پیام حیدری داور فوتبال

پس از کش و قوس های فراوان و قهر و جنجال در کمیته داوران، پیام حیدری داور ۳۴ ساله کشورمان به عنوان داور دربی نودوسوم معرفی و تعیین شد.

سرویس ورزش مشرق - پیام حیدری داور متولد ۱۳۶۵ در همدان است که قضاوت هایش را از زیرگروه استارت زد و در این سالها توانست با سپری کردن دوره های مختلف به یکی از داوران الیت کشورمان تبدیل شود.

*۱۶ سوت سرخابی!

پیام حیدری تاکنون ۱۶ بار برای هر دو تیم سرخابی پایتخت سوت زده است. او اولین بار در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ، سه سال و ۱۱ ماه و ۴ روز پیش یکی از دیدارهای پرسپولیس روبروی سپاهان را سوت زد. و آخرین بار هم شانزدهمین بازی اش را در تاریخ ۲۵ مرداد ماه درست ۱۰ روز پیش برای استقلال مقابل پیکان سوت زد.

*تهدید معروف حیدری!

مهمترین اتفاق داوری حیدری به ویژه این اواخر که هرگز تکذیب هم نشد هشداری بوده او پیش از بازی آخر استقلال روبروی پیکان به قایدی و دیاباته داده بود که اگر خودتان را بی دلیل در محوطه جریمه زمین بیندازید من متوجه می شوم. موضوعی که مهدی قایدی در گفت و گویی به آن اشاره کرده و از ناراحتی دیاباته هم خبر داده بود.

*۱۰ سوت آبی با ۳ باخت!

استقلالی ها در تاریخ های مختلف با این تیم به میدان رفته اند اولین بازی این تیم با سوت حیدری روز جمعه ۱۹ آذرماه سال ۱۳۹۵، در تبریز و مقابل تراکتور در لیگ شانزدهم بود که کمیته داوران او را به عنوان داور دیدار حساس استقلال در نظر گرفت. مسابقه ای که در پایان ۱-۲ به سود تبریزی ها به پایان رسید. استقلال در همه این سالها در لیگ برتر با سوت این داور ۱۰ بار به زمین رفته که ۳ برد، ۴ مساوی و ۳ باخت در کارنامه اش باقی مانده است. ۱۱ گل زده و ۱۰ گل در دیدارهایش با قضاوت این داور گل خورده است.

*۵ سوت قرمز با ۲ باخت!

این داور بلند قامت که اولین بار در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهریو ۱۳۹۵ دیدار سپاهان و پرسپولیس را در فولادشهر اصفهان سوت زد از آن تاریخ ۳ سال و ۱۱ ماه و ۴ روز گذشته و آخرین بار دیدار سرخ ها روبروی نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر نوزدهم قضاوت کرد. آن مسابقه اول آذر ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد.  او تاکنون تنها ۵ بار برای پرسپولیس سوت زده که حاصل این ۵ مسابقه ۳ برد و ۲ شکست بوده است. پرسپولیس هرگز با سوت زاهدی فر مساوی نکرده و در دربی حذفی هم قطعا باز هم بازی اش با تساوی به پایان نمی رسد.

*هیچ سرخابی اخراجی نداشت!!

پیام حیدری در همه این سالها هر بار برای دو تیم استقلال یا پرسپولیس سوت زده هرگز هیچ یک از بازیکنان دو تیم را از زمین بازی اخراج نکرده است. تنها دیداری که در آن یک بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد مصاف استقلال و پارس جنوبی جم در لیگ نوزدهم بود که فریبرز گرامی را در دقیقه چهارم وقت های تلف شده پایان بازی با اخطار دوم و سپس کارت قرمز از زمین بیرون فرستاد. مسابقه ای که استقلال در پایان حریفش را ۰-۲ شکست داد.

*دربی ۹۳، دومین بازی حذفی!

پیام حیدری در رقابتهای جام حذفی تنها یکبار برای استقلال قضاوت کرده است. مسابقه مرحله یک هشتم نهایی این تیم روبروی فجرسپاسی شیراز که در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم به تساوی ۰-۰ دست یافتند ولی در وقتهای تلف شده استقلال با ۳ گل وریا غفوری، داریوش شجاعیان و سجاد آقایی به برتری دست یافت. او هرگز دیدارهای پرسپولیس در رقابتهای جام حذفی را سوت نزده است.

*۱۲ و ششمین سوت سرخابی!

زاهدی فر چهارشنبه این هفته برای دوازدهمین بار دیدارهای تیم استقلال را سوت می زند که به دلیل تعداد بیشتر سوتهایش برای این تیم، مشخصا با نفرات این تیم و شرایط بازی شان بیشتر آشناست. او ششمین سوتش را هم برای پرسپولیس می زند که پیشتر ۵ بار دیدارهایش را قضاوت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ستاره IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    14 5
    هرچی بابا مسعود بگه. کرونا گرفتند بعد سه روز خوبشون شد میخواستند پارس جم را نابود کنند همین کارو کردند. واقعا درفوتبال ایران عدالت نیست. سپاهان اصفهان رو هم نابود کردند.بله دنیا پر ازفساد هست
    • پوکر فساد IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      5 2
      رو که نیست سنگ پا قزوینه
  • سوسان IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    9 0
    قبل از مسابقه قهرمان رو معلوم کرده اند خودتون رو اذیت نکنید این داور واون داور نداره
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    9 4
    پیروزی بدون بابا مسعود قطعا میبازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس