استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: غیبت علی کریمی در میانه زمین به ویژه در نیمه اول بازی با شاهین به وضوح مشخص بود و امیدوارم این بازیکن به دربی برسد.

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال در پایان فصلی پرفراز و نشیب لیگ را با کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با سرانجامی خوش تمام کرد و حالا برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی آماده می شود تا شاید یکی از دو جام معتبر فوتبال ایران در فصل ۹۹-۹۸ را بدست بیاورد.

صادق ورمزیار در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار استقلال در بوشهر و مسابقه بعدی در دربی حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای ورمزیار! استقلال دوم شد. پیش بینی می کردید؟

- این تیم ارزش قهرمانی داشت. واقعا حیف از این استقلال که این فصل یکی از پرمهره ترین و بهترین تیم های این سالها بود و دوم شد. اگر این همه دردسر و مشکل برای تیم نمی ساختند قطعا این استقلال قهرمانی را برای خود می کرد.

* چطور؟

- نظم تاکتیکی که در دوران استراماچونی برای استقلال ساختارسازی شد هنوز هم در جای جای ترکیب تیم دیده می شود. بازیکنان به خوبی وظایف شان را می دانند و البته نباید از بازیخوانی خوب کادر فنی فعلی هم غافل شد. ولی در کل استقلال شایسته جایگاهی بهتر و بالاتر از دومی بود ولی با این همه مشکلات این دومی هم نتیجه قابل قبولی بود.

* بازی با بوشهری ها را چطور ارزیابی کردید؟

- متأسفانه در این بازی علی کریمی نبود و دیدیم که نبود یک هافبک دفاعی قدر میانه زمین استقلال چه موقعیت هایی را به حریف می داد که البته بیشتر در نیمه اول بود و در همان لحظات شوت سرکشی هم زدند و باز هم استقلال از راه دور گل خورد. ولی در نیمه دوم فرشید اسماعیلی آمد و این خلاء تا حد زیادی برطرف شد.

* نقطه قوت استقلال کجاست؟
- اتحاد و رفاقتی که بین اعضای تیم دیده می شود در کمتر تیمی دیده ایم. البته نباید از بازی مؤثر دیاباته هم غافل شد. این بازیکن علاوه بر کارهای هجومی گاهی درون ۱۸ قدم خودی هم دیده می شود و هر بازی نقش مهمی در نتیجه گیری تیم دارد. قایدی هم شب خوبی را پشت سرگذاشت و مطهری هم عالی بود ولی استقلال هنوز در خط دفاعی مشکلاتی دارد که برای بازی با پرسپولیس کمی نگران کننده است.

* دربی را چطور پیش بینی می کنید؟

- بازی راحتی برای هیچ یک از دو تیم نیست. به نظر می رسید پرسپولیس با مسجل شدن قهرمانی اش در هفته های قبل انگیزه لازم را نداشته باشد ولی با بازیهایی که در این چند هفته از این تیم دیدیم مشخص شد آنها انگیزه خودشان را در سطح خوبی حفظ کرده اند و این می تواند کار را برای استقلال دشوار کند. البته استقلال هم انگیزه های زیادی برای این مهم دارد و می تواند یک دربی تاکتیکی باشد. فقط اگر علی کریمی به دربی نرسد این می تواند برای استقلال مشکل ساز باشد. در هر صورت امیدوارم که استقلال برنده شود و در نهایت قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاورد چون یک جام می تواند خستگی هواداران را دَر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • mohammad IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    32 22
    واقعا حیف.داورها دیر به دادش رسیدن
    • رضا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      23 22
      متاسفانه با ناداوریهای فدراسیون پرسپولیس (فوتبال سابق) که تیمی که حداکثر تیم چهاردهم لیگ است را به زور قهرمان می کنند، امثال شماها باید هم پررو بشوید
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      6 7
      اره والله حیف شد داوری دیر از خواب بیدار شد آن شاالله سال دیگه
  • محمد IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    27 17
    اره واقعا حیف شد داور دیر فهمید که باید پنالتی بگیره
    • علی دمبه IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      13 2
      خدا شاهده شما دیگه سنگ پا رو از رو بردین، ینی من جای شما بودم اسم استقلال که نیومد میرفتم یه جا پنهون میشدم
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      4 6
      آخی حرف از سنگ پا نزن که یاد کیسه میافتم
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    26 19
    بيچاره پارس جنوبي جم و سپاهان. به خاطر سهميه فساد كيسه سرشون و بريدن
    • رضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      24 16
      شهر خودرو رو هم اضافه کن .یعنی در بازی های 6امتیازی داورا به داد استقلال رسیدن .
    • حسن IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      8 5
      بیچاره شهر خودرو که مدعی قهرمانی بود به زور مربیشون رو طلاق دادن و به عقد پرسپولیس درآوردند و بعدش حتی نزدیک سهمیه هم نتونست بشه‌.
  • SE ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    6 8
    با عقب افتادن 14 امتیاز از صدر جدول و پرسپولیس قهرمان از عهده همگان خارج بود که براتون قهرمانی دست و پا کنند
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    22 11
    برام جالبه پرسپو بدون بازی تو اصفهان برنده اعلام شده بعد به استقلال که 2 بر 0 برده تیکه میندازه. داداش شما تو ازادی 2 تا از سپاهان خوردید
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    7 8
    خواهشاً با درود و احترام به نظرات زود قضاوت نکنیم یه کم فک کنید به تمام لیگ های های دنیا هر تیمی دو بازیکن خوب داشته باشه قهرمان میشه امسال هم بیرانوند و یکی دو تای دیگه رفتن سال آینده معلوم میشه ولی در کل من پرسپولیس رو فراتر از بقیه تیمها دیدم نوسان کمتر داشت
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    12 9
    ببین عزیز برادر ، حتی اگه بایرن مونیخ هم تو لیگ ایران بازی کنه تا بابا مسعود قرمز پناه بر سر کار باشه از نایب قهرمانی بالاتر چیزی نصیبش نمیشه .
  • ho3ein021 IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    10 8
    قهرمان بشه؟؟؟؟ با ۱۴ امتیاز اختلاف <:
    • حسن IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      8 2
      وقتی استرا رفت استقلال صدر بود و اگر می موند قهرمانی قطعی بود‌.شاید بگید مربی ما هم رفت ولی شما گل محمدی رو که از اول دنبالش بودید به زور گرفتید و در اصل براتون بهتر شد چون اینجوری یک رقیب (شهرخودرو) رو هم به هم ریخته و حذف کردند.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    7 3
    مهم اینه که همه ی افراد خوب تو استقلال بودن بهترین پاسور بهترین گلزن بهترین خط دفاع معلومه یه کاسه ای زیر نیم کاسه ی پرسبالیس هس
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      2 1
      خیلی جالبه ، دقیقا بعد از قطعی شدن قهرمانی لنگ خیس داوران یکی دوتا پنالتی برای استقلال گرفتن ، تا موقعی که رقابت برای قهرمانی جریان داشت خبری از پنالتی برای استقلال نبود ، در کل فصل چند پنالتی برای استقلال گرفته شد ؟ قشنگ یک مهندسی در جریان است ، خوشحال کردن الکی هواداران لنگ با قهرمانی اسنپی بابا مسعود لنگی و بعد برای دادن بهانه توجیه به طرفداران لنگ ، یکی دوتا پنالتی گرفتن برای استقلال . لنگیها میگن سر سپاهان رو برای استقلال بریدن !!! چرا بازی رفت رو نمیگیرن که پنالتی سه متری کیروش رو داور نگرفت ؟ چرا گل آفساید لنگ رو نمی گین که نذاشت استقلال برنده بشه ؟ قهرمانتون کردن ، مبارکه ولی دیگه از رو برید دیگه بابا ... فقط مونده بابا مسعود بیاد جای علیپور حواستون گل بزنه .خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    7 6
    چه زوری می زنن این لنگی ها که موضوع تیم حکومتی رو وارونه جلوه بدن. ادامه بدید یک چیز رو انقدر بگید تا بشه قانون عرف و شرع.
    • رضا IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      4 5
      من دراین که استقلال تیم حکومتی هست باشما موافقم برادر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس