کد خبر 1109342
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
محمدخانی: پول ویلموتس را رئیس پیشین فدراسیون پرداخت کند!/ اساسنامه را به سود خودشان تنظیم کردند

مسئولان وزارت‌نشین و رئیس سابق فدراسیون فوتبال که امضایش پای قرارداد ویلموتس دیده می‌شود طی روزهای گذشته تمام سعی خود را کرده‌اند تا تقصیر سوءمدیریت‌شان را به گردن این و آن بیندازند.

به گزارش مشرق، با وجود گذشت چند روز از صدور حکم محکومیت ایران در پرونده مارک ویلموتس و به‌رغم اشتباه فاحش وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در جریان این پرونده که منجر به خسارت ۱۷۰ میلیارد تومانی برای کشور شده است، اما مسئولان وزارت‌نشین و رئیس سابق فدراسیون فوتبال که امضایش پای قرارداد ویلموتس دیده می‌شود طی روزهای گذشته تمام سعی خود را کرده‌اند تا تقصیر سوءمدیریت‌شان را به گردن این و آن بیندازند و حتی با سیاسی جلوه دادن مسئله پای تحریم‌ها را هم به داستان باز کرده‌اند تا جایی که حالا وقیحانه طلبکار هم شده اند. حال این سؤال بیشتر به ذهن خطور می‌کند که دستگاه‌های نظارتی در این شرایط کجا هستند و چرا کسی یقه این متهمان را نمی‌گیرد؟

بیشتر بخوانید:

خسارت ویلتموس بیشتر است یا دلار ۴۲۰۰ تومان؟

به عنوان مثال می‌توان به حرف‌های روز پنج‌شنبه مهدی علی‌نژاد، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اشاره کرد که با حالتی حق به جانب اول مثل همیشه تمام انتقادها را هیجانی و بی‌منطق عنوان کرد و بعد از تمام ارکان امنیتی کشور می‌خواهد به این مسئله ورود و مقصر یا مقصران اصلی را پیدا کنند. او می‌گوید: «اتفاق تلخی است که افتاده، بدیهی است که نهادهای نظارتی ورود کنند تا اگر کسی قصوری داشته شناسایی شود. نیاز است در فضای آرام موضوع بررسی شود. می‌بینم حرف‌های هیجانی بدون توجه به ساختار کشور و اختیاراتی که فدراسیون‌ها دارند زده می‌شود. فدراسیون از همه دعوت کرده، امیدوارم روز شنبه جلسه خوبی برگزار شود. در فدراسیون‌ها مشخص است چه کسانی قرارداد می‌بندند، فدراسیون واحد حقوقی و استقلال دارد. از این‌رو وزارت روی جزئیات ورود نمی‌کند. در فدراسیون فوتبال امکان دخالت دولت وجود ندارد. وزارت در این خصوص نقشی نداشته است.»

اما بشنوید از مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال که بعد از چند روز بالاخره آفتابی شد و در گفتگو با یکی از کانال‌های تلگرامی حسابی آسمان و ریسمان به‌هم بافت و در نهایت هم همه چیز را به گردن تحریم‌های ظالمانه امریکا انداخت! تاج در این گفتگو با لحنی طلبکارانه در خصوص اینکه باید این خسارت را از جیب خود بدهد، گفت: «مگر مدیرانی که ارزهای ۴۲۰۰ را حیف و میل کردند از جیب‌شان چیزی پرداختند، نه من و نه هیچ یک از اعضای هیئت رئیسه خسارت نخواهیم داد.»

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    19 0
    فعلا بپیچون یه روز بالاخره پیچونده می شوید
    • هادی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      0 0
      خداوندا، مارا از شر فساد و دزدان حفظ فرما.
  • محمدرضا مختاری IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    13 0
    با سلام اطمینان داشته باشند که این پول از حلقوم تاج و هیات رییسه فدراسیون و وزارت ورزش بیرون اورده خواهد شدگ
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 0
    از قصد جنب پرچم ایران میشینن از قصد دو تا خبرنگار خودی دعوت میکنن و آخرهم طلبکار میشن و پول هم طلب میکنن
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    11 0
    چقدر پررو هست این آقای تاج خسارت زدی باید پرداخت کنی ربطی نداره حالا یه عده خساراتی دیگه رو پرداخت نمیکنند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    3 0
    حرف مفت زده حواسش پرته که ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه است نه صادق آملی لاریجانی ، وقتی مجازات شدی میفهمی که علی آباد هنوز شهر نیست.
  • پیروزه IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    آقای تاج اگر محکوم شدی تا ریال آخر باید پرداخت کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس