سردار سلیمانی نمایه

دبیر کل جنبش مسیحی «بابلیون» در عراق با انتقاد شدید از سیاست‌های آمریکا و بویژه وزیر خارجه این کشور، از اقدامات فرمانده پیشین نیروهای قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران تمجید کرد.

به گزارش مشرق، «ریان الکلدانی» دبیرکل جنبش مسیحی «بابلیون» در عراق (از شاخه‌های الحشد الشعبی)، امروز (جمعه)، بشدت از «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت پیروان حضرت مسیح از سجایای سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری «یونیوز»، ریان الکلدانی خطاب به مایک پامپئو گفت: «تزویر بس است. مسیحی در شرق وجود ندارد که [سردار شهید] "قاسم سلیمانی" از آن حفاظت نکرده باشد. مبادا، این مسئله را در میان ما از بین ببرید».

ریان در ادامه خطاب به پامپئو گفت که دولت آمریکا تصمیم گرفت که کلیسای «رستاخیز» را از مسیحیان بدزدد آن را به عنوان بخشی از پایتخت رژیم صهیونیستی بنامد.

بیشتر بخوانید:

مقامات حشدالشعبی: آمریکایی‌ها باید فورا اخراج شوند

او همچنین گفت: «همه می‌دانند که نبرد انتخابات ریاست جمهوری "ترامپ" نیازمند دستاورهایی هرچند ساختگی و فراتر از خون شرقی‌هاست».

الکلدانی ادامه داد: «دنیا هنوز فراموش نکرده است که داعش کیست، چه کرد، چه کسانی را کشت، چه افرادی را به مهاجرت واداشت، چه عبادتگاه‌هایی تخریب کرد و چه فساد و خرابی‌هایی در سرزمین عراق به بار آورد».

وی افزود: «اینکه برای رئیست ترامپ تبلیغ می‌کنی شاید مسئله‌ عادی باشد؛ اما اینکه به سرلشکر [شهید] سلیمانی افترا بزنی و علیه او دورغ بگویی، این تنها گمراهی و تخریب محسوب نمی‌شود؛ بلکه این نوعی دیوانگی و دست داشتن در جنایتی است که گریبان‌گیر ما شد».

وزیر خارجه آمریکا که به‌تازگی به فلسطین اشغالی سفر کرده بود، در اظهاراتی که از برخی شبکه‌های تلوزیونی پخش شد، تلاش کرد ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را توجیه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس