مهدی تاج در جلسه بررسی پرونده ویلموتس

«ناصر فریادشیران» مربی و پیشکسوت فوتبال میراث مهدی تاج را فدراسیونی ورشکسته، سوخته و ویران توصیف کرد.

به گزارش مشرق، فریادشیران در گفت‌وگو با رادیو تهران، در خصوص حواشی پروند مارک ویلموتس و دردسرهای که این روزها برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده است، در پاسخ به این سوال که برخی معتقد هستند که نهادهای دیگر نباید کاری با فدراسیون فوتبال داشته باشند و اجازه دهند فدراسیون روند کاری خودشان را ادامه دهد، گفت: از این اظهار نظر دوستان تعجب می‌کنم، برخی از همین افراد تا دیروز آقای اینفانتینو را با اسکورت توسط کسانی که در مجلس ارتباط داشتند مثل آقای زمانی، (عضو هیات مدیره سابق استقلال) پیش آقای لاریجانی می بردند، حالا همین افراد می‌گویند مجلس که در راس امور است نباید دخالت کند؟ نهادهای نظارتی نباید ورود کنند؟ بازرسی کل کشور نباید به این پرونده ننگین ترکمنچای ورود کند؟

فریاد شیران با اشاره به اینکه همه ما در جرایان شرایط بحرانی کشور هستیم گفت: در شرایطی قرار داریم که مردم به خاطر یک میلیون تومان وام کرونایی در صف می‌ایستند. من واقعا تعجب می‌کنم که چرا صحبت‌هایی که قبلا توسط آقای تاج مطرح شده بود، حالا توسط برخی دوستان که فکر کنم همفکر آقای تاج در فدراسیون فوتبال هستند گفته می‌شود. شاید منافعی وجود داشته باشد که می‌گویند آقای قاضی‌زاده‌هاشمی اصلا نباید ورود کند و باید برود مشکلات مردم را حل کنند.

بیشتر بخوانید:

اتهام ۸ مدیر فدراسیون در پرونده ویلموتس چیست؟

وی با تاکید بر اینکه نهادهای نظارتی باید به این پرونده ورود می‌کردند و الان هم به جد در حال بررسی و اقدام هستند افزود: در این پرونده نام ۸ نفر اعلام شده است، اما تنها این ۸ نفر نیستند، آقای ساکت یکی از افراد تاثیرگذار در این قرارداد بوده است، به نوعی می‌توانم بگویم مغز متفکر و قلب آقای تاج بوده، الان اسمش اصلا نیست و مانند نامش سکوت کرده و چیزی نمی‌گوید.

فریادشیران معتقد است یک فدراسیون ورشکسته، سوخته و ویران به عنوان میراث آقای تاج و همکارانش باقی مانده است، حالا مرد باشند و شجاعت داشته باشند و استعفا دهند تا یک مجمع فوق العاده برگزار شود و با ورود وزارت ورزش، افراد تحصیلکرده فوتبالی و مدیران ورزشی باسابقه بیایند کاندیدا شوند تا این فدراسیون ویران را دوباره احیا کنند.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه این گفت‌گو خاطر نشان کرد: نمی‌شود که آقای تاج به کمک همان تیم رسانه‌ای قوی که البته الان ضعیف شده است می‌آیند صحبت می‌کنند و می‌گویند الان بخش‌های مختلف کشور هم مشکل دارند و با ارز ۴۲۰۰ تومانی این کارها را کرده‌اند. شما الان باعث یک اتفاق ناگوار برای فوتبال این کشور شده‌اید، بالای ۳۰۰ میلیارد ما باید تاوان بدهیم بعد می‌گوید ما درآمدی که از جام‌جهانی داشته‌ایم را فیفا به ما بدهد و سپس توقیف اموال را هم انجام بدهند، این فرار رو به جلو است.

فریادشیران با اشاره به حضور تاج در برنامه شبکه خبر گفت: روزی که آقای تاج در برنامه شبکه خبر حضور پیدا کردند، گفتند کسانی که با آقای کی‌روش و تیم ملی مخالفت می‌کنند مغرض و جاهل هستند، حالا مشخص شد که مغرض و جاهل چه کسی بوده است، مشخص شد بین منتقدان و کسانی که پول مردم را حیف و میل کرده‌اند چه کسی جاهل بوده است.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش برگزار شد و آقای داورزنی و تاج هم در آن جلسه بودند، وزیر به صراحت اعلام کردند که آقای تاج از این اتاق فکر قوی استفاده کند، اما حتی یک جلسه هم با کانون مربیان فوتبال برگزار نشد، آقای تاج اصلا اهمیت نمی‌دهند؛ در تمام دنیا ارکان اصلی فوتبال کشور را مربیان تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه از رئیس قوه قضائیه خواست همانطور که بازرسی کل کشور، آقای قاضی‌زاده، آقای پژمانفر و آقای فروردین در این پرونده ورود پیدا کردند، دادگاهی که تشکیل می‌شود توسط دادستانی تهران، دادگاه علنی باشد و تمام خانواده فوتبال در حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس