به گزارش مشرق، صفحه طنز اینستاگرام دی‌بی‌سی فارسی فیلمی از نقش‌آفرینی زن مدرن ایرانی در رخداد ۲۸ مرداد ۱۳۳۲را منتشر کرد.
 
 ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲ آگوست ۲۰۲۰‌

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    21 1
    لعنت ابدی بر پهلویها
  • امین IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    14 0
    عالی بود خیلی خندیدیم
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    6 0
    خیلی با نمک بود کلی خندیدم ولی وقتی یاد قیافه کسایی افتادم که از بی بی سی به عنوان معادن خبری خودشون یاد میکنن بیشتر خنده ام گرفت با چه چهره های دیدنی چه مستنداتی میبینن فقط کارگردانش!!!
  • بصیر IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    یعنی الان نقش انگلیس تو این کودتا حذف شد؟ کور خوندی ... ایم این کلیپ رو میشه گذاشت :مرثیه ای برای فاحشه ها...
  • امیرمحمد IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    بی‌بی‌سی و امثالش همینگونه واقعیت های تاریخی را تحریف می‌کنند، انقلاب شکوهمند ملت ایران را کم‌ارزش می‌شمارند و آن را به صغیر و کبیر وصل می‌کنند در جهت توجیه عقب ماندگی ایران پهلوی،روحانیون و روشنفکران را مقصر می‌دانند مبارزه نیروهای مسلح ما با شورشیان‌وضدانقلابیون را که دشمن تمامیت ارضی ایران بوده‌ و هستند را سرکوب می‌دانند رهبری آیت‌الله خامنه‌ای را دیکتاتوری می‌دانند و... وعجیب تر اینکه: کودتای ۱۳۳۲را انقلاب می‌دانند تسلیم شدن در برابر متفقین را به مصلحت می‌دانند و از آن به عنوان حرکتی یاد می‌کنند که باعث نجات ایران شد!!!!!!!! ملت ایران را که در خیلی زمینه‌ها پیشرفت کرده‌اند عقب مانده می‌دانند و دلیل این عقب ماندگی را هم مشارکت سیاسی ملت، مطرح می‌کنند و سعی در تحریم انتخابات دارند. حکومت شاه(لعنت الله علیه)و پدرش را که براساس موروثی بودن بود را دموکراسی می‌دانند و حتی معتقد اند که رضا پهلوی(که تنها دلیل محبوبیت نسبی‌اش بین سلطنت طلبان خون به اصطلاح قرون وسطایی و به قول سلطنت طلبان،خون سلطنتی‌اش است)رهبر قابلی جهت اداره ایران است. حکومت جمهوری را با پادشاهی مقایسه می‌کنند و می‌گویند ما باید پادشاهی داشته باشیم،چون ۲۵قرن پادشاهی داشتیم!!!!(همین قدر طرفداران ایشان کم‌خرد و کوته بینند که می‌خواهند فاشیست و دیکتاتوری را به ایران برگر دانند) و از همه عجیب تر آنکه ادعای بی طرفی می‌کنند و خود را منبع اخبار درست و دقیق می‌دانند و نکته جالب‌تر اینکه طرفداران داخلی ایشان(بخوانید امثال زیبا کلام)همه جور از ایشان طرفداری می‌کنند و به سرتا پای مملکت ایراد می‌گیرند و هرجور تهمت و افترا از فاشیستی بودن گرفته تا دیکتاتوری بودن را به مملکت می‌زنند و راست راست در خیابان‌ها راه می‌روند بعد می‌گویند که جمهوری اسلامی جزو جنایت کارترین حکومت های تاریخ چون نمی گذارد آزادانه خیابان ها را به آتش بکشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس