کد خبر 1108349
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
آغاز تحقیقات درباره قرارداد جنجالی ویلموتس/ مطلعان احضار شدند

حراست وزارت ورزش با هماهنگی نهادهای نظارتی تحقیقات گسترده ای را درباره چگونگی انعقاد قرارداد جنجالی با ویلموتس آغاز کرده که براین اساس در اولین گام تعدادی از مطلعین و مرتبطین به این پرونده احضار شدند.

به گزارش مشرق، قرارداد جنجالی فدراسیون فوتبال ایران با مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی قوتبال ایران تاکنون حدود 9 میلیون یورو برای فوتبال ایران هزینه در بر داشته است. مربی که با نتایج نه چندان خوب و حضور اندک در کشور، خسارت فراوانی را به فوتبال ایران وارد کرده است.

ورود جدی نهاهای نظارتی به موضوع قرارداد ویلموتس پس از آن اتفاق افتاد که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حکمی فوتبال ایران را 6 میلیون و 137 هزار یورو جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

گزارش‌هایی مبنی بر تبانی در پرونده ویلموتس

نهادهای نظارتی که پیش از این به موضوع قرارداد ویلموتس ورود کرده بودند، امروز چهارشنبه 29 مرداد در اولین گام با احضار تعدادی از مطلعین و مرتبطین پرونده، روند تازه‌ای را برای پیگیری قضایی این موضوع آغاز کرده‌اند. روندی که به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت تا بر این اساس مدیران و متهمان اصلی انعقاد قرارداد عجیب فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس پاسخگوی سومدیریت‌هایشان باشند.

حراست وزارت ورزش با تایید این موضوع تاکید کرد که با تمام متخلفان قرارداد مذکور در هر سطحی برخورد خواهد شد و در این راه نیز از هیچ کوششی برای شناسایی متخلفان اصلی و احقاق حق نسبت به فوتبال کشور دریغ نخواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    2 0
    قراردادهای همه رشته های ورزشی در سطح ملی باید در وزارت ورزش و زیر نظر حقوقدان های این وزارتخانه انجام شود تا احتمال تبانی کاهش یابد ، وزیر ورزش دقیقاً هر روز چه کاری انجام ، میدهد ما ایشان را از اول انقلاب تا به حال پشت میز دیده ایم ، حاصل 40 سال مدیریت ایشان چیست ...
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    حراست وزارت ورزش مثلا می خواهد یا می تواند وزیر ورزش را بازجویی کند؟ بروید از اطلاعات سپاه کمک بگبرید تا مچ خسارت زننده ها به بیت المال باز شود.
  • Zagrosanarani IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    0 0
    واقعا همه چیز در این کشور قاطی ووارونه شده حراست محترم پس شما در وزارت ورزش چکاره هستید کار شما ورسالت شما پیش گیری وجلوگیری وبه اصطلاح علاج واقعه قبل از وقوع است نه اینکه الان برای خالی نبودن عریضه مثلا میخواهید خودی نشان دهید به نطر اصلا شما صلاحیت احضار هم ندارید اگر داشتید ابتدا از این ننگ جلوگیری میکردید الان هم میخواهید ببینید چطور میشود قضیه را ماست مالی کرد،شماها همان کنار بایستید تا مراجع بیرونی کار را دنبال کنند خیلی بهتر است اصلا شما به نطر متهم هستید حراست بازرسی وسایر واحدهای نظارتی بابد در این پرونده در جای متهم بنشینند نه مدعی!!!!
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    انشاا... حراست ورزش الوده به رشوه نشه الهی امین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس