کد خبر 1111839
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

به گزارش مشرق، دکتر سعید نمکی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پس از روزهای سخت و نفس‌گیر و مهار موارد ابتلا و مرگ و میر در اقصی نقاط کشور با تلاش شبانه روزی همکارانم و شهادت، ابتلا و زمین گیر شدن تعدادی از آن‌ها و نزدیک شدن مجدد مرگ ومیرها به سمت دو رقمی ای کاش توانی، اختیاری، ابزاری یا مددی فراتر از خواهش و التماس داشتم تا با این ترددهای بی‌رویه برای روزهای سخت خیز مجدد بیماری و زحمت و گرفتاری همکارانم مضطرب نمی‌شدم و تا این حد از مظلومیت، خستگی و بردباری‌شان شرمسار نمی‌شدم.

ای کاش می‌توانستم با تمسک به شیوه‌هایی سختگیرانه‌تر و تأدیب اندکی که رعایت نمی‌کنند و با بی‌توجهی، حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارند در مهار بیماری توفیقات بیشتری تقدیم مردم نازنین سرزمینم کنم.

اگرچه شهادت منتهی آرزوی ما در خدمتگزاری به مردم دردمند کشورمان است اما ای کاش عزیزترین فرزندان رنج کشیده‌مان به عنوان مدافع سلامت، قربانی ساده انگاری و بی‌توجهی گروهی نمی‌شدند و ای کاش همگان با رعایت شیوه‌نامه‌ها فرصت بازتوانی دیگرمان ببخشند تا اگر خدایی ناکرده پاییزی سخت در راه بود همکاران رنجورم شاداب و با طراوت همچون گذشته در مقابل هجمه سنگین بیماری تاب آورند.

ای کاش هنگامی که برای تهیه مایحتاج روز مبادا التماس می‌کنم گروهی دردنامه‌هایم را تقاضای عادی در شرایط غیراضظراری نپندارند و ای کاش خداوند به حرمت شب‌های سوزناک عزای حسینی این بلا را از جان ملت امام حسین (ع) و عالم بشریت دور کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 1
    داری خودت نمیخوای!!! هرکسی می خواد بره مسافرت باید ثبت نام کنه و دلیل بیاره. مسافرت های تفریحی ممنوع بشه و هزینه داشته باشه. اینترنت رو ارزون تر کنن تا مردم سرگرمی داشته باشن. نیازی هم به بسته بودن کسب و کار نیستش فقط هرکسی خواستش کسب و کارش رو داشته باشه, تعهد بده که رعایت میکنه در صورت عدم رعایت جریمه سنگین بشه مثل چک برگشتی باید به گردنش باشه. و . . . . . الان محل کار من نصف شرکت ماسک میزنه و نصف دیگه نمیزنه اعتراض هم میکنی میگن سخته,اگه براتو سخته برا بقیه هم سخته و اینکه مدیر هم براش اهمیتی نداره که کی رعایت میکنه و کی رعایت نمیکنه فقط کارش جلو بره.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    استخدام کنید
  • Aa IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    3 7
    چرا نداری هر کس ماسک نزد با دوربین پلیس چک کنید و بعد از ثبت و شناسایی فرد یارانه طرف را قطع کنید صد البته مثل جریمه نشه طرف در زندان باشه و ماشین در بازداشت پلیس و بعد جریمه سرعت غیر مجاز برایش بیاید
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    برای جلوگیری از افزایش ابتلا به کرونا، اجرای طرح ترافیک را متوقف کنید. افزایش تعداد بیماران با اجرای طرح ترافیک، ظلم به کادر درمانی است. لجبازی با مردم و کادر درمانی تا کی؟
  • حسین IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    دارید خوبشم دارید اما نمیدونم چرا استفاده نمیکنید از عزاداری سیدالشهدا که واجبتر نیست،نشستید براش دستور نوشتید که کار خوبی هم بود ،اما چرا برای این مسافرتهای غیر ضروری که به نوعی دهن کجی به تمام کسایی هست که دارن داوطلبانه تمام پروتکلها را رعایت میکنند میباشد اقدامی نمیکنید ،کاری داره مگه این چند روز ورودیهای شهر و میبستید همه هم از تصمیمتون حمایت میکردیم.تا کی باید تاوان این افراد بی فکر و ماها پس بدیم.الان تو این ایام باید کجا میبودیم و کجا هستیم
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    پلاکهاشون را ثبت کنید بهشون خدمات پزشکی ندهید بفرستیدش تو کویر های ایران تو فنسهای نگهداری جوجه بپزند
  • سروش IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    دارید آقا خودتون نمی خواهید اجرا کنید دوباره همون جریمه پانصد تومانی رو اجرا میکردید
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    جریمه بزارید یا حتی محرومیت وقتی مردم رعایت نکنن باید با اجبار وادارشون کرد اگر همه ماسک بزنن انقدرامارزیاد نمیشه اموزش صحیح زدن ماسک ودراوردن و ... هم مرتب ارائه بدین. صداوسیما بیشتر باید رو این قضیه کارکنه.
  • لیلا IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    کمتر دروغ بگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس