کد خبر 1110356
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
مجوز برگزاری برخی اردوهای ورزشی صادر شد/ کشتی هم مجوز گرفت

در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردوی تیم‌های ملی برخی رشته‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد.

به گزارش مشرق، در این جلسه که به ریاست دکتر محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، علاوه بر  دکتر ماهر معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران و پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، روسا و دبیران فدراسیون‌هایی نظیر ووشو، تنیس، بوکس، والیبال و دوچرخه سواری نیز حضور داشتند و به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید:

شروط وزارت بهداشت برای برگزاری لیگ کشتی

مسجدی در خصوص برپایی اردوهای ملی و لیگ‌های برخی رشته های ورزشی گفت: پیرو جلسه‌ای که پیشتر با دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت برگزار شد، نامه نگاری شماری از فدراسیون‌های ورزشی که درخواست‌های مبنی بر برگزاری اردوهای ملی با توجه به ضرورت آن رشته داشتند، مورد بررسی قرار گرفت. در نهاست مقرر شد اردوی تیم های ملی رشته های بوکس، کشتی، تکواندو و ووشو با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شود.

علاوه بر این مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ والیبال، لیگ تالو و لیگ پومسه، لیگ تنیس و لیگ دوومیدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد.

برابر اعلام ماهر، معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران، باشگاه‌های ورزشی تهران بزرگ نیز در صورت اخذ گواهی آموزشی ضد کرونا (که در سایت پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی موجود است)، می توانند فعالیت‌های خود را به طور مجدد و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    ستاد افزايش كرونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس