ترامپ نمایه

دموکرات‌ها روز شنبه بار دیگر به سراغ رئیس جمهور این کشور رفتند بطوری که یکی از منتقدین در انتقادی شدیداللحن او را به دروغ‌گویی و بی پروایی متهم کرد که منجر به کشته شدن مردم شده است.

به گزارش مشرق به نقل از «هیل»، پس از اینکه ترامپ از سازمان غذا و داروی آمریکا «اف‌دی‌اِی» به عنوان «دولت عمیق» یا همان دولت پنهان یاد کرد یکی از منتقدین دموکرات ها روز شنبه گفت «دروغ و بی پروایی» رئیس جمهور «مردم را به کشتن داده است».

بیل پاسکریل در پاسخ به ترامپ روز شنبه در صفحه توییتر خود نوشت: از زمان شروع بیماری همه گیر ویروس کرونا، من بارها و بارها از «اف‌دی‌اِی» خواسته ام که برای تایید روش درمان کووید فقط از علم و داده‌ها کمک بگیرند و ... کاری با معالجات خطرناک ترامپ نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

حمله پلوسی به ترامپ به خاطر بی‌توجهی به آمار تلافات کرونا

سناتور مایکل بنت همچنین ترامپ را به دلیل انتشار این توئیت مورد سرزنش قرار داد و گفت «تئوری های توطئه خطرناک و خارج از حد» ترامپ تلاش پزشکان و واکنش ها در برابر ویروس کرونا را تضعیف و دشوارتر می کند.

ترامپ در توئیتی در روز شنبه گفته بود که سازمان غذا و داروی آمریکا کار را برای شرکت‌های دارویی در جهت شروع آزمایش واکسن‌ها و روشهای درمان برای کووید-۱۹ بسیار دشوار کرده است، و بدین شکل تأخیر صورت گرفته را دلیلی برای تلاش در جلوگیری از انتخاب مجدد خود دانسته بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس