اولیانوف: ادعاهای آمریکا خلاف عقل سلیم است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به شکست مجدد آمریکا در شورای امنیت نوشت: متأسفانه شرکای آمریکایی ما گاهی اوقات در سمت‌وسوی متفاوتی زندگی می‌کنند که از دنیای واقعی فاصله دارد.

به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف در حساب توئیتری خود پس از شکست مجدد آمریکا در شورای امنیت برای فعال کردن مجدد تحریم‌ها علیه ایران نوشت: هیچ اجماعی در شورای امنیت سازمان ملل در خصوص تلاش ایالات متحده برای فعال کردن مکانیزم ماشه وجود ندارد. اکثریت اعضای شورای امنیت آمریکا را به‌عنوان عضوی از برجام به‌رسمیت نمی‌شناسند که بتواند چنین روندی را در پیش بگیرد، بنا بر این رئیس شورای امنیت در جایگاهی نیست که اقدام بیشتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه آورده است: واضح نیست که هیچ‌کس حاضر نیست آمریکا را به‌عنوان عضو برجام به‌رسمیت بشناسد؟ یک نصیحت خوب؛ کشورتان را به خطر نیندازید.

اولیانوف افزود: متأسفانه شرکای آمریکایی ما گاهی اوقات در سمت‌وسویی متفاوت زندگی می‌کنند که از دنیای واقعی بسیار دور است.

دیروز سه‌شنبه اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بار دیگر پذیرش نامه اخیر ایالات متحده مبنی بر ادعای آغاز روند بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت بر ایران را رد کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس