بازگشایی اصناف کم‌خطر در اصفهان

هدف از تشکیل بسیج اصناف این است که صنوف ما بر مبنای دین مبین اسلام عمل نمایند و خودشان بر خودشان نظارت کنند که اگر اینگونه باشد بسیاری از دغدغه ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان به همراه مسئول بسیج اصناف استان کرمان با ریاست اتاق اصناف شهر کرمان به مناسبت هفته بسیج اصناف صورت دیدار داشتند.

سرهنگ حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمومنین (ع) در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یازده هزار شهید اصناف و همچنین سالگرد ترور شهید حاج مهدی عراقی که بعنوان روز بسیج اصناف نامگذاری شده است گفت: هدف از تشکیل بسیج اصناف این است که صنوف ما بر مبنای دین مبین اسلام عمل نمایند و خودشان بر خودشان نظارت کنند که اگر اینگونه باشد بسیاری از دغدغه‌ها وجود نخواهد داشت.

ایشان تصریح کرد:ما بر خودمان لازم دانستیم که به شما بسیجیان غیور که در اصناف زحمت می‌کشید خدا قوت گفته و قدردانی کنیم.

همچنین محمدرضا رهرو، مسئول بسیج اصناف استان کرمان نیز در این دیدار ضمن اعلام برنامه‌های سازمان بسیج اصناف استان کرمان گفت:بسیج اصناف جهت احیای هویت دینی و انقلابی اصناف، در کنار انجمن اسلامی بازار و اتاق اصناف تلاش خواهد کرد از اصناف که بعنوان سربازان جنگ تحمیلی اقتصادی هستند حمایت کند، چرا که این حمایت واجب است.

کاسب حبیب الله است

ایشان در پایان عنوان کرد پنجشنبه ششم شهریور با حضور بر مزار مطهر شهید غلامرضا لنگری زاده بعنوان شهید شاخص اصناف با آرمان‌های آن شهید والامقام تجدید پیمان خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ملک رئیسی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    1 0
    با سلام عرض ادب و احترام لطفا دست متجاوزان و ظالمان را از بازار کوتاه کنید در این مورد منفعل نباشید ممنون و ارادتمند شما برادر کوچک شما ملک ریئسی
  • ناشناس IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام اگر بر لباس های نامتعارف در بازار نظارت کنید خیلی خوبه وروح شهیدان رو هم شاد میکنید
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام اگر نظارتی هم به لباس های نا متعارف داشته باشید خوبه روح شهدا هم شاد میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس