بورس نمایه

افراد حقیقی تا ظهر امروز ۳۲۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و سهام بانک گردشگری بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حقوقی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ حدود ۳۲۰ میلیارد تومان بیشتر از افراد حقیقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقوقی‌ها به نزدیک دو درصد از کل معاملات رسید.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری"، "انبوه‌سازی، املاک و مستغلات" و "خودرو و ساخت قطعات" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "چندرشته‌ای صنعتی" به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وگردش»، «وتوس» و «وزمین» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شستا»، «سیتا» و «شپنا» معطوف بود.

در ترکیب سهامداری بانک گردشگری مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان افزایش سهم حقوقی اتفاق افتاد و از سوی دیگر مازاد خرید سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی توسط کدهای حقیقی به ۱۱۹ میلیارد تومان رسید.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۹۸ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۴۸ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۵۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

منبع: اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس