کد خبر 1111983
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
بیروت

روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی نوشت که برخلاف ظن و گمان برخی در این رژیم، حادثه انفجار بیروت هیچ تأثیری بر پاسخ این حزب‌ به شهادت رزمنده‌اش نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، برداشت و تحلیل رسانه‌های صهیونیستی از سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان حکایت از آن دارد که این جنبش در قضیه انتقام خون شهید «محسن کامل علی» کوتاه نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

چرا لبنان به سمت اسراییل نمی‌چرخد؟

از ابتدا تا انتهای ماجرای کشتی منحوس و انفجار در بندر بیروت

«الون بن دیوید»، تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه عبری «معاریو» امروز جمعه نوشت که سید حسن نصرالله قصد ندارد از «انتقام» منصرف شود؛ آن هم در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمال در آماده باش به سر می‌برد و همانگونه که او (سید حسن نصرالله) گفته، نیروهای این رژیم باید «یک لنگه پا بایستند».

بیشتر بخوانید:

سید حسن نصرالله :

به شهادت عضو حزب الله توسط اسراییل پاسخ خواهیم داد/ اگر انفجار بیروت کار رژیم صهیونیستی باشد به همان وسعت پاسخ می‌دهیم/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود

دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی سه‌شنبه شب گفت که این حزب انتقام خون شهید محسن را که سی‌ام تیر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسید، خواهد گرفت و مسئله، صرفاً زمان انتقام است.

تحلیلگر صهیونیست در مطلب خود به شرایط مرزهای شمالی فلسطین اشغالی بعد از اعلام قاطعیت حزب‌الله در پاسخ به حمله تل آویو اشاره کرد و گفت که طی این مدت دیگر خبری از گشتی‌های ارتش در اطراف فنس یا مراکز نظامی واقع در خط مقدم  و یا مقرهایی که در معرض آتش ضد تانک هستند، خبری نیست.

بن دیوید مقامات صهیونیست بر حذر داشت و گفت:  «اسرائیل باید این را خوب بفهمد که احتمال دارد ۱۴ سال آرامش در مرزهای شمالی به پایان خود برسد».

این تحلیلگر به حادثه بندر بیروت اشاره کرد و گفت که در اسرائیل برخی به اشتباه فکر می‌کردند که این حادثه حزب‌الله را «مهار کند» و چه‌بسا «موضع نصرالله» را اقدامات بعدی را «متزلزل کند ولی عکس این، گمان اتفاق افتاد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قریشی IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    14 0
    سکاندار جبهه حزب الله درس آموخته مکتب سپاه ایران و مکتب عاشورای حسین است، اینها ما را دست کم گرفته اند . لبیک یا حسین
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      1 0
      لبیک یا حسین
    • مستوره IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      1 0
      لبیک یا حسین
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    1 0
    به طور ضمنی اشاره کرد که تو اون انفجار دست داشتن.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    1 0
    حادثه انفجار بیروت بی‌شک کار صحیونیست‌ها بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس