کد خبر 1110586
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
بورس نمایه

قرار است روزانه ۱۰ هزار میلیارد تومان برای جمع‌آوری صف‌های فروش اختصاص یابد تا از ریزش شاخص بورس جلوگیری شود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، با وجود جو هراسانی که بر بازار سهام سایه افکنده است اما به نظر می‌رسد معاملات روز سه‌شنبه بورس در شرایط امیدوارکننده‌تری انجام شود.

بیشتر بخوانید:

چرا بورس ریزشی شد؟

قرار است که با هماهنگی متولیان بازار، روزانه ۱۰ هزار میلیارد تومان برای جمع‌آوری صف‌های فروش اختصاص یابد تا از ریزش شاخص بورس جلوگیری شود. این فرآیند تزریق نقدینگی به مدت ۱۰ جلسه معاملاتی ادامه خواهد یافت.

این اقدام سیاستگذار اما با واکنش های متفاوتی همراه شده است؛ گروهی از فعالان و ذینفعان بازار سرمایه این اقدام دولت را سیاستی مطلوب برای برقراری تعادل در بورس تهران ارزیابی می کنند. اما در مقابل گروهی نیز مخالف چنین تصمیمی هستند و آن را نوعی مداخله در سازوکار بازار می‌دانند که در بهترین حالت به تعادل موقت و مصنوعی قیمتها خواهد انجامید.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Korush.t IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 7
    متاسفانه تاکنون هیچ کدام از پیش بینی‌های انجام شده در طول سه هفته گذشته درست نبوده است.اتخاذ تصمیمات جزیره ای مشکل اصلی روندرو به کاهش ارزش سهام است.اتخاذ تصمیمات جامع و کارشناسانه و نهایتا اعلام نتیجه واحدعلاج در د است.همانطورکه درموردکرونا ستادملی وجود دارد بورس نیز نیاز به ستادی جهت هماهنگی واتخاذ موضعی واحد دارد
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    19 0
    سقوط ازاااااد فرار کنی د تا زیر اوار نرفتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس