به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی، نماینده مجلس شورای اسلامی طی توییتی نوشت: صبح دیروز به همراه همکارم آقای مجتبی رضاخواه از شهرک صنعتی عباس‌آباد و «شرکت صنایع امرسان» بازدید کردم. امرسان یکی از شرکت‌های نام‌آشنای ایرانی است که ۲۰ درصد بازار لوازم خانگی کشور را در اختیار و به کشورهای منطقه نیز صادرات قابل توجهی دارد.

۲. این آمار مطلوب فروش موجب نشد که تاکید به افزایش کیفیت محصولات این شرکت را فراموش کنم؛ هر چند این شرکت و بقیه واحدهای صنعتی شهرک عباس‌آباد با مشکلات متعددی مانند قطع مکرر برق و عدم تامین منابع مالی، مواد اولیه و عدم ترخیص کالا از گمرک مواجه هستند که با کمی پیگیری قابل حل است.

۳. برای پیگیری این مشکلات با رئیس «سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی» تماس گرفتم و بنا شد تا همین هفته در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل توانیر و ایشان، هرچه سریع‌تر در جهت حل این مشکلات اقدام کنیم.

۴. صادرات لوازم خانگی از سودآورترین اقسام صادرات است که ارزش افزوده آن بسیار بیش‌تر از خام‌فروشی است. معتقدم یکی از وظایف اصلی نمایندگی مردم پیگیری و رفع مشکلات این چنینی واحدهای تولیدی است که مورد بی‌توجهی مسئولین مربوطه قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس