کد خبر 1108794
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
ذوالنور

گروه استان ها_رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در وضعیتی که فشار معیشتی و اقتصادی روی مردم سنگین است، باید از همه ظرفیت‌ها در رفع مشکلات استفاده کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش مسئولان در قم به ویژه فرماندار، کارهای خوبی در قم و بخش‌ها و روستاها انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر ذوالنور درباره احتمال حمله پهپادی و موشکی به نطنز

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از پروژه‌ها با همت مضاعف قابل اجرایی شدن است و باید طبق نیازهای امروز این پروژه‌ها را عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه، پروژه‌های مرتبط با اقتصاد و معیشت مردم در اولویت اقدامات دولت و مجلس و مسئولان باشد تا بتوانیم تغییرات مناسبی را در زندگی و معیشت مردم به وجود بیاوریم.

ذوالنور خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از پروژه‌های مهم و راهبردی، به دلایلی به طول می‌انجامد در این زمینه باید تدابیری اندیشید تا بتوان طرح‌ها و پروژه‌ها را به موقع عملیاتی کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از طرفیت بسیج می‌تواند در پیشبرد بسیاری از پروژه‌ها کارگشا و اثربخش باشد، در وضعیتی که فشار معیشتی و اقتصادی روی مردم سنگین است، باید از همه ظرفیت‌ها در رفع مشکلات استفاده کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در کشور کارهای زیربنایی زیادی در رفع مشکلات اقتصادی انجام شده اما به دلیل عدم اطلاع‌رسانی، جامعه متوجه بسیاری از امور نمی‌شود، باید بتوان این تلاش‌ها را متذکر شد و به گوش مردم رساند.

وی افزود: در قم نیز کارهای بزرگی شکل گرفته که ممکن است بسیاری از مردم از آن بی‌خبر باشند، باید با خبرهای خوش و اقدامات انجام شده توسط مسئولان، روحیه خوبی را برای مردم فراهم کنیم تا بار مشکلات را بهتر تحمل کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    منم صبح جمعه فهمیدم مردم در فشارن
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 0
    نتیجه برجام افزایش تحریم ها و گرانی و بیکاری و ایجاد مشکل معیشتی برای مردم بود .
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 0
    متاسفانه مسئولین ناکارامد اصلاح طلب روش دیگری برای زیاد کردن تعداد تلفات کرونا و عزا دار کردن مردم بهتر از طرح ترافیک سراغ ندارند و از آن دارند خوب استفاده می کننند. طرح ترافیک شده مکانیسم ماشه اصلاح طلبها افزایش مشکلات معیشتی مردم و کاهش ارزش پول ملی هم تنها هنر تکراری و دائمی مسئولین اصلاح طلب است.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 0
    خدا شر اصلاح طلبهای نفوذی غرب را از سر مردم کم کند تا مردم قدری طعم رفاه را بچشند
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    برجام خسارت محض ثمره اش که تحریم بیشتر بوده حالا دارد معلوم می شود. اصلاح طلبهای دلبسته و وابسته به غرب با وعده دروغ و فریب دادن مردم ، شرایط اقتصادی را تا به اینجا کشیده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس