کد خبر 1108311
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار و فرابورس ایران در تکمیل طرح‌ها و در هدایت نقدینگی به سمت تولید می‌تواند مؤثر باشد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب جزئیات لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار و فرابورس ایران از طریق سلب حق تقدم، اظهار داشت: ماده 3 این لایحه به کمیسیون ارجاع شد که پس از بررسی کمیسیون ادامه این قانون تکمیل خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

وی افزود: لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده دربورس می‌تواند در بستر بازار سرمایه به ویژه در حوزه رونق تولید بسیار مؤثر باشد و به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در رونق کسب و کار به ویژه در تأمین سرمایه در گردش مجموعه‌های تولیدی که مشکل جدی و اساسی آنها است، کمک بزرگی کند.

قالیباف تاکید کرد: این لایحه در تکمیل طرح‌ها و در هدایت نقدینگی به سمت تولید می‌تواند مؤثر باشد و امیدواریم کمیسیون بتواند با اولویت آن ماده را بررسی کند و به صحن بیاید تا هر چه زودتر دولت محترم این کار را شروع کند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: البته تأکید ما بر این است که در حوزه اجرا دولت هم تلاش خود را صورت دهد با توجه به اینکه این لایحه مربوط به خود دولت بوده، مجلس هم همکاری کرده و ان‌شاءالله بتوانیم اثر آن را در حوزه کلان کشور ببینیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس