کد خبر 1109905
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره انطباق سریال مختار با زمان حال در توییتر نوشت: سریال مختار را در لباس خودی و بیگانه تمسخر می کنند چون انطباق عجیبی با وضع فعلی ما دارد. مخصوصا آنجا که مختار امر به استقامت می کند اما گروهی به دشمن اعتماد می کنند و جان همه را به باد می دهند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    31 9
    تاریخ همیشه تکرار می شود
  • US ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    34 7
    # سرطان اصلاحات
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    29 6
    این سریال واقعا جذاب و آموزنده است.واقعا داستان پردازی اش جالبه هر بار که این سریال تو هر مقطعی نگاه میکنم متوجه میشم که بعضی از قسمتهاش اتاحالا خوب متوجه نشده بودم .در گذر زمان معنی دیالوگ هایا برخی رفتار بهتر خودش را نشون می ده..
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    18 4
    خیلی عجیبه این سریال. هم اون سال پخش اول بار که بعد از فتنه 88 بود فکر کنم عجیب منطبق بود و هم حالا و گویا هر دوره که نگاه میکنی درس روز بهت میده و خب وقتی جبهه کفر و ایمان تغییر نکرده چرا باید انطباقات این سریال عالی تغییر کنه. برای همین هم همون وقت اپوزیسیون و شبه اصلاحات و جبهه سمپاتشون و خارجیون و برانداز باهاش مخالف بودند و نسبت بهش کینه دارند و هم حالا. از تمسخر و ناراحتی از بازپخش دوبارش تا عصبانیت شدید از انطباق عجیب و غریبش با حق و باطل امروز. جالبه مدام از پازخشش و مخاطب نداشتن و خسته شدن مردم ازش میگن (قطعا از عصبانیت خودشون که تاب و توان تماشاش را ندارند چون مثل تیر بر قلبشون میشینه واقعیت) ولی فی المثل اگر از خانواده خودم نگم که با وجود مخاطب به روزترین سریالهای جهان بودن ولی هربار تکرارش را هم با اشتیاق نگاه میکنیم، آمار تلویبیون را نگاه بندازید تا ببینید از بسیاری از سریالهای روز بازپخشش حتی مخاطب بیشتری داره. اپوزیسیون و شبه اصلاحات گرامی، عصبانیت شما از واقعیت؛ حقیقت را تغییر نمیده. جبهه کفر؛ باطل در برابر جبههه ایمان و حقیقت همیشه تاریخ وجود داشته و اگر انتخاب کردید طرف مقابل باشید به خودتون لااقل دروغ نگید و آینه را از عصبانیت نشکنید.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    20 10
    توجه داشته باشید که مختارنامه تنها یک سریال نیست و درصد بالایی از صحنه های آن ، از جمله مورد مذکور واقعیت تاریخی دارد. مثل امروزمان که با اعتماد به نماد شیطان دوران ، زندگی بسیاری از ایرانیان را به تباهی کشاندند.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    15 6
    موافقم...
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    19 12
    من کلا یک فیلم را دوبار نگاه نمی کنم چه برسد به سریال . اما این سریال نمیدانم با کدام نظر الهی ساخته شده است که هرسااااال مرا جذب خود می کند و باشوق ان را می بینم.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    7 1
    حالا اومدیم استقامت کردیم، آقاها و آقازاده ها هم استقامت میکنند؟ اصلا برای اونها استقامت معنی داره؟ اونا واسه خاطر چی باید استقامت کنند؟ فشار اقتصادی؟ کمبود و گرانی دارو؟ مسکن؟ خوراک؟ تورم؟ بیکاری و گرونی؟ اونا واسه چی باید استقامت کنند که بقیه رو دعوت به این کار میکنن؟؟؟!!
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      0 0
      آقازاده ها که با رای شما در خارج مشغول عیاشی هستن . تا 1400 با روحانی یادتونه که حقوقهای نجومی رو نادیده گرفتین و بهش رای دادین مردم ابنفش یادتون هست...
  • احمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 0
    مسخره نکنن چیکار کنن؟ بگن ما مثل همین بیشرف هایی هستیم که امامشون و تنها گذاشتن، بعد خودشون لشکر عمربن سعد شدن، بعد هم نشستن برای امامی که کشتن گریه کردن، بعد هم دوباره رنگ عوض کردن، دست آخر هم دنیا و آخرت رو با هم باختن. عبدالله بن زبیر شما رو یاد کی میندازه؟ ابن حر با بازیگری شهرام حقیقت دوست شما رو یاد کی میندازه؟ عمربن سعد شما رو یاد کی میندازه؟ خود مختار شما رو یاد کی میندازه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس