کد خبر 1110522
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
نتانیاهو بن زاید

برخی رسانه های صهیونیستی از اقدام امارات در لغو دیدارها با مقامات آمریکا و صهیونیست درپی اظهارات بنیامین نتانیاهو پیرامون خرید جنگنده اف-۳۵ توسط ابوظبی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، برخی رسانه‌های صهیونیستی از اقدام امارات در لغو دیدار با مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که امارات به دلیل اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره خرید جنگنده آمریکایی اف -۳۵ این دیدارها را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید:

نامه ۴۲ شخصیت جهانی در رد توافق ابوظبی-تل‌آویو

امارات و رژیم صهیونیستی اخیراً توافقی را برای عادی سازی روابط بین دو طرف امضا کردند.

بنیامین نتانیاهو گفته بود که خرید جنگنده‌های آمریکایی اف -۳۵ توسط امارات شامل این توافق نمی‌شود و اسرائیل همچنان خواهان حفظ برتری نظامی در منطقه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    11 4
    کلی امتیاز داد توفم کف دستش ننداختن سگم تبعیت کرده بود یه تیکه استخون نصیبش می شد شد سیبل ایران برا واکنش به آمریکا واسراییل تازه وجهه خودشو در جهان عرب و جهان اسلامم از دست داد
    • محسن121 IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      5 1
      امارات هم هویتش رو از کشورهای اسلامی و آزادیه جدا کرد هم شخصیتش رو فدای ترامپ در انتخابات آمریکا کرد. توصیه من به مسئولان این کشور اینه که مسیری که رفتند اشتباهه تا دیر تر و دورتر نشده برگردند.
  • NL ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    5 2
    خخخخخ مسخره بازی اینارو مهر توافق خشک نشده قهر کردن.
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    5 1
    مردکه بی غیرت پست و .... واگذاری زمین های فلسطینی را تایید کرده. اونوقت بخاطر اینکه به او گفتند خلبان اف 35 را در کشورت نداری غیرتی شده
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    14 3
    بی شعورهای عوصی
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    46 6
    اتریش کشوری است که برای منافع اقتصادی و بدست آوردن اطلاعات در زمینه های فن آوری/نظامی و غیره حاضر است تن به هرکاری بدهد»»این کشور به ظاهر آزاد با سیستم پلیسی اداره میشود>برای نمونه برای اعتراض یا راهپیمای(حتی چند نفر) باید مجوز گرفته شود و ساعت و مکان راهپیمایی دقیقا مشخص باشد در غیر اینصورت تظاهرات ممنوع است.>>اگر۱۰ نفرمجوز برگزاری اعتراض را بگیرند برای هر نفر۱ پلیس مستقر میشود>>بیشتر مردم اروپا و اتریش نژادپرست هستند ومثلا اگر یک خارجی(به ویژه از خاورمیانه بخواهد آپارتمان اجاره کند به راحتی امکان پذیرنیست(مگر اینکه پولدار باشد و ضمانت بدهد)>یک ایرانی به من گفت که مدت زیادی است که دنبال آپارتمان اجاره ای میگردد و چون لهجه ی اتریشی ندارد به بهانه های مختلف جواب رد میدهند(مثلا می پرسند اهل کدام کشوری و وقتی میگویی ایران بیشترشان جواب منفی میدهند>>اروپایی ها به ویژه اتریشی ها واقعا دورو و نژادپرست هستند>>درست است که در اروپا اعدام و شکنجه و کتک زدن نیست و ممنوع است ولی معترض را با پنبه سر میبرند و به شیوه های دیگر(شکنجه روحی و...) از هستی ساقط میکنند.../در زمینه ی مالیات مو را از ماست میکشند/اگر به هر دلیلی مثلا ۵ یورو به دولت بدهکار باشی اگر نپردازی باید معادل ۵ یورو به زندان بروی...>>در پایان میخواستم بگویم قدر مردم ایران را بدانید و تا میتوانید بهشان خدمت کرده و باری از دوششان بردارید>مردم ایران شایسته ترین مردم جهان هستند.
    • محرم IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      9 7
      اون وقت چه ربطي به امارات و اسرائيل يا اف35 داره اين؟؟؟
    • سروش IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      11 10
      با سپاس از نظری که در مورد مردمت دادی و خلق و خوی اروپایی های متظاهر رو افشا کردید اگر سلبریتی های خائن به وطن سخنان شما را بخواند ضربان قلبش شدیدا بالا خواهد رفت و از عصبانیت خواهند مرد
    • محمد ثانوی گروسی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      15 28
      منظورت چی بود از این همه اراجیف؟
    • مسلم IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      4 1
      کاملا با شما موافقم، هم بواسطه ارتباطاتی که دارم وهم بدلیل مشاهده رفتار دولتمردانشان. 6399
    • DE ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      4 2
      آلمان هم بهتر از اتریش نیست دوست گرامی و این طبع اروپایی هاست که استعمارگر هستند و دنیا را به این روز انداختند. دیکتاتوری اروپای غربی از همه جا بدتره چه از دادگاه گرفته تا بهداشت و سلامت و کار و زندگی هر روز بدتر می‌شود و سیاستمدارها هم از طبقه ی خاص و اکثرا لابی اسرائیل و کشورهای عربی هستند. رسانه های اینجا هم که از بس دروغ به خورد مردم می‌دهند کسی دیگر اعتماد نمی‌کند به غیر از افراد سالمند که اکثرا از آلزایمر رنج می‌برند و در سرای سالمندان زندگی می‌کنند به راحتی تحت تاثیر تبلیغات کلیسا و افرادی که هر روز در این خانه ها رفت و آمد دارند به حزب حاکم رای ميدند. جالبه که تعدادشان به بیست میلیون می‌رسد و برای احزاب حاکم نقش حیاتی دارند. واقعا ایران و مردم ایران سزاوار بهترینها هستند چون بهترین ها هستند.
    • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      6 3
      چرت و پرت نگو. فعلا که هر چی اختلاس و دزدی از مملکت خودمون هست
  • جوادی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 0
    وقتی پنهانی و مکرر با هم تماس داشته و رفت و آمد دارند خوب چه نیازی به انجام آن در مقابل چشمان جهانیان ؟ یعنی می خواهید بگویید امارات به خاطر رد درخواستشان گوش اسرائیل و آمریکا را پیچانده است ؟ اصل جرئت به این موضوع فکر کردن را دارند ؟ انتشار این خبر با این سوتیتر اشتباه است .
  • پناهی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    3 1
    با سلام تکیه و اعتماد دول اسلامی به غرب و اسرائیل یعنی اینکه هم اعتماد جهان اسلام را ازدست دادن و چیزی هم دریافت نکردن و ساقط شدن حکومتهایشان .و این حماقت برخی دول عربیست . امروز غارت جهان اسلام و نابودی این کشور ها در دستور کار آمریکا و اسرائیل است و چارهای جز اتحاد ندارند .
  • رحمن IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    10 3
    این ملعونین اماراتی بازی در می‌آورند ملاقات را لغو میکنند ولی بلافاصله با آنها تماس میگیرند عذرخواهی میکنند.
  • محمدرضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    6 4
    تازه اول کاره روزی برسه که اماراتی ها مثل سگ به دست وپای ایران بیفتن خداکنه جنگی صورت نگیره وگرنه جمهوری اسلامی اول حساب امارات و سران ملعون امارات رو میرسه صبح ظفر نزدیکه انشاالله
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 1
    فکر کردند بگن ما با صهیونیسم دوستیم اونها هم دو دستی F35 به امارات تقدیم میکنند .
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 3
    اخه یکی نیست به این مردک شترسوار بگه بدبخت تو که نیروی انسانی برای ایتفاده از اینها رو نداری و فقط دازی دم تکون میدی تا سگ زرد یانکی یعنی ترامپ رو خوشحال کنی دیگه قهر کردنت چیه گوساله زنباره مفنگی
  • آزیتا IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 2
    با صهیونیست توافق کردن حماقت محضه اونا به هیچ قولی وفا نمیکنن ولی این شیخک های احمق رو چه به سواد تاریخی و عبرت گرفتن از تاریخ
  • محرم IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    خاک بر سرت بی بخار ترسوشمارودادیدامثال اسراییل پروشدند
  • FR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    خاک برسرت که بازهم نفهمیدی اسرائیل یک پاپاسی هم برای تو ارزش قائل نیست! خاک برسرت کنم ، یعنی تو دودستی دین وشرف و تاریخ و حیثیتت رو یک شبه دادی رفت اونوقت اونا حتی به اندازه یک F35 هم برات ارزش قائل نشدند!( با اینکه میدونند اصلا نمیتونی حرکت بدی F35 رو از جاش)واقعا اینقدر نفهمی! یا خودتو به نفهمی میزنی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس