فاصله گذاری اجتماعی در بین الحرمین

دسته‌های عزاداری کربلا همزمان با چهارمین روز محرم با نظم و رعایت فاصله به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در بین‌الحرمین به عزاداری پرداختند.

به گزارش مشرق، هیأت‌های مختلف کربلا در چهارمین روز از ماه محرم، دسته‌های عزاداری برپا کردند و هر کدام با توجه به برنامه‌ریزی قبلی و با نظم به حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) مشرف شدند.

بیشتر بخوانید:

توضیح شهردار پایتخت درباره نصب تابلوهای محرم در تهران

همچنین با توجه به علامتگذاری در بین‌الحرمین به منظور رعایت فاصله برای جلوگیری از شیوع کرونا، متولیان دسته‌های عزاداری به خوبی اقدام به کنترل عزاداران می‌کنند، تا مبادا مشکلی در حین برپایی مراسم عزاداری به وجود بیاید.

در روزهای زوج ماه محرم هیأت‌ها از سمت حرم حضرت عباس (ع) یعنی منطقه باب الخان حرکت کرده و پس از گذر از باب الطاق، باب السلالمة، صنف الصفارین، والمخیم از محدوده حرم خارج می‌شوند.

همچنین در خارج از بین‌الحرمین، مسیری با خط های سفید رنگ برای حرکت دسته‌های عزاداری مشخص شده است تا زائران و عزاداران در مسیرهای تعیین شده حرکت کنند.

در ادامه فیلمی از حرکت دسته عزاداری یکی از هیأت‌های کربلا با رعایت فاصله و نظم به منظور جلوگیری از شیوع کرونا که ساعاتی پیش در بین‌الحرمین برپا شد، مشاهده می‌کنید:

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    شاید این شرایط کمک به نظم و زیبایی این عزاداری ها بکند که احتمال رغبت غیر شیعیان و حتی غیر مسلمانان را بیشتر کند کسی چه می داند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس