جبار کوچکی نژاد

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: این روش، شیوه موردپسندی نیست، مجلس و رئیس قوه نیز در برابر این موضوع، موضع گرفته و درنهایت این مبحث ابتر ماند.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی‌نژاد امروز  با اشاره به مسائل مربوط به فروش نفت به‌صورت اوراق در بین سران سه قوه اظهار کرد: فروش نفت به‌صورت اوراق به این شیوه که ۲۰۰ میلیون بشکه نفت در طول سال پیش‌فروش و در پی آن، اوراق اسلامی منتشر شود، مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این شیوه بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به دست دولت می‌رسید، گفت: سران سه قوه، روی این مبحث به اختلافاتی رسیدند و موضع مجلس نیز مخالفت با این طرح بوده چراکه معتقدیم نباید با این طرح دولت‌های بعدی را با شکست مواجه کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ۱۰ کارشناس به سخنان روحانی درباره نفع ۱۰۰ درصدی مردم از طرح «گشایش اقتصادی»

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت در بحث فروش نفت به‌صورت اوراق دنبال کسری بودجه خود بوده، نه تولید، اشتغال و عمران بیان کرد: این روش، شیوه موردپسندی نیست، مجلس و رئیس قوه نیز در برابر این موضوع، موضع گرفته و درنهایت این مبحث ابتر ماند.

وی با اشاره به موضوع قرارداد مربی خارجی، آن را  قرارداد غیرمنطقی وزارت ورزش قلمداد کرد و گفت: با یک قرارداد بدون دقت، مربی خارجی در ایران گذری زده و بعد ایران را محکوم نمود که درنتیجه باید از منابع داخلی این مبلغ پرداخت شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه این قرارداد و قراردادهایی ازاین‌دست، ظلم بوده و مسئولان ورزشی بابت تخلف و قصور باید پاسخ دهند، تصریح کرد: این موضوع باعث ایجاد تنشی در مجلس شده تا  مقصرین شناسایی و بازخواست شوند، چه لزومی دارد در این‌چنین شرایط اقتصادی قراردادهای ازاین‌دست بدون دقت بسته‌شده و کشور را با مشکل مواجه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبا دالله IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    ایشان درست می فرماین در این شرایط سخت دولت نباید هیچ کاری انجام دهد تا زندگی مردم با فشا ر امریکا و دوستان داخلی مانند این اقا از هم به پاشد بس کن بشر به هر حال باید کاری کرد حال یا کسری بودجه و یا ایجاد اشتغال مشکل شما چیست مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس