کد خبر 1109535
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
ابوالفضل رزاق پور

مدافع پیشین تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر دارم اما منتظر تصمیم مسئولان تراکتور هستم و اگر به من نیاز داشته باشند به این تیم برمی‌گردم.

به گزارش مشرق، ابوالفضل رزاق‌پور،‌ مدافع پیشین تیم شاهین شهرداری بوشهر، در مورد جدایی از شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه به صورت قرضی در تیم شاهین بازی می‌کردم و حالا قراردادم با این تیم تمام شده، در آنجا دیگر کاری ندارم و از این تیم جدا شدم. بعد از سه ماه و نیم به خانه برگشتم، اکنون در قائمشهر هستم و هنوز به تبریز نرفته‌ام.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال؛ سال سیاه فوتبال بوشهر با دو سقوط

رزاق‌پور در مورد اینکه آیا ممکن است برای بازی جام حذفی به تمرینات تراکتور اضافه شود، گفت: فکر می‌کنم نمی‌توانم در جام حذفی برای تراکتور بازی کنم. دو سال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارم اما هنوز صحبتی با من در مورد رفتن به تمرینات تراکتور نشده است.

وی در خصوص اینکه آیا طلبی از باشگاه شاهین دارد اظهار داشت: بله، بیشتر بازیکنان ۳۰ تا ۳۵ درصد از قراردادشان را طلب دارند. خودم حدود ۳۵درصد طلب دارم. فعلا به ما گفته‌اند پولی در باشگاه نیست اما با این حال چون قرارداد ما زیرنظر شهرداری ثبت شده به نظرم برای تسویه حساب برنامه دارند.

مدافع پیشین شاهین در مورد اینکه آیا تضمینی برای پرداخت مطالبات به بازیکنان این تیم داده شده، تصریح کرد: در این مورد هنوز هیچ تضمینی نداده‌اند. قبل از آخرین بازی چندین بار صحبت کرده بودیم که درصدی به ما پرداخت شود اما کسی جوابگو نبود. مدیرعامل تیم را نمی‌دیدیم و فقط روزهای خاص که نتیجه نمی‌گرفتیم به تمرین می‌آمد. طرف ما خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم بود. به ما گفته شد در باشگاه پولی نیست و شنیدیم که مسؤول مالی شهرداری را هم گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

آجورلو: ‎فوتبال مورد استعمار قرار گرفته و ضعیف و ناتوان شده

رزاق‌پور ادامه داد: باید ببینیم چه تصمیمی خواهند گرفت. گفتند اگر پول به باشگاه بیاید تماس می‌گیریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد. من به خاطر مردم بوشهر دوست ندارم کار به شکایت‌کشی برسد. همه ما امیدواریم این قضیه دوستانه حل شود اما ما هم نیاز به این پول داریم و اگر جوابگو نباشند مجبوریم که شکایت کنیم.

وی در مورد سقوط شاهین به لیگ دسته ‌اول عنوان کرد: واقعا خودم چیزهایی را دیدم و از نزدیک لمس کردم که فکر نکنم در لیگ دو هم چنین مسائلی وجود داشته باشد. ما تا یک هفته مانده به پایان لیگ خوب پیش رفتیم اما عزمی از طرف مسئولان بوشهری برای نجات و حفظ تیم نبود. برایشان مهم نبود که چه سرنوشتی برای تیم رقم می‌خورد. فقط ما بازیکنان کادر فنی و سرپرست تیم بودیم. حتی برای روحیه دادن هم نگفتند پاداش می‌دهیم، نمی‌گویم که این کار را عملی انجام می‌دادند.

رزاق‌پور افزود: تا یک جایی کار دست مربی و بازیکن است. دست ما خیلی خالی بود. کمترین استراحت را در آن آب و هوا داشتیم. با کمترین امکانات جنگیدیم و تا هفته یکی مانده به آخر لیگ هم شانس بقا داشتیم. وقتی دو تیم بوشهر سقوط می‌کنند یعنی مسئولان‌شان اهمیتی نمی‌دهند. من دلم برای مردم بوشهر می‌سوزد چون دیدم و می‌دانم که چقدر این تیم را دوست دارند.

مدافع تراکتور در مورد اینکه برنامه فصل آینده‌اش چیست،‌گفت: فصل بعد اگر شرایطم خوب باشد دوست دارم به تراکتور برگردم. تراکتور تیمی بزرگ و پر هوادار است که سال بعد هم شانس سهمیه و حتی قهرمانی را دارد. پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر دارم اما منتظر تصمیم مسئولان تراکتور هستم. اگر به من نیاز داشته باشند به این تیم برمی‌گردم و اگر این اتفاق نیفتد پیشنهادات دیگر را بررسی می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس