کد خبر 1110332
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
جانفشانی پلیس در صحنه ماموریت / مامور کلانتری قلهک دچار سوختگی 60 درصد شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات سوختگی مامور کلانتری قلهک در صحنه ماموریت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر جانفشانی مامور کلانتری قلهک سر صحنه ماموریت برای نجات جان متشاکی اظهار داشت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان و دادورز به آدرس مشخصی در خیابان شریعتی_ یخچال مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: آدرس فوق خانه ای متعلق به یک خانم بود اما همسرشان در آنجا ساکن بودند و خانم طبق قانون حکم خلع ید را از مراجع قضایی گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: هنگامی که مامور به همراه نماینده دادگستری به آدرس فوق می روند همسر خانم وانمود می کند همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه می شود که در این حین همسر خانم وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس را که محتوی تینر بود روی خودش ریخته و بعد چوب کبریت را روشن می کند تا خودش را آتش بزند اما خوشبختانه مامور کلانتری که حواسش به آقا بود سریع کبریت روشن را با دست از مرد گرفته  و خاموش کرده و وی را بلند می کند و به راهرو می برد تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کند.

سردار ظهیری ادامه داد: آقایی که روی خودش تینر ریخته بود اظهار می کند که دارد می سوزد; بلافاصله مامور کلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ را از  آب  پر کرده و می برد تا روی صورت مرد ریخته تا از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش می زند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور جان برکف پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی صورت مرد ریخته و دوباره او را بغل کرده و از پله ها پایین می آورد تا وارد حیاط کند و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و شعله ور می شود.

وی افزود: همسایگان, نماینده دادستانی و پسر 22 ساله مرد که در صحنه حضور داشتند با مشاهده این صحنه بلافاصله شیلنگ ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر ریخته و آتش را خاموش می کنند.

سردار ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت این دو نفر به بیمارستان منتقل می شوند که همسر خانم به علت شدت جراحات وارده جان می سپارد.

سردار ظهیری اعلام کرد: "ستوان دوم پرویز کرمپور" مامور جان برکف کلانتری قلهک در این حادثه از ناحیه صورت, سینه , دست  و ... دچار سوختگی 60 درصدی درجه 3 شده و هم اکنون در بخش آی سیو بیمارستان بستری و تحت درمان است.

رئیس پلیس پیشگیری به فداکاری و از جان گذشتگی مامور کلانتری قلهک اشاره و خاطرنشان کرد: ستوان دوم کرم پور برای حفظ جان متشاکی خود را به خطر انداخت و دچار سوختگی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک سوار DE ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    10 0
    خداییش دمش گرم. حالا شغل این عزیزان پر خطر محسوب می شه یا شغل روزنامه نگاری!!!!!
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    حقیقت دلم برای هردو نفرشون سوخت واشکم جاری فداکاری سرکار ستتوان دوم که واقعا ستودنی ست وباید مدال افتخار طلا ودرجه ی ستوان یکمی بگیرد ...واین که دلم برای ان مرد بیجاره سوخت که لابد جایی نداشته وببین انسانی به کجا باید برسد وجونش به لبش که دست به چنین کاری بزند واز جونش بگذره که البته ای کاش کمی صبوری وفکردرست هم دنیای زیبا وهم آخرتش خراب نمی کرد وبه خدا توکل میکرد...چه سود!!
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    درود بهش... نیروهای مسلح کشورمون فداکاریاشون خیلی زیاد بوده و هست اما هرگز سلبریتی ها حرفی از این ماجراها نزدن و فقط نیش و کنایه زدن و ناشکری کردن و افکار عمومی رو گمراه کردن... رسانه ها هم فقط بعضیاشون به تکلیف خودشون عمل میکنن... وقتی یک نعمت رو ناشکری کنیم اون نعمت هم به تدریج سلب میشه. قطعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس