کد خبر 1110173
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
قرارداد کاتانتس با عراق تمدید نشد/ حریف تیم ملی به دنبال سرمربی جدید

کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق با مدیر برنامه‌های سرمربی اسلونیایی این تیم به توافق نرسیده و ممکن است به دنبال گزینه‌های تازه‌ای برای هدایت تیم ملی این کشور باشد.

به گزارش مشرق، روز گذشته فدراسیون فوتبال عراق از انجام مذاکرات مثبتی در مسیر تمدید قرارداد استریچکو کاتانتس سرمربی این تیم خبر داده بود اما به نوشته پایگاه خبری الفرات برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند نشست مشترک اعضای کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق با مدیر برنامه‌های کاتانتس نتیجه‌ای نداشته و توافقی در خصوص تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

به گفته این منبع دور جدیدی از مذاکرات با حضور مدیر برنامه‌های کاتانتس در اربیل انجام خواهد شد که یا در نهایت منجر به توافق تازه‌ای می‌شود و یا منتهی به قطع همکاری دو طرف خواهد شد و فدراسیون عراق برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تلاش می‌کند.

گفتنی است تیم ملی عراق صدرنشین گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و اصلی‌ترین رقیب ایران در ادامه این مسابقات محسوب می‌شود که در بازی رفت با هدایت استریچکو کاتانتس مقابل تیم ملی ایران با هدایت مارک ویلموتس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس