کد خبر 1110701
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
خشم ایران از فیفا/ تحریم‌ها دلیل عدم پرداخت به ویلموتس بود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جمع‌بندی بحث‌های جلسات کمیسیون در مورد قرارداد ویلموتس این است که ما معتقدیم کوتاهی‌های فراوانی در این باره از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلام گفت: پس از بررسی موضوع مشکلات پیش آمده به دنبال قرارداد مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در کمیسیون اصل نود در جمع‌بندی بحث‌های دیروز ما معتقدیم که کوتاهی‌های فراوانی در این باره از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال صورت گرفته است که هزینه این کوتاهی‌ها متوجه مردم و کشور شده است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ما این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد و پس از جمع‌بندی گزارش خود را برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: علاوه بر این گزارش نهایی در باره قرارداد ویلموتس برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در جلسه دیروز توضیحاتی از سوی وزیر ورزش و جوانان در باره قرارداد ویلموتس ارائه شد که بنا شد مستندات آن را به کمیسیون ارائه کنند.

وی افزود: بنابراین شد تا طی روزهای آتی این مستندات به کمیسیون ارائه شود تا ما بتوانیم هر چه سریع‌تر این موضوع را جمع‌بندی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ج IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    4 0
    همه مقصرین جیب مبارک رو شل میکنند و خسارت رو پرداخت میکنند
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    4 2
    اشکال نداره عزیز من فدای سرت 170 میلیارد رو بیت المال مردم با کمال سخاوت تقدیم اون شارلاتان عرقخور میکنه . آخه قراره چهار تا هوادار تیم سوت و عربده بکشه اگر مربی کلاش خارجی نبود نمیتونست این سوتها رو بکشه . حالا هم که ویلموتس تیمتون رو کرده رئال مادرید
  • بوکسور کهنه کار IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    3 0
    کمتر از یک ماه دیگر رسانه ها تیتر میزنند، تاج و متهمین قرارداد مارک ویلموتس به کانادا فرار کردند!
    • جولز و جولی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      2 0
      حداقل تاج و اسلامیان را میدونم که فرار نمی کنند چون دست و پاشون اینجا بنده، به ضررشونه فرار کنند مگه اینکه تو این مدت زیاد رفته باشند دفترخونه
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 0
    همه مقصرين از اموال خودشون پرداخت كنن تا غلط بكنه كسي ديگه از اين اشتباهات انجام بده.و بعد همگي از مسئوليت شون اخراج بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس