کد خبر 1111423
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
برایان هوک نمایه

نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران با اشاره به روابط میان چین و رژیم صهیونیستی گفت: توافق راهبردی چین و ایران به هیچ عنوان نباید بدون پاسخ بماند.

به گزارش مشرق، طبق اعلام پایگاه خبری اکسیوس، برایان هوک در مصاحبه خود با این پایگاه خبری با بیان با روابط میان چین و رژیم صهیونیستی مخالف است، اظهار کرد: واشنتگن با بیان مخالفت خود پیرامون این موضوع، به‌طور صریح این پیام را به مقامات رژیم صهیونیستی منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید:

توافق راهبردی ایران و چین «فشار حداکثری» آمریکا را خثنی خواهد کرد

نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران که یکی از حاضران در نشست اخیر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده است، اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا خطاب به مقامات اسرائیلی تأکید کرده است که حمایت چین از ایران در جریان قطعنامه آمریکا و در جهت تمدید تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران و همچنین توافق راهبردی چین و ایران به هیچ عنوان نباید بدون پاسخ بماند.

وی ادامه داد: چینی‌ها با ایران رابطه برقرار کرده‌اند و ما بر این باوریم که نباید به چین اجازه داد که از هر دو طرف منتفع شود.

هوک با بیان این مطلب افزود: آن‌ها نمی‌توانند روابط خود را با رژیم ایران که حامیانش شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، تقویت کنند و همزمان با اسرائیل نیز روابط تجاری عادی داشته باشند، ما نظرمان در این زمینه را خیلی صریح ابراز کردیم و من مطمئنم که اسرائیل تصمیم درستی را درباره چین خواهد گرفت.

نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران با بیان این موضو ع که چین به دنبال این است که به محض انقضای تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران در ماه اکتبر (مهرماه) بتواند فروش سلاح‌های سنگین به ایران را آغاز، اظهار کرد:در این صورت این کار باعث شکل‌گیری مسابقه تسلیحاتی در منطقه خواهد شد. مخالفت چینی‌ها با تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران، حرف‌های زیادی را در این رابطه اثبات می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    جالب اینجاس هیچوقت از عربستانی که به یمن حمله کرده واون همه جنایت به بار آورده صحبتی نمیکنند که هیچ قراردادهای چن ده میلیاردی فروش تسلیحاتم باهاشون میبندن..احتمالا فروش سلاح به اونا صلح وثبات به بار میاره..تا رفتار دولت امریکا اینطوری ناشیانه وجاهلانه باشه صحبت ومذاکره باهاشون فایده نداره
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    در اصل دستور صهیونست است اصلا اسرائیل امریکایی هارا ادم حساب نمیکنه
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      0 0
      خوب آخه یانکی‌ها کلا آدم نیستن!!!
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    خیلی ور میزنی تو ؟ به محض خلع مقام باید تصویه حساب کنیم باهات موز پیر و چروکیده بدبو
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    خوبه که گوشواره کردی تو گوشت و شدی زن
  • GB ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    بمیر بابا ، تاپاله.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    هوک از وقتی استعفا داده یا به دلیل شکست مقابل ایران مجبور به استعفا شده بیشتر زرت و پرت می کنه.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    میگم این قرارداد چین خیلی چیز باحالیه انگار، زودتر ببندینش!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس