کد خبر 1110259
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام به رقم ۱۶ هزار میلیارد تومان رسید، بیشترین سفارشات فروش برای گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹:۳۵ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۶ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دو روی سکه معاملات بورس در مردادماه

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ثبهساز»، «امین» و «ولپارس» به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «آریان»، «شستا» و «دی» در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام بازار پایه‌ای سرمایه‌گذاری پارس آریان هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار میلیارد تومان (۷۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هفت هزار میلیارد تومان (۴۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (وملی) به ۴.۵ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ناچیز ۱۰۰ میلیارد تومان است، از سویی دیگر گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با فشار فروش سه هزار میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

این جدول حدود ۳۸ درصد از ۱۸ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار ۸۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۲۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    10 2
    چه عجب مشرق یه تیتر درست زدی ولی خیلی دیر.خیلی از مردم عادی الان با ضرر تو صف فروش .مدیران متخلف بورس سهم منفی خورده نمی بندن
    • عبدالله مومن IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 3
      هر که ازین افساداتی ها خیر دید. از خدا بلا می بیند
    • حسین IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      این همان سودهای مفته که از هوا کسب شده بود الان هوا میشه چرا موقع چند برابر شدن قیمتها کسی نمی‌گفت از هوا اینجاد میشه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 2
    باید نمادها یک ماه بسته بشه جالب یک کارشناس نمیگه چیکار کنیم
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    15 1
    اینا ضرر پولهاییه که در یک قمار عجیب ظرف یکسال بین 20 تا 30 برابر هم شدن . حالا شده اون روی سکه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    27 4
    دولت کثیف روحانی اون هم پول که از مردم بالا کشیده رو به بازار تزریق کنه تا بیشتر از این گندش درنیومده
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    سهام عدالت که کلااب شد رفت
  • حامد IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    من مبلغ ناچیزی پس انداز داشتم. به جای خریدن سکه و دلار یا واریز به حساب سود دار که گفته می شود کارهای بیهوده است برای از بین نرفتن ارزش پولم در این شرایط تورمی تصمیم گرفتن در بورس سرمایه گذاری کنم. چون گفته می شود سرمایه گذاری در بورس موجب رونق گرفتن صنعت و اشتغال کشور می شود. در آن شرایط همه می گفتند سود خوبی دارد. اما از وقتی من پولم را در بورس ریختم شروع به ریزش کرد و امروز نه تنها سود نکرده ام بلکه مقداری از پولم نیز از بین رفت و ضرر کردم.
  • م.ر. IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    روزهایی که هر روز 5% ارزش دارایی این آدمها بالا می رفت و ظرف کمتر از یک سال پولشان 10 برابر شد را هم یادآوری کنید. آن رشدها (خوشحالیها)، این سقوطها (ناراحتی ها) را هم دارد. یک عده بورس باز با قیمتها بازی کردند و سودشان را هم برده اند. یک عده مردم بیچاره هم که همیشه دیر می رسند سر سفره، الان باید سفره جمع کنند و چیزی برایشان نمانده جز ضرر!! در این شرایط رفتن در این کارزارها چون هیچ منطق اقتصادی برای رشد قیمتها در سال گذشته نبود و الان هم هیچ توجیهی برای سقوط نیست، جز جو روانی.
  • ناشناس IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام باسرمایه مردم بازی کردن کار درستی نیست!
  • جعفری IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 0
    تمامی کارشناس هایی که از ریزش سهام رابدمیدانن خودشان سهام دارن وچون خودشان زیان مالی می بینن اینقدر داغ ریزش را تحلیل میکنن درصورتی که اگه هفتاد درصددیگه مثلا سهم شپنا یا خزامیا یا،،،بریزه باز هم از سود بانکی بیشتر سودکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس