کد خبر 1111370
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
نبودن زنوزی تیم را یتیم کرد/ مظاهری قطعا در فینال بازی نخواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد که در دیدار فینال برابر استقلال دروازه بان اصلی این تیم قطعا رشید مظاهری نخواهد بود.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در مورد دیدار نیمه نهایی جام حذفی و صعود این تیم به فینال گفت: محکوم به بردن نفت مسجدسلیمان بودیم چرا که برای هواداران مهم بود که به فینال راه پیدا کنیم. مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خوشحالم که توانستیم به فینال برسیم. 

وی با تمجید از حمایت های محمدرضا زنوزی در طول چند سال اخیر از تیم تراکتور گفت: آقای زنوزی سختی ها و ناملایمات زیادی را تحمل کرد. ما بیشترین ضربه را زمانی خوردیم که آقای زنوزی در ایران نبود. همان زمان گفتم که تیم ما مثل یتیمی می ماند که پدر ندارد. 

بیشتر بخوانید:

توضیح مدیر تراکتور درمورد جنجال مظاهری

الهامی در مورد احتمال جدایی احسان حاجی صفی از تراکتور گفت: احسان یک سال دیگر با تیم ما قرارداد دارد و تاکنون بحثی در این مورد نکرده است. فکر نمی کنم برود. یک روز می گویند می خواهد به استقلال برود و یک روز می گویند به یونان می رود اما من فکر نمی کنم برود. وی قرارداد دارد اما اینکه بماند یا نماند را نمی دانم. اگر می خواهد برود باید با باشگاه صحبت کند. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به اظهار نظر مربی استقلال که گفته بود تیمش قهرمان جام حذفی خواهد شد گفت: نظر نامجومطلق محترم است. آنها استقلال هستند و ما هم تراکتور هستیم. حق هواداران است که به یک جام برسند. تمام تلاشمان را می کنیم که به این مهم برسیم. بازیکنان ما پا پس نمی کشند. امیدوارم برنده بازی ما باشیم. شرایط تیم ما به گونه ای است که می توانیم قهرمان شویم. سختی های زیادی کشیدیم و لایق قهرمانی هستیم. 

وی در مورد دروازه بان اصلی این تیم که به دلیل انضباطی کنار گذاشته شده است گفت: رشید از نظر فنی زحمات زیادی برای ما کشیده است. در دیدار فینال قطعا اخباری بازی خواهد کرد. در مورد مسائل مالی هم باید باشگاه صحبت کند چون من نمی دانم که وضعیتش چطور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس