کد خبر 1109392
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
سه مقصد احتمالی «مسی»

تیم‌های فوتبال اینتر، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن سه مقصد احتمالی «لیونل مسی» در صورت جدایی وی از بارسا هستند.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت مارکا، مسی فوق ستاره و کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا که رفتن او از این تیم در فصل نقل و انتقالات جدی به نظر می‌رسد حالا سه گزینه پیش روی خود خواهد دید.

برخی کارشناسان معتقدند باشگاه بارسا کاری که رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۸ با «کریستیانو رونالدو» انجام داد را با مسی انجام داده و از فروش او سود بزرگی کسب کند.

بند آزادسازی قرارداد کاپیتان بارسا ۷۰۰ میلیون یورو است اما به نظر می‌رسد در صورت جدایی وی در تابستان، قیمت خیلی کمتری برای خرید او پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

موافقت اعضای هیئت مدیره بارسا با فروش مسی

در حال حاضر برای خرید مسی، تنها سه تیم هستند که شرایط خریداری او را دارند.

اینتر

به گزارش گاتزتادلا اسپرت، تیم فوتبال اینترمیلان علاقه زیادی برای خرید مسی دارد و برای انجام آن ۲۶۰ میلیون یورو آماده کرده است. اینتری‌ها معتقدند با خرید مسی، بالاتر از یوونتوس که رونالدو را به خدمت گرفته‌اند، قرار می‌گیرند. گفته می‌شود پدر این فوق ستاره آرژانتینی به تازگی خانه‌ای در منطقه پورت نووا در میلان خریداری کرده که این منطقه یکی از ناحیه‌های منحصر به فرد در ایتالیا محسوب می‌شود.

منچسترسیتی

تیم فوتبال منچسترسیتی که هدایت آن را «پپ گواردیولا» بر عهده دارد، یکی از تیم‌هایی است که هم توان خوبی در پرداخت هزینه‌های مسی داشته و هم گواردیولایی را دارد که کاپیتان بارسا بیش از هر مربی دیگری او را قبول دارد. گفته می‌شود برای آمدن مسی به منچسترسیتی، تنها تایید این اعجوبه آرژانتینی لازم است و این باشگاه هیچ مشکلی بابت بستن قرارداد با او  را ندارد.   «سرخیو آگوئرو» یکی دیگر از انگیزه‌های مسی برای حضور در جمع سیتیزن‌ها به شمار می‌رود.

پاری‌سن‌ژرمن

پاریسی‌ها هر کاری می‌کنند تا مسی قراردادش را با این تیم ببندد. «نیمار» و «کیلیان امباپه» نیز در این تیم هستند و همین موضوع باعث شده تا مسی انگیزه‌هایی برای بازی در این تیم قدرتمند داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوجه تیغی بدنساز NL ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 10
    دستشویی، مستراح، خلا. همین و دیگر هیچ.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      2 0
      چه بی ادب!
  • پیام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    خیالتون راحت باشه که هیچ جایی نمیره. یه تابستون برای نیمار بازارگرمی می کردند. این تابستون خورده به نام مسی. سال دیگه هم به نام یکی دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس