کد خبر 1111236
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
شاخص بورس ۶۸ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۶۸هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۷۱۸هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۹۹۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۶۰۶میلیارد تومان در بیش از ۹۳۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۶۸هزار و ۷۲۲واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۰۷۱۸هزار و ۷۶۶واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار در بازار بورس

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های گروه صنعتی ملی، پارس الکتریک و داده پردازی ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۴۴۰میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۵۰۸میلیارد تومان در ۷۸۵هزار و ۹۱۵نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۴۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۶۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبا دالله IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    اقایان مشرق نیوز که دولت را متهم می کردید باعث افت بورس شده اقا بورس بازی خودش را دارد منافق بازی در نیارید بس کنید مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس