قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه محرم از برنامه‌های فتنه‌جویانه آمریکا برای گسترش فساد اخلاقی در این کشور پرده برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از شفق نیوز، «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا درصدد گسترش همجنسگرایی در میان جوانان عراق است.

الخزعلی در سخنرانی به مناسبت آغاز ماه محرم گفت که آمریکا هویت فرهنگی عراق را مورد هدف گرفته و در تلاش است تا ارزش ها و رفتارهای منحرف را در این کشور نشر دهد.

قیس الخزعلی با اشاره به اینکه آمریکا مبلغ هنگفتی در راستای گسترش همجنسگرایی در بین جوانان عراقی و برچیدن روابط خانوادگی در این کشور هزینه کرده اظهار داشت که دشمن در تلاش است تا هویت جامعه ، آداب و رسوم ، اخلاق و سنن ما را تحریف کند.

وی افزود که پیش نویس قانون خشونت خانگی که قرار است در پارلمان مورد بحث قرار بگیرد، شامل اقداماتی از جمله افزایش آموزش‌ها و جلوگیری از اعمال برخی رفتارهای غیرقانونی علیه زنان است که اسم این قانون در ظاهر زیباست؛ اما همانند آمیختن سم در عسل است که بنیاد خانواده و جامعه عراقی را هدف گرفته است.

الخزعلی با بیان اینکه برخی از بندهای قانون خشونت خانگی جرم محسوب می‌شود ، توضیح داد که افراد آسیب دیده از قانون خشونت خانگی به اماکنی پناه می‌برند که تحت نظارت دولت نیستند؛ بلکه توسط موسساتی مدیریت می‌شوند که وابسته به نهادهای آمریکایی و سفارت ایالات متحده هستند.

دبیرکل عصائب اهل الحق اعلام کرد که دولت موضوعاتی را مطرح می‌کند که جزء اولویت‌ها محسوب نمی‌شود و موارد دیگری را که برای عراقی‌ها ضروری است را در اولویت کار خود قرار نمی‌دهد.

دولت عراق به ریاست مصطفی الکاظمی در تاریخ ۴ آگوست اعلام کرد که پیش‌نویس قانون خشونت خانگی به پارلمان ارائه شده که پس از اینکه جلسات به تعویق افتاده پارلمان به دلیل شیوع کرونا از سرگرفته شود٬ درباره آن رای‌گیری خواهد شد.

پیش نویس این قانون با وجود بروز حوادث گاه به گاه در عراق در زمینه خشونت خانگی علیه زنان و کودکان ، بحث‌های گسترده ای را در میان عراقی‌ها به وجود آورده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خخخ IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 1
    "رفتارهای غیرقانونی علیه زنان است که اسم این قانون در ظاهر زیباست؛ اما همانند آمیختن سم در عسل است که بنیاد خانواده و جامعه عراقی را هدف گرفته است." جمله رو ببین رفتار های غیر قانونیو به چی تشبیه کرده خخخ خیلی باحاله
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      0 0
      خیلی باحال و در عین حال دقیقه، منم حال کردم دمش گرم!!!
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      باسلام.باید ظاهر زیبا باشه! و در باطن ابتذال ها خودشون رو مخلوط کنن! اصلا امریکا اونجا چه کار میکنه! مردمش و پارلمانش عراق گفتن،برو بیرون! وقتی گفت برو بیرون یعنی برو بیرون.. مگه این دمکراسی نیست؟! که باید به حرف مردم گوش داد..! معلوم که خودشون هم حرف خودشون رو گوش نمیدن.! مثل همیشه میرن سراغ ابتذال ج ن س ی .. که سابقه بیش از 1000 سال داره این روش علیه مسلمان ها! ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس