لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا امروز ۲۱۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده اند.

به گزارش مشرق، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۹۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۹ هزار و ۹۱۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

خطر تبدیل بیمارستان ها به کانون کرونا

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۲۴۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۱۸ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 به گفته وی ۳۸۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون سه میلیون و ۱۶۱ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    1 9
    حیف بودجه دفاعی که صرف ارتشها میشه
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      0 0
      حیف بودجه که به جای مصرف شدن در ارتش و سپاه و نیروی نظامی خرج ملت زبون نفهنی میشه که تو جاده ها هستند و هرچی اشک پرستارها را می بینند دلشون نمی سوزه اینها بازمانده لشکر ابن زیادند که دلشون از سنگه . واقعا حیف بودجه ای که صرف دفاع از این ملت لاشخور بی عقلی که تو جاده ها هستند چه بودجه نظامی چه بودجه درمان .به نظر من محدودیتهای هیات های مدهبی را بردارید تا وقتی این احمقها در جاده ها هستند هیچی درست نمیشه
    • سعید US ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      6 0
      خطاب به 15:30، الان این که گفتی ، چه ربطی به متن بالا داره دانشمند؟!!!! دفاعی که برای بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدها ، رونمایی می شوند ، بسیار ارزشمند است و ما هم قدردان تلاش صنعتگران صنعت دفاعی هستیم، احتمالاً شما جزء اون دسته افرادی هستید که مسائل را با هم قاطی می کنید.خدا شفای عاجل عنایت بفرماید امین.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    ماسک بزنید ماسک خیلی تاثیر داره اونهایی که کرونا گرفتند و مردند هیچ باور نداشتند کرونا سراغ اونا بیاد تازه همه کروناییها که بهبود پیدا نمیکنند خیلیها هم ماهها اواره در قرنطینه ها هستند و خانوادشونم مضطرب و نگران اونی هم بهبود پیدا میکنه عوارضشو تا اخر عمر در ریه ها و مغز یادگار میبره
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    1 0
    برای جلوگیری از افزایش ابتلا به کرونا، اجرای طرح ترافیک را متوقف کنید. افزایش تعداد بیماران با اجرای طرح ترافیک، ظلم به کادر درمانی است. لجبازی با مردم و کادر درمانی تا کی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس