تشییع پیکر سربازشهید مدافع امنیت در شهر جونقان

پیکر سربازشهید راه امنیت، محمدرضا اسکندری نژاد با حضور مردم شهید پرور شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق؛ پیکر شهید والامقام محمدرضا اسکندری نژاد در پنجمین روز از محرم حسینی، روی دستان مردم ولایتمدار شهر جونقان تشییع و در میان اشک ها و اندوه این مردم شهید پرور در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

سرباز سرافراز سپاه اسلام محمدرضا اسکندری نژاد جونقانی شهید راه امنیت کشور بود که همزمان با آغاز ماه محرم امسال در راستای برقراری نظم و امنیت و محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور منطقه عمومی سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان در گفتگو با خبرنگار بسیج پیرامون این شهید والا مقام گفت: سرباز وظیفه محمدرضا اسکندری نژاد فرزند منوچهر متولد ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۸۰ در شهر جونقان بود.

یزدانی افزود: این شهید عزیز در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به خدمت مقدس سربازی اعزام و به عضویت لشکر عملیاتی 19 فجر استان فارس در شیراز در آمد و  در تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۳۹۹ با عنوان سرباز وظیفه لشکر ۱۹ فجر شیراز در یک مأموریت به منطقه سراوان سیستان و بلوچستان اعزام و در حین مأموریت به فیض شهادت نائل شد.

وی گفت: پیکر این شهید والا مقام ابتدا از مقابل سپاه ناحیه فارسان تشییع و به سمت زادگاهش شهر جونقان حرکت کرد و در میانه راه مردمان قدرشناس در دو روستای چلیچه و راستاب با  نثار گل و دودکردن اسفند و دلی سرشار از غم و اندوه از این شهید استقبال کردند و در نهایت این پیکر مطهر وارد شهر جونقان شده و روی دستان مردم شهیدپرور جونقان از مقابل درب منزل شهید تا گلزار شهدای شهر جونقان تشییع و در نهایت در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

 یزدانی در پایان گفت: از مردم شهید پرور و قدر شناس جونقان نهایت تشکر را دارم که اینقدر قدر شناس جامعه ایثارگری کشور و مدافعان اقتدار و امنیت کشور هستند و با وجود این شرایط حساس، برای فرزند خود سنگ تمام گذاشتند و نگذاشتند خانواده این شهید احساس غربت کنند.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    سلبریتیها که ....
  • DE ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    برای یادبودخون این شهید عزیز درمرزهای جنوب شرقی تا میشه باید با کمک نیروهای جهادی در این مناطق مشاغل تولیدی درست بشه بطور مثال گلخانه های کشاورزی و کشت صیفی جات و سیب زمینی راه اندازی بشه. بدست جهادگران کوشا کارگاه های تولیدی درست بشه. جهادی ها بخشی رو برای داد و ستد و راه اندازی بازارهای سیار فعال بفرمایند. تا جوانان جویای کار بتونن اونجا بند بشن و کار کنن و با اباد شدن این مناطق با کمک مردم دست اشراربرای همیشه قطع بشه.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    ترامپ کجاست ببینه غیرت.و شعور حسینی مردم را در تشییع شهید اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس