کد خبر 1108321
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
قاضی زاده: از وزیر ورزش به خاطر قرارداد ویلموتس شکایت می‌کنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌به خاطرمسائل پیش آمده در قرارداد ویلموتس از وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به خاطر قرارداد منعقده با ویلموتس مربی تیم ملی فوتبال در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایت می‌کنیم.

وی افزود: این موضوع پس از رسیدگی در کمیسیون و صحن برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

طبق ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان می‌توانند در رابطه با هر موضوعی که ضرورت بدانند، با درخواست حداقل 15 نفر از نمایندگان درخواست رسیدگی به آن موضوع را داشته باشند و این موضوع پس از رسیدگی در کمیسیون و صحن برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حجت IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    2 0
    #بابامسعود
  • ایران DE ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 1
    نقشه یهود برای نابودی فوتبال ایران در ادامه تلاش برای نابودی ایران ،علیرضا جهانبخش آقای گل و پاس گل هلند میشه ، طبق روال سایر چنین بازیکنانی در هلند شما انتظار انتقال به بارسلونا، منچستر یونایتد ، یا ارسنال و .... دارید اما در نهایت با هزار منت سر از برایتون پائین جدولی و 6 ماه نیمکت نشینی و بازی در تیم نوجوانان باشگاه ، به این بهانه که هنوز برای بازی در لیگ برتر آماده نیست، هه بعد هم تیمی جهانبخش که نصف اون گل و پاس گل نزده هم زمان به تاتنهام میره و از بازی اولم فیکس بارزی میکنه ، با کشوندون استعداد ها و شاخ های فوتبال ایران به تیم های گمنام اروپایی و نیمکت نشینی سعی در نابودی فوتبال این بازیکنان و نهایتا ایران دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس