کد خبر 1110492
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
درویشیان: قرارداد ویلموتس مثل ترکمنچای بود/فدراسیون مالیات او را برعهده گرفته بود

رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گزارش پرونده مربوط به قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر جمع‌بندی و برای تصمیم‌گیری به صحن کمیسیون اصل ۹۰ ارائه خواهد شد.

به گزارش مشرق، سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مردم تهران در مجلسی شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه رسیدگی به شکایت واصله درباره قرارداد مربی سابق تیم ملی فوتبال ملی کشورمان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال و سرپرست فعلی و اعضای هیئت مدیره این فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر به نقش «انجمن دوستی ایران و هلند» با قرارداد ویلموتس

رئیس سازمان بازرسی: فدراسیون زیر بار تعهدات غیرقانونی رفته

وی با بیان اینکه این جلسه در سطح کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ برگزار شد، افزود: در این جلسه علاوه بر اعضای کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ تعداد دیگری از اعضای کمیسیون و نیز تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی و همچنین رئیس فراکسیون ورزش مجلس حضور داشتند.

ببینید:

فیلم/ برای قرارداد ویلموتس از جاهای دیگر فشار آوردند

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز مباحث مختلفی مطرح شد اما درباره این پرونده به جمع بندی نرسیدیم و بنا شد تا جلساتی با حضور نمایندگان وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ برگزار شود و نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: گزارش مربوط به پرونده قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ جمع‌بندی و به صحن کمیسیون ارائه خواهد شد تا تصمیم گیری نهایی در مورد آن انجام شود.

وی افزود: چنانچه تخلفی در روند رسیدگی به پرونده احراز شود موضوع برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد و در صورت تشخیص هیئت رئیسه مجلس گزارش مربوط به قرارداد ویلموتس در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 0
    خیلی عادلانه بود احسنت . 170 میلیارد ناقابل از بیت المال محرومین پرداخت بشه به یک اجنبی عرقخور سر و تهشم با یک گزارش بسته بشه بره پی کارش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس