کد خبر 1108758
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
امضای تفاهمنامه ساخت ۱۰ هزار مسکن برای ایثارگران

با حضور معاون رئیس جمهور تفاهم‌نامه تأمین زمین و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی و ایجاد اشتغال برای ۱۱ هزار ایثارگر امضا شد.

به گزارش مشرق، سعید اوحدی در حاشیه سفر به استان خوزستان اظهار کرد: خوزستان در دفاع مقدس پیشتاز بود و پس از دفاع مقدس نیز یادآور اوج روزهای عزت و شکوه در راهپیمایی اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) است و هر چند در سال جاری از بخشی از نعمت‌های قبلی برای برگزاری مراسم عزاداری محروم شده‌ایم ولیکن دل‌ها و قلب‌های همه مردم و به ویژه مردم خوزستان در مسیر عشق به حضرت سیدالشهدا (ع) می‌تپد.

وی با اشاره به اهمیت سفر به استان خوزستان به عنوان یکی از نخستین سفرهای استانی دوره جدید بنیاد، افزود: تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با استانداری خوزستان از بزرگ‌ترین و مهمترین تفاهم‌نامه‌های بنیاد است و به منظور استیفای حقوق جامعه ایثارگری استان خوزستان و تأمین زمین و مسکن برای این عزیزان امضا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ایثارگران برای فروش سهام «بانک دی» عجله نکنند

تفاهم‌نامه تأمین مسکن ایثارگران به امضا رسید

وی ادامه داد: مشکل مسکن ایثارگران استان در قالب جدول زمانی مشخص به صورت کامل برطرف می‌شود و علاوه بر آن تفاهم‌نامه‌ای برای اشتغال ایثارگران استان خوزستان در آستانه هفته دولت امضا می‌شود.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت تفاهمنامه تامین 10 هزار مسکن ایثارگران، ساماندهی گلزار مطهر شهدا، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای 11 هزار نفر از ایثارگران امضا شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سارا قربانی پور همسر جانباز متوفی۵۵درصد IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    باسلام‌ همسر جانباز متوفی ۵۵درصد هستم در مسکن مهر ماهدشت کرج مستاجر هستم با دوفرزند مشکلات زیاد دارم پول پیش کم دارم دوفرزند بی کار دارم تقاضای مسکن رااز شما دارم کمکم کنید نجات پیدا کنم از مستاجری ممنون وسپاسگذارم
  • عبداله فروتن IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام . ضمن سپاسگزاری از فراکسیون ایثارگران خواهشمند است ترتیبی اتخاذ گردد تا جانبازان وام مسکن خود را با سند عادی دریافت کنند .
  • فرامرز فتحی IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    درخواست واحد مسکونی دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس