کد خبر 1109986
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
رضا کرمانشاهی

رضا کرمانشاهی که از تغییر نام داور دربی شاکی است، گفت: آنهایی که ابلاغ داور دربی را به نام من نزدند، باید پاسخگوی این حق خوری باشند.

به گزارش مشرق، رضا کرمانشاهی، پس از انتخاب محمد حسین زاهدی فر به عنوان داور دربی حذفی، از کوره در رفت و با افشای این موضوع که انتخاب اول کمیته داوران برای قضاوت بازی حذفی استقلال و پرسپولیس بوده، ادعا کرد فردا همراه نماینده مردم پاکدشت به فدراسیون فوتبال می رود و از خبرنگاران خواست ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه مقابل فدراسیون منتظرش باشند تا حقایق را به آنها بگوید.

بیشتر بخوانید:

جنجال داوری ۳ روز قبل از دربی!

به بهانه همین اعتراض، با رضا کرمانشاهی تماس گرفتیم که گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر امروز من داور دربی بودم. کمیته داوران در حال انتخاب کمک های من برای این بازی بود که ناگهان خبر دادند نام داور بازی در اتاق حیدر بهاروند تغییر کرده است. گویا یک نفر به بهاروند گفته از بالا اعلام کرده اند صلاح نیست کرمانشاهی این بازی را قضاوت کند. مسئول کمیته داوران طبق نمره هایی که داوران در بازی های اخیر لیگ برتر گرفته اند، من را نامزد اول این بازی کرد و پیام حیدری را هم به عنوان گزینه دوم نام برد، این حرف و ادعای من نیست، جناب صفیری این حرف را زده، بروید مصاحبه اش را بخوانید، مگر من از خودم حرف می زنم.

داور لیگ برتری فوتبال ایران در واکنش به خبر احضارش به کمیته اخلاق گفت: من را از کمیته اخلاق می ترسانند؟ حتما همین فردا به کمیته اخلاق می روم. مگر دروغ گفتم؟ من داور دربی بودم، به من گفته بودند خودت را آماده کن که این بازی را سوت بزنی، قرار بود امروز ابلاغم را بدهند ولی ناگهان نام داور دربی تغییر کرد. همین حالا هم صفیری مصاحبه کرده و گفته انتخاب اول ما رضا کرمانشاهی بود. آن وقت فدراسیون می گوید این حرف کرمانشاهی کذب است و داور در فدراسیون فوتبال تغییر نکرده؟ مگر خودتان نگفتید از بالا گفته اند داور دربی کرمانشاهی نباشد؟ مگر شما نام رضا کرمانشاهی را به زاهدی فر تغییر ندادید؟

بیشتر بخوانید:

واکنش حراست فدراسیون به جنجال داوری دربی

رضا کرمانشاهی ادامه داد: سوتفاهم نشود من هیچ مشکلی با زاهدی فر ندارم، ایشان دوست و همکار من است و برایش آرزوی موفقیت می کنم ولی حق دارم بدانم چرا قضاوت این بازی را از من گرفته اند. یک داور مثل فوتبالیست که تلاش می کند با درخشش در پست خود به تیم ملی برسد، تلاش می کند و زحمت می کشد که به بالاترین درجه برسد و بازی های بزرگ را سوت بزند. حالا که نظر کمیته داوران را با قضاوت هایم جلب کرده ام چرا باید بازی را به داور دیگری بسپارند. اگر کمیته داوران می گفت تو برای این بازی مناسب نیستی اعتراضی نداشتم.

وی ادامه داد: چند سالی می شود داوری می کنم و هر سال هم حداقل دو دربی برگزار می شود مگر من در این مدت اعتراضی کردم چون حتما کمیته داوران صلاح نمی دید من این بازی را سوت بزنم یا گزینه های بهتری داشت ولی این بار که انتخاب کمیته داوران بودم چرا باید نام داور در اتاق رییس سازمان لیگ و سرپرست فدراسیون فوتبال تغییر کند؟ چرا باید حق من خورده شود؟ زور دارد وقتی خودت را به رده های بالا می رسانی و به ناحق می خواهند تو را پایین بکشند. بعد هم برای آن که دخالت خودشان را توجیه کنند می گویند از بالا گفتند! کدام بالا؟

داور پاکدشتی فوتبال ایران افزود: فردا همراه نماینده مردم شهرم به فدراسیون می آیم تا بفهمم این بالا که گفته من نباید دربی را سوت بزنم کجاست؟ به من که نگفتند از کدام بالا دستور آمده شاید به نماینده شهرم بگویند. فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت از بنده خواست صبح با هم به فدراسیون فوتبال برویم و حضوری این موضوع را پیگیری کنیم. بعد از این که از فدراسیون بیرون آمدم با رسانه ها حرف می زنم و تمام حقایق را می گویم. نه با حیدر بهاروند دعوا دارم، نه با زاهدی فر که همکارم است، حقم خورده شده و باید حداقل به من پاسخ بدهند این بالا که می گویند نگذاشت من داور دربی شوم، کجاست و با چه استدلالی انتخاب کمیته داوران را تغییر دادند؟

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابامسعود IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 4
    پرسپولیس می تونه با خیال راحت هندبال بازی کنه. زاهدی فر هم آخرش می گه عه واقعا هند بود؟ من پس چرا ندیدم؟
  • Jp IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    6 3
    بسم. الله این ازداورها. تاحالاداورسروصداوگلایه نمیکرداینم از استقلالیهایادگرفت.. ولی اگه حرفاش حقیقت داشته باشه حق باهاشه
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 4
    بازم بابا مسعود از بالا داور رو تغییر داد -وقتی میتونه یه مجری رو از تلویزیون بزاره کنار چرا نتونه داور دربی رو تغییر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس