کد خبر 1109531
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
وزیر بهداشت سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت گفت: همانطور که حاج قاسم سلیمانی گفت ما ملت امام حسینیم، امروز با همین روحیه و بسیجی وار در شرایط تحریم با کرونا مقابله کردیم.

به گزارش مشرق، سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم روز پزشک ضمن تشکر از زحمات و فداکاری‌های پزشکان اظهار داشت: درود میفرستم بر تمام شهدای دفاع مقدس و درود میفرستم بر همه عزیزانی که پروانه‌وار دور بیماران گشتند، و وقتی برخی در شرایط نابهنجار پول پارو می‌کردند آنها اندوه و رنج جارو می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

ما ملت امام حسینیم

نمکی گفت: برادرانه به عنوان سرباز کوچک نظام سلامت جلوی این عزیزان زانو می‌زنم، جا دارد یاد کنم از سردار شهید قاسم سلیمانی، همواره یاد این عزیز در ذهن من جاریست و تردید ندارم عزیزی که بی‌تابی می‌کرد برای رسیدن به محبوب، امروز در آغوش یار آرام گرفت، گاهی اوقات انسان نمی‌داند که چگونه آسمانی می‌شود و تردید ندارم حاج قاسم سلیمانی در آغوش سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) آرامید.

وزیر بهداشت افزود: همواره فکر می‌کنم در دین و مذهب صحنه‌های بزرگی آفریده شد ولی کربلا جاودانه ماند به دلیل اینکه کربلا صحنه عشق‌بازی با خدا است. وقتی از حضرت زینب(س) پرسیدند در کربلا چه دیدی گفت به خدا جز زیبایی چیزی ندیدم، عشق این همه رنج را در نگاه حضرت زینب (س) زیبا کرد و آنچه عاشورا جاودانه کرد و نگه داشت چیزی نبود جز عشق به خدا، اینکه حاج قاسم می‌گفت ما ملت امام حسینیم اگر برگردید و پیروزی ما را دفاع مقدس ببینید می‌بینید آن هم چیزی نبود جز عشق. آنچه تاب آوری ملت را رقم زد همین شعار ما ملت امام حسینیم بود.

نمکی خاطرنشان کرد: در اوج تحریم که همه منتظر بودند نفس‌های آخر را بکشیم ویروس کرونا آمد و ما ظرف دو ماه از وارد کننده محصولات بهداشتی به تولید کننده و صادرکننده تبدیل شدیم. ما تا وقتی بسیجیان عاشق را در کشور داریم احساس تنهایی نمی‌کنیم و بسیجیان لشکر خدا روی زمین هستند.

وی گفت: با شیوع کرونا به شیوه دفاع مقدس سنگرآرایی کردیم و در شرایطی که تعداد تخت‌های بیمارستانی ما از اروپا و آمریما کمتر بود و با وضعیت نامناسب خزانه حتی یک نفر پشت در بیمارستان نماند، پیروی از مکتب امام حسین (ع)، ایثار و شهادت و کادر درمانی غیور دلیل این حماسه بود، در روزهای اول شیوع کرونا هیچ پرستاری به دلیل کمبود اقلام بهداشتی قهر نکرد.

وزیر بهداشت افزود: با تشکیل بسیج ملی مقابله با کرونا در یک مرحله بر ویروس غلبه کردیم و خیز دوم را نیز با کمک مردم و دعاهای خیر آنها به برکت محرم مهار خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    4 20
    شما ملت امام حسین رو با جلوگیری کردن از درمانهای طب سنتی از بین نبرید
    • معلم IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      همین که جلوی دروغ گویان بیسوادی که به اسم طب سنتی با بازی کردن با جان مردم میخواهند خودشان را پزشک جا بزنند و بعد از پایان کرونا با دروغ و دغل مردم را سر کیسه کنند و از خون و جان مردم جیب هاشون را پر کنند را گرفته اند ، دمشان گرم درباره طب سنتی آنچه در کتابهای علمی آمده است قابل قبول است نه اراجیفی که بیسوادان به هم بافته اند
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    8 86
    فقط ساکت . دم خروس پیدا است. این دولت هم ابدی نیست و تمام می شود. درست است که ما ملت امام حسین هستیم. برخورد ما با امثال تو برخورد مختار با قاتلان امام حسین خواهد بود. مردم دارند زیر سقف کنکور و پاساژها و هواپیما و اتوبوس و مترو و ... در هم می لولند و تو و ارباب فراماسونرت مانع هیاتها شدید.
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      30 25
      خفه بمیر حرمله . اگر نمکی رو میشناختی اینطور حرف نمیزدی . حتما یزیدی هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      23 10
      ۱۹:۱۴ خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پوچی ! نادون . بفهم کجا دهنت رو باز میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • زضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      18 7
      متحجران و سبک مغزهایی که امام علی از درد امثال شماها که همه چیز را صفر و صد می‌بینید در چاه درد دل و گریه می‌کرد.
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      6 39
      متحجر اون کسی هست که روضه اباعبدالله رو مایه افسردگی مردم معرفی کرد. نان به نرخ روز خوردن خیلی هنر نیست. اگر خیلی اهل دین و مذهب هستند و اهل بیت علیهم السلام رو قبول دارند لااقل داروهای طب اسلامی رو آزمایش می کردن. این بی ادب هایی هم که خفه و بمیر از دهنشون در میاد بزرگترین وصله های ناجور برای اهل بیت علیهم السلام هستند.
    • محمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      11 14
      خدا کنه شما ملت امام حسین باشی.،،،
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      21.37. دهنت رو ببند. حتما شنیدی که میگفتند مادرت به عزایت بنشیند. در برخورد با جهل جای مناقشه نیست. پس خفه بمیر و تقسیم امور نکن یزیدی.
    • مجید IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      اولاً اگر به اندازه ی یک ارزن سواد پزشکی داشتید دروغی به نام طب اسلامی که فرسنگ ها با آموزه های اسلامی فاصله دارد را باور نمی کردید اما امان از بیسوادی ثانیاً اگر مسلمان بودید در مورد دکتر نمکی که از مریدان بی چون و چرای آستان مقدس اهل بیت است گزافه نمیبافتید و با تهمت آخرت خود را خراب نمیکردید
    • امیدی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      دوست عزیز قیچی دست روحانیه دکتر نمکی هر حرفی زده روحانی برعکسش رو عمل کرده
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    22 10
    درورد و سلام بر کادر درمان و بهترین وزیر بی ادعا جناب دکتر نمکی، برادر اهل دل و بسیجی مخلصی که بی ادعا و با دست خالی برای مردمش کم نگذاشت. طعنه زننده رو نبینیددکتر نمکی. اهل طعنه همیشه بودند و اما حق با اینها نیست. اجر شما با خود سید الشهدا.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    17 6
    ۱۹:۱۴. خیلی مهمل بافی. برو توبه کن
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      این جماعت حتی به حرفی که میزنند هم فکر نمیکنند چه برسه به توبه وزیر این همه به زیبایی داره با امام حسین و عاشورا عشق بازی میکنه و این بیسواد ها بر کرسی ادعا نشسته حرفهای نپخته دیگران را نشخوار میکنند
  • حمیدرضا IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    19 4
    با سلام ....... روز پزشک بر جامعه علوم پزشکی مبارک . التماس دعا ***
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    21 5
    شماره ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱. خدا تو رو عقاب کنه . متوهم .
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    آهای شماره 21.37 امیدوارم آدم باشی. گرچه نوشته پربغضت نشون میده نادونی. بهت برخورده؟؟؟؟ ؟ بهتر!!!! وقتی تهمت به اهل اخلاص میبندی کمترین عقوبتش نفرت مردم از توست. پس اگه بهت گفتند خفه بمیر برای اینه که بفهمی یاوه گویی هنر نیست. اهل کوفه هم اهل یاوه بافتن بودن. اصلا تو رو چه به عاشوراااااااا و دین. تو خودت رو جمع کنی هنر کردی.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    21.37. خیلی نادانی . تو اصلا با این درجه از ضعف تعقل غلط میکنی که اسم مطهرات رو میاری. امثال تو باعث ننگ هستن. برو توبه کن و اصلا دست از ادعا بردار. ننگ بر افکار حقیری که به اهل اخلاص با حربه و لقلقه کلمات تهمت میبنده.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    21.37. مواظب باش همراهی تو تا اول مسیر کربلا نباشه. خیلیها با جهل و عناد به باطل مبتلا میشن. اگر مردم نکوهش کردند تو رو به خاطر همین میزان کج فهمی توست. وای چقدر سخته با امثال تو سر کردن. دین رو از آن خودت میدونی و خودت رو وصل میدونی. در حالیکه فرسنگها دوری از حق. معجب متکبری مثل تو کجا و اخلاص شهدا کجا؟؟؟؟؟ واویلا؟؟؟
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱. برای چی چرند میگی ؟؟؟؟؟؟؟ تو شیعه راه علی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای چی به ملت میپری و تهمت میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خصومتی با مردم داری؟ کدوم پرستار و پزشک مانع عزاداری شدند؟ تو از اونایی که با ذکر حسین روز و شبشون رو برای خدمت گذاشتن ، برتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدون که خود خدا به جهالی مثل تو گفته اولئک کالانعام بل هم اضل . پس برو خودت رو اصلاح کن که اصلا نفهمیدی دین چیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    پیشنهاد به نویسنده ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ که احتمالا شماره ۱۹:۱۴ هم خودت هستی . برو پیش مشاور روانشناس . تو پارانوئید هستی. اول ضعف اخلاقیت رو درست کن بعد مقسم الجنه و النار بشو. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ . اهل دوزخ همه مثل تو پر ادعا هستن. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 6
    آقای نمکی و معاونش و سخنگوی اونها در ابتدا از طب سنتی و غنی اسلامی ایرانی کمک میخواهند ولی در ادامه معلوم نیست که پشت پرده چه خبره دریغ از اعلام حتی یک نفر از بهبود یافتگان توسط متخصصین طب سنتی ، حتی بیمارستانی هم در اختیار آنها قرار نمیدهند بلکه حضرات درمان با طب سنتی را توهم میدانند و داروهایی که غربی ها درست کرده اند را تجویز میکنند و بنام داروی داخلی به بیماران میدهند که این تقلبی آشکار است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس