کد خبر 1108529
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
بارسلونا در آستانه عقد قراردادی ۲ ساله با کومان

نویسنده سایت گل در گزارشی از مشکلات بزرگ رونالد کومان در بارسلونا نوشت و مدعی شد که مربی هلندی از همین ابتدا در بارسلونا طلسم شده است.

به گزارش مشرق، ستاره سابق بارسلونا امروز به عنوان مربی این باشگاه به مدت ۲ سال انتخاب شد ولی به نظر می‌رسد که او کمتر از یک سال از سمت مربیگری اخراج می‌شود.

ریک شارما، اسپانیا نویس سایت گل در گزارشی عنوان کرد که پروژه‌ای که بارسلونا با کومان آغاز کرده آینده ندارد و این مربی در اولین لحظه مربیگری‌اش در بارسلونا طلسم شده است.

بیشتر بخوانید:

کومان رسماً سرمربی بارسلونا شد

واکنش رئیس بارسلونا به خروج مسی و جذب نیمار

پس از نتیجه تحقیرآمیز ۸ بر ۲ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، کلید اخراج کیکه ستین از مربیگری بارسلونا زده شد و پس از آن نیز اریک آبیدال از سمت مدیر فنی این باشگاه کنار رفت.

انتخابات بارسلونا برای ریاست بعدی در تاریخ اسفند ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و بارتومئو می‌داند که در آینده این باشگاه جایی ندارد و از سوی طرفداران انتخاب نخواهد شد.

از سوی دیگر رونالد کومان کارش در بارسلونا را در حالی آغاز می‌کند که این باشگاه وضعیت اقتصادی خوبی نداشته و نمی‌تواند تغییرات بزرگی در ترکیب به وجود آورد. در حقیقت پروژه‌ای که برای کومان آغاز شده از همین ابتدا طلسم شده است.

ویکتور فونت، یکی از کاندیداهای ریاست باشگاه در انتخابات اسفند است و به طور جدی از جدایی کومان در ریاست خودش سخن گفته است. فونت طرفدار شدید ژاوی است و می‌خواهد ستاره سابق بارسلونا را به مربیگری این تیم درآورد.

فونت شب گذشته در مصاحبه با راک‌ ۱ اظهار داشت: بسیار عالی است که کومان می‌خواهد مربی بارسلونا شود ولی این اتفاق متاثرکننده است. او در حالی مربی بارسا شده که نه ساختاری وجود دارد و نه آینده در این پروژه مشخص شده است. اگر من به ریاست باشگاه انتخاب شوم، او مربی بارسلونا نخواهد بود.

این مسئله به این معناست که رونالد کومان برای اثبات خودش در بارسلونا کمتر از یک سال زمان دارد و باید نشان بدهد که سرمایه‌گذاری روی این مربی جواب خواهد داد.

طبق گفته بارتموئو با سایت بارسلونا، بسیاری از بازیکنان این باشگاه به فروش خواهند رسید. لئو مسی، مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی‌یونگ، نلسون سمدو، کلمن لنگله، آنتونیو گریژمان و آنسو فاتی، گزینه‌هایی هستند که در بارسلونا خواهند ماند.

اما از طرفی دیگر، ستاره‌هایی چون لوئیس سوارس، جوردی آلبا، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال، جرارد پیکه و دیگر بازیکنان بارسلونا در این پروژه جایی ندارند. کاملاً آشکار است که این کار بارسلونا باعث می‌شود که بسیاری از این بازیکنان اصلاً پول خوبی به باشگاه واریز نخواهند کرد و فروش آنها به درد اقتصاد باشگاه نخواهد خورد.

رونالد کومان که پیش از موفقیت در تیم ملی هلند در باشگاه اورتون روزگار سیاهی را گذراند، کار سختی در بارسلونای کنونی دارد. این تیم بسیاری از بازیکنان را در لیست فروش گذاشته و از طرفی به دلیل اقتصاد پساکرونایی نمی‌تواند بازیکنی با مقدار قابل توجهی را خریداری کند. به نظر می‌رسد کومان باید با استفاده از بازیکنانی چون آنسو فاتی، ریکی پوچ و احیای گریژمان یا کوتینیو بارسلونا را متحول کند.

از طرفی پروژه تحول زمان بر خواهد بود و این برای مسی اصلاً قابل قبول نیست. فوق ستاره بارسلونا که در حال رسیدن به ۳۳ سالگی است می‌خواهد در انتهای دوران بازیگری خودش بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

کار کومان در بارسلونا از بسیاری از جهات دشوار بوده و باید دید این مربی هلندی چه اندیشه و تاثیری رو این باشگاه خواهد گذاشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس