اجازه بدهید یک تعریف ساده از این حیله بزرگ برای شما داشته باشیم: یک مجموعه نرم افزاری عبارت است از صدها نرم افزار موقت و بعضا کرک شده، که توسط یک تیم حرفه ای از فضای مجازی بدون پرداخت هیچ هزینه ای بارگیری شده و در یک بسته بندی شیک و مطمئن به صورت فصلی (4 بسته در سال) یا سالی به شما "قالب" می شود.

گروه خواندنی های مشرق - چه بسیار زمانهایی که پای رایانه می نشینید و در همان ثانیه های ابتدایی، یک کمبود در سیستم عامل خود احساس می کنید؛ یا پخش کنندهای صوتی و تصویری کم دارید، یا آنتی ویروس یا نرم افزار های طراحی و هزار و یک درد کم درمان دیگر.

اینجاست که آرزو می کنید ای کاش یک مجموعه از تمام برنامه های رایانه داشتید تا هر بار که سیستمتان یک ساز جدید برایتان زد، جلویش کم نیاورید.

                       

البته این آرزو تقریبا برآورده شده. چند سالی است که برخی برنامه نویسان و رایانه باز های حرفه ای با اطلاع از این مشکل فراگیر، اقدام به ارائه پکیج های نرم افزاری با صدها نوع نرم افزار کارآمد می کنند. این دقیقا همان چیزیست که هر فردی لازم دارد. در این بسته های نرم افزاری که شامل حدود 20 لوح فشرده (dvd) می شود، همه جور نرم افزاری وجود دارد. از انواع PLAYER گرفته تا برنامه های طراحی و تدوین و صدا گذاری.

معمولا درون جعبه خوش رنگ و لعاب این بسته ها، یک دفترچه راهنما، وجود دارد که به صورت فهرست‌وار درباره نرم افزارها و نحوه نصب آنها اطلاعات به مخاطب می دهد.

و مهمترین و بهترین نکته درباره این بسته ها قیمت آنهاست. در حال حاضر و بدون در نظر گرفتن حق کپی رایت، برای خرید یک برنامه ساده مثلا نرم افزار PHOTO SHOP باید مبلغی حدود 4000 هزار تومان پرداخت کنید. حالا در نظر بگیرید که یک بسته نرم افزاری با بیش از 500 عنوان مختلف در اختیار شماست، اما با قیمتی بسیار ارزان و در حدود 30.000 هزار تومان!

                            

تا اینجای کار همه چیز به نفع مشتری و کاربران رایانه ای است.

اما شاید یک سوال برای شما پیش بیاید: چرا چنین مجموعه کامل و بی نقصی با این قیمت ناچیز به فروش می رسد؟ آیا واقعا ارزش این نرم افزارها در این حد است؟ پس چه دلیلی دارد که کمپانی های تولید نرم افزار، حتی ساده ترین و گم نام ترین آنها قیمت هایی قابل توجه برای محصولاتشان در نظر می گیرند؟

با دریافت بسته و برای نصب هر کدام از نرم افزار های داخل آن به شما یک نام کاربری و گذر واژه داده می شود که باید در طول مراحل نصب از آن استفاده کنید. نرم افزارها یکی پس از دیگری بر روی رایانه نصب می شوند و شما خوشحالید که با مبلغی کاملا ناچیز به هر آنچه لازم بود، دست یافته اید. غافل از این که با گذشت تنها 1 ماه، پیام های پی در پی رایانه شما را کلافه می کند:

"نسخه موقت شما به پایان رسید. برای دریافت نسخه کامل به اینترنت متصل شده و هزینه مربوطه را پرداخت کنید."

این پیغام تقریبا برای تمام نرم افزار های دورن پکیج جادویی شما نمایش داده می شود. اینجاست که متوجه می شوید آن نام کاربری و کلمه عبوری که برای نصب برنامه ها به شما داده می شد، برای چیست! برای یک مدت خوش گذرانی با نرم افزار های موقت؟ حالا اگر به آن نرم افزار وابسته شدید و احتیاجش دارید باید هزینه کنید و به صورت اینترنتی از سایت‌های ایرانی یا خارجی بخرید. حالا آن قیمت ارزان و به صرفه ای هم که روی بسته ها خورده بود انگار گران تمام شد نه؟!

اجازه بدهید یک تعریف ساده از این حیله بزرگ برای شما داشته باشیم: یک مجموعه نرم افزاری عبارت است از صدها نرم افزار موقت و بعضا کرک شده، که توسط یک تیم حرفه ای از فضای مجازی بدون پرداخت هیچ هزینه ای بارگیری شده و در یک بسته بندی شیک و مطمئن به صورت فصلی( 4 بسته در سال) یا سالی به شما "قالب" می شود.



فرقی نمی کند که کدام مارک را با چه قیمت و چه تعداد لوح فشرده خریده اید. در مجموع هیچ کدام برتری خاصی نسبت به دیگر رقبایشان ندارند. البته ناگفته نماند که قبلا در این بسته ها کمی انصاف هم پیدا می شد. چند سال قبل اگر یکی از این بسته ها را خریداری می کردید در لابه لای نرم افزار های ریز و درشت چند برنامه اریجینال و همیشگی هم بود. اما حالا...

                

و بلاخره یک نکته مهم این که، اکثر نرم افزارهایی که پس از مدتی خود به خود غیر فعال شده و برای فعال شدن مجدد نیاز به صرف هزینه دارند، جزو پر کاربردترین برنامه های رایانه ای هستد:

players:
برای دیدن فیلم و گوش دادن موسیقی در رایانه به این نرم افزارها نیاز دارید. پخش کننده های صوتی و تصویری را در می توان حیاتی ترین نیاز یک کاربر عادی به رایانه دانست.

download manager:
برنامه های مدیریتی برای دانلود سریع و آسان فایل های اینترنتی. این نرم افزارها خیال شما را از نیمه کاره ماندن فایلهای دانلودی یا قطعی ناگهانی و از دست رفتن زحماتتان راحت می کند.

antivirus:
نصب یک نسخه به روز و قدرتمند از نرم افزارهای حفاظتی و امنیتی بر روی تمام رایانه ها لازم و ضروری است. در غیر این صورت ویروس ها دمار از روزگار سیستم شما در می آروند.

dictionarys:
دیکشنری یا به اصطلاح ترنسلیتور هم که دیگر معرف حضورتان هستند. در طول روز قطعا چندبار برای ترجمه برخی لغات و متون به زبان های مختلف به آن نیاز پیدا می کنید

convertors:
نرم افزار های مخصوص تغییر حجم و فرمت فیلمها. شاید یک فیلم حجمش آنقدر زیاد باشد که جای زیادی در رایانه بگیرد. این نرم افزار کلی کمک حالتان خواهد بود.

burning tools:
برای کپی کردن فایل ها از هارد رایانه بر روی لوح فشرده به کارتان می آیند.

هرچند در دنیای فناوری و رایانه، البته به شرط وجود قانون کپی رایت، استفاده از نرم افزار های موقت و به اصطلاح trial یک امر کالا عادی بوده و کاربران برای آشنایی با یک نرم افزار، مدتی از نسخه موقت و صد البته "رایگان" آن استفاده می کنند. چنانچه آن برنامه مورد پسند آنها واقع شد، نسخه اصلی را خریداری کرده و برای همیشه در دسترس خواهند داشت. بنابراین فروش این نرم افزارهای رایگان چه به صورت کرک و چه به صورت تریال در بسته های به ظاهر همیشگی یک کلاهبرداری آشکار بوده و باید به صورت قانونی با آن برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 105
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 59
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    2 18
    عالی بود. دمت گرم برادر
  • علی ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    30 6
    با سلام اول خوب بررسی کنید بعداظهار نظر کنید و تصاویر و نام شرکتهای فعال دراین عرصه رانمایش دهید و اعتبار خودتان را زیرسوال نبرید .یا علی
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    12 5
    جالب اینجاست که با اینکه تمام این نرم افزارها یه جورایی دزدی حساب میشه!! این شرکتها پشت بسته ها حق چاپ و حق رایت برای خودشون در نظر میگیرن!!!
  • گراز بیهوده ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    5 1
    هیچی مثل دانلود منیجر آدمو نمی سوزونه!
    • ناشناس IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      3 1
      من که تاحالا مشکلی باهاش ندارم از همین پکا نصب کردم مدام هم باهاش دانلود میکنم
  • حسین نجار ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    4 6
    اگر واقعاً اینطور باشه که با خوردن حق اینهمه آدم، اون دنیا حسابشون با کرام الکاتبینه
  • علی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    1 12
    من از هیچیک از این بسته ها استفاده نکردم و چون خودم تا حد زیادی آشنایی دارم تمام نرم افزارهای مورد نیازمو بدون هیچ محدودیتی دانلود کردم. ولی برای دوستانی که میخوان از این بسته ها استفاده کنند، (تبلیغ نباشه) من مجموعه نرم افزاری تدبیر رو در یک دی وی دی پیشنهاد میکنم که قیمت ناچیزی در حدود 4000 تومن داره ولی اکثر قریب به اتفاق نیازهای نرم افزاری کاربران رو برطرف میکنه. سریالها و کرکهاش اکثرا نامحدودند.
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    32 2
    کی میگه اینا بعد 1 ماه غیر فعال میشن؟؟؟همشون کرک دارن اگر هم نداشته باشن شما باید سریال رو وارد کنین و توسط فایروال جلوی اتصالشو به اینترنت بگیرین.اینجوری برنامه تا ابد کار مینه.
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    5 2
    دزد که از دزد بزنه ، شاه دزده
  • soheil ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    34 3
    برادر آیا شما از چیزی به نام patch یا crack خبر داری؟!!!اینا رو واسه همینی که شما گفتی گذاشتن اونجا که نرم افزار expire نشه.بنده خودم حدود 3 ساله دارم از یکی از این پک ها استفاده میکنم.آخه اینا چیه مینویسید؟
  • مصطفی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    18 1
    نویسنده بهتر بود زمان نصب هر کدام از این نرم افزارها توضیحاتی را که برای جلوگیری از این اتفاقات اعلام شده مطالعه میکرد. من مدت زیادی با این گونه بسته ها کار کرده ام. نمی گویم مشکل ندارند ولی اینگونه که این عزیز گفته است نیست
  • قاسم عظيمي ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    2 4
    خدايش همه اونايي كه مي گن دمت گرم اگه از اين سي ديا بخوايم بخريم كه كلي بايد پول بديم براي اصلش. خوبه ديگه بابا دور هم گند زديم به كپي رايت ديگه. نكنه مي خوايد اين نرم افزارها رو هم تو كشور توليد ملي كنيد؟
  • سهیل ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    39 1
    اگر کسی یه مقدار با رایانه آشنا باشه به مطلبتون 1 ساعت می خنده. از من میشنوید حذفش کنید تا مگر حفظ آبرو کرده باشید.
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    0 0
    ما که با این سرعت اینتر نت در ایران نه می توانیم نرم افزارها را بشناسیم نه اگر شناختیم دانلود کنیم . حالا قیمت هاش بالاست ولی کار مارو هر چند ماه یک بار راه می اندازه من یک کاربر معمولی هستم
  • رضا ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    11 3
    با سلام من کارمند موسسه رسانه هستم و هیچ نرم افزاری به صورت trial از ما مجوز نمی گیرد دروغ بزرگی گفته اید، بسیار بزرگ تلفن ما 88846960 الی 65 اگر شرکتی تخلف کرده است به بخش بازرسی داخلی 124 اطلاع دهید چرا اطلاعات غلط به خورد مردم می دهید؟
  • حسنی ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    0 9
    کبنگ و ام آر تی از همه بدترند باز گردو به مشتریان اهمیت می دهد و سایتی و پاسخگویی دارد بقیه فقط تبلیغات و شماره سریال های آبی و سوخته اگر اصل بود آدم مشکل نداشت فقط به محض اتصال به اینترنت ارور می دهد.
  • احد ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    9 0
    اين برنامه ها كه كرك دارن ! تريال نيستن كه!
  • هکر ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    1 1
    ممنون از مطالبتون ولی ما این نرم افزار ها رومعمولا خودمون کرک میکنیم ولی توی فروش حق با شماست غالب میکنند.... پیروز وسر بلند باشید.
  • سید مسعود ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    13 1
    چرا دروغ میگی مشرق من الان یک سال و نیمه که از همه نرم افزار هاشون دارم استفاده میکنم بدون مشکلی دیگه آنتی ویروس که هر روز آپدیت میشه ... این شرکتا یا این نرم افزار ها رو پچ کردند و یا اینکه هفته گی کد های فعال سازی شون رو روی سایت میزان اگر قضیه اینقدر سادلوحانه بود که این پکیجا امروز خوراک دانشجو ها نبود حالا شایداینی که این گزارش نوشته اونقد گاگول باشه که این حداقلی ها رو ندونه
  • Behnam ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    1 1
    آره راست میگین تا حالا به این دقت نکرده بودم
  • مهدی ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    6 0
    بسیار گزارش ناشیانه ای است. كافیه كسی كمی در كامپیوتر حرفه ای باشه تا به این گزارش بخنده. البته اینكه حق رایت برای خودشون در نظر میگیرن مشكل قانونی داره و قابل تأمله ولی اكثر نرم افزارهای این مجموعه ها كار میكنه و همه می دونن چند تاش ممكنه كار نكنه ولی سالها است كه ازشون راضین
  • شهاب صدری ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    0 4
    چیزی که مسلمه اینه که برای جمع کردن این همه نرم افزار تو چنتا دی وی دی هیچ پولی به شرکتای سازنده پرداخت نمی شه. پس شرعا و عرفا مشکل داره ...کرک و تریالش هم خیلی فرق نداره مهم اینه که اریجینال نیس
  • أناعمار ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    0 3
    آیا تولید این محصولات اشکال شرعی نداره؟/ وقتی ویندوز حدود 700 هزار تومنه چرا 24 دی وی دی 35 هزار تومن باشه؟
  • علی ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    7 0
    مشرق جان شما هیچ اشاره به این نکردی اگر قرار بود این برنامه ها با قیمت اصلیش به فروش برسه همین کیف 25 تایی سی دی قیمتی برابر 190 میلیون داره ...
  • yashar.turk ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    6 0
    صحت حرفهای این مقاله ده درصد است اون ده درصد هم برای کسانی است که اشنایی کاملی در باره نصب برنامه های کرک شده ندارند یعنی اینکه برنامه های کرک شده نباید بعد از کرک به اینترنت وصل شوند چون در اولین اتصال به اینترنت برنامه بلوکه می شود ویکی از راههای جلوگیری از متصل نشدن برنامه ها به اینترنت استفاده از فایر وال است. یادم وقتی بچه بودم پدرم به هم می گفت بیشتر مقاله های روزنامه ها پوچ ودروغه وهمین مقاله ها فقط برای خالی نبودن صفحات نه اگاهی وخبر رسانی؟
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    6 0
    خيلي سياه نمايي كردي.اين جورها هم كه ميگي نيست
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    0 8
    کیفیت این پکیج ها صفره از آنتی ویروس بگیر تا برنامه های طراحی یا کار نمی کنن کند کار می کنن
  • امیر ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    6 0
    من خودم کاربر حرفه ای نرم افزار هستم و یه فروشگاه نرم افزاری بزرگ دارم . از یکی از همین شرکت هایی که مجموعه نرم افزار ارائه میدن مستقیم خرید میکنم . شما اگه بدونید که چه زحمتی واسه تولید مجموعه میکنن هیچ وقت این حرف رو نمیزنین آخه اونا نمیان که با این کار مشتری شون رو از دست بدن . وسعت شرکتاشون به اندازه ساختمون بانک مرکزیه . فکر کردین اونا مثل شما نشستن تو خونه و دارن پک میسازن ....
  • محمد ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    4 0
    مشرق به جز اطلاعات غلط چيز ديگه اي نداره به خورد مردم بده!
  • تت ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    5 0
    doroooghe mahzzzzz
  • majeed ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    4 0
    من لرد دارم کارش عالیه حتی یهsrtup ویندوز سون داره که همیشه از طریق مایکرو سافت اپدیت میشه و هیچ وقت غیر فعال نشده
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    17 1
    نویسنده خیلی نادانی ... فقط برای خالی نبودن اخبار چرت و پرت محض نوشتی !...احمق هنوز نمیدونی مجموعه MRT به مورچه تغییر نام داده اونوقت اومدی نظر در مورد این مجموعه ها میدی... مرد مومن ویندوز که روی سیستم خودت نصب هست ناقض قانون کپی رایت بین المللی هست... پول لایسنس دادی بابتش که اومدی مطلب رو نوشتی؟ حقوق 2 ماهت رو باید بدی ویندوز اورجینال و 4 تا برنامه پیزوری رو بخری ....میکنی این کار رو ؟ بر فرض پول لایسنس رو هم دادی ...از کدوم شرکت امریکایی می خوای بخری؟ ....کردیت کارت قانونی داری بخری ؟...اصلا اسم کشورت رو حین ثبت نام گذاشتن که می خوای بری اورجینال بخرش ؟... شرکتش حاضره به یک ایرانی ساپورت بده ؟...واست پیش نیموده به عنوان ایرانی بری خرید کنی بعد لایسنس باطل بشه به دلیل تحریم ؟...بهت ساپورت ندن و بگن چون ایرانی هستی نمیتونیم بهت ساپورت بدیم و همین که گذاشتیم بخری بهت لطف کردیم ؟ دولت کشور ما هنوز عضو سازمان تجارت جهانی نشده و ملزم به رعایت قوانینش نیست و شما برای بازدید سایتت کاسه داغتر از آش نشو...اطلاعاتت رو بیشتر کن و وقتی کاری رو زیر سوال میبری حتما راه حل هم براش پیشنهاد بده..اگر پیشنهادی نداری زیپ دهنت رو بکش و در مورد چیزی که اطلاعات نداری نظر نده...کسی مجبورت نکرده
  • بردیا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    5 0
    چند تا نکته چون من چند تا از این مقاله ها جدیدا خوندم هر وقت هم پاسخ دادم گفتند خودت سود می بری نه من یک کاربر قدیمی هستم اولا که اونهایی که نگران دزدی بودن نرم افزارها هستند ببینم کسی که از این نرم افزارها استفاده می کنه دزد حساب نمی شه؟ دو من کاربر بفرمایید از کجا برنامه های مورد نیازمو خریداری کنم از این دیسکهای کپی بدون نام و نشان که تو انقلاب رو زمین ریختند یا از این فروشگاه های اینترنتی که دیسک با مشما و با صدتا مشکل برات می فرستند یا از شرکت سازندش که نه زبان من رو می فهمه نه نمایندگی داره و نه اصلا به من پک می فروشه چون کشورمو تحریم کرده !!!!! سوما برفرمایید اگر مراحل فعال سازی یک نرم افزار رو بلد نیستید چرا فکر می کنید اون برنامه trial هست چهارما برای حتی یک نرم افزار شما پولی نمی دی بلکه شما هزینه پشتیبانی . دیسک های اورجینال( سیلور) کتاب راهنما و بسته بندی و.... رو پرداخت می کنید پنج- کلی آموزش رایگان در سطح بسیار عالی با کیفیت بسیار خوب مخصوصا تو پک های کینگ پرند به صورت مجانی روی پک دریافت می کنی که اگر بخواهی همین ها رو از بیرون بخری کلی هزینش بیشتر میشه و در آخر اگر نحوه نصب برنامه ها رو بلد نیستی بعضی از این پکها مثل کینگ فیلم آموزشی برای اکتیو کردن تمامی برنامه های دارند که می تونید نگاه کنید
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    2 1
    شما چیزه بهت میماسه انقدر داغ کردی؟؟؟
  • سيد مهدي م ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    2 2
    بنده مدرس رشته حقوق هستم ايران به كنوانسيون وين، برن و بخش الزامات وايپو و موارد مشابه ملحق نشده است و استفاده از نرم افزارهاي خارجي بدون پرداخت كپي رايت منع قانوني ندارد (البته نرم افزار ايراني شامل قواعد داخلي است كه ميتواند حتي مشمول عناوين كيفري نيز باشد) از نظر شرعي هم مقام معظم رهبري صرفا رعايت كپي رايت نرم افزارهاي داخلي را ممنوع دانسته اند و خارجي را منوط به قرارداد (الحاق به معاهدات مربوطه) دانسته اند: استفتا: آيا در حكم تكثير نرم افزار تفاوتي بين توليد داخل و خارج وجود دارد؟ پاسخ مقام معظم رهبري: اگر توليد داخل باشد، بنابر احتياط واجب اجازه توليد كننده شرط است و اگر توليد خارج باشد، تابع قرارداد است. (آيت الله خامنه اي ، اجوبه الاستفتائات، سئوال 1343)
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    2 0
    حرفت حقه.اصلا میخوام ببینم تو کشورای دیگه حاضرن برای فقط ویندوز حدود 400 دلار هزینه کنن یا برای دانلود منیجر حدود 28 دلار و...
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    7 0
    پرفسور شما خودت با ویندوز کرک شده این کامنت رو گذاشتی پس دیگه حرف اضافی نزن
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    1 1
    خب لرد بخر
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    4 2
    مگه ندیدی بالا چی نوشته بود :چون کشور ما هنوز عضو قرار داد وین نشده پس مشکل شرعی وجود نداره
  • حامد ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    4 0
    سالهای زیادی هست که از این مجموعه ها ، نرم افزارهای مورد نیاز خودم رو استفاده میکنم و حتی در یک مورد هم به مشکل برخورد نکردم - اگر بصورت صحیح راهنمای نصب رو اجرا کنید هرگز مشکل موقتی بودن نخواهید داشت
  • پیر مرد مو پشمکی آدم ضایع کن ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    4 0
    آخه بی سواد تو نمیدونی مرغ تخم میزاره یا جوجه به دنیا میاره... من 5 ساله از انواع و اقسام مجموعه ها خریدم یا کپی کردم لذتشو بردم هرگز هم چنین مشکلی نداشته شما حتما بلد نیستی نصب کنی برو کلاس کامپیوتر بی سواددد...
  • Mahdi ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    4 0
    خوداییش الان 1 ساعته دارم میخندم.
  • جواد ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    برو بابا اگه بخوای این جور چیزها رو در نظر بگیری پس تا حالا مردی
  • جواد ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    برو بابا اگه بخوای این جور چیزها رو در نظر بگیری پس تا حالا مردی
  • مسترپیس ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
    2 0
    آقا خالی نبندید لطفا نرم افزار کینگ و لرد جز بهترین ها هستند و من یکسال درمیون دارم میخرم و استفاده میکنم و لذت میبرم اصلا هم نرم افزار هاش موقتی و تریال نیستند شما پس از کرک باید با فایروال جلوشونو بگیرید همین درضمن تو این تحریم و گرونی اصلا کپی رایت حساب نمیشه بلکه حلاله حلاله آخه شما قبول می کنید به یه ویندوز اورجینال 12000 تومان پول بدید ؟؟؟!!!! به فرض که دادید حالا باید تمام نرم افزار هارو اورجینال بخرید وگرنه تو ویندوز اورجینالتون ارور میده جمع کنید بساطتتون رو خخخ
  • مسترپیس ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
    2 0
    آقا خالی نبندید لطفا نرم افزار کینگ و لرد جز بهترین ها هستند و من یکسال درمیون دارم میخرم و استفاده میکنم و لذت میبرم اصلا هم نرم افزار هاش موقتی و تریال نیستند شما پس از کرک باید با فایروال جلوشونو بگیرید همین درضمن تو این تحریم و گرونی اصلا کپی رایت حساب نمیشه بلکه حلاله حلاله آخه شما قبول می کنید به یه ویندوز اورجینال 12000 تومان پول بدید ؟؟؟!!!! به فرض که دادید حالا باید تمام نرم افزار هارو اورجینال بخرید وگرنه تو ویندوز اورجینالتون ارور میده جمع کنید بساطتتون رو خخخ
  • یاسر ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    1 0
    بنده خیلی وقته از این نرم افزارها استفاده می کنم وهیچ مشکلی هم نداشتم. البته اگه میشد دیسک هاشونو کپی کنم و تو هارد داشته باشم. غصه از بین رفتن دیسک ها یا گم شدنشونو به مرور زمان نداشتم.
  • علی ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    دقیقا :D
  • محمد ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    1 0
    بازهم خوبه تمامی شرکتهای سازنده به این فکرن که نیازمارو انجام بدن.اگه بخواهیم سی دی اورجینال هر کدام رو پیدا کنیم 2برابر قیمت کل سی دی هارو باید فدای 1نرم افزار کنیم.پس بیخودی نظرنده و شرکتهارو خراب نکن لطفا....
  • سالار ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    ثابت کن بینیم
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    1 0
    والا من از شرکت گردو گرفتم از 17 تا 10dvd نمی خونه اوتو ران که اجرا نمیشه اصلا فقط باید کپی کنی روی هارد شرکت هم قبول نمی کنه
  • امیر ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    2 0
    با سلام.... حتی 1 درصد از مطالب نوشته شده صحیح نیست...نویسنده ی این مقاله بهتره تجربیاتش رو بیشتر کنه نه شنیده هاش رو..من 7
  • کامبیز ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    5 0
    با سلام .واقغا باید به نویسنده این مقاله جایزه IQبدن ..اخه ای کیو سان شما یه بار در باره کرک .و...اصلا چیزی شنیده ای .برادر من ایران جزئ امضا کنندگان وین و حق کپی رایت جهانی نیست برای همینم کاری به کرک کردن برنامه ها تو ایران ندارن والا با همین برنامه ها اگه خارج استفاده کنی ازت اعلام جرم میکنن ..اما ممکنه بگین خوب این که خوبه بقیه کشورها چرا مثل ایران ازش استفاده نمیکنن یعنی جزو امضا کنندگان نباشن و مشکلی هم نداشته باشن .عرض میکنم که درسته برای خریدش پولی نمیدی و کرک شده استفاده میکنی اما اگه کشوری باشی که تو ساخت نرمافزار فعال است اون وقت دیگه نمیتونی از این حق استفاده کنی و برنامه هات رو بفروشی در واقع جهان سوم نه خریدارن نه فروشنده بلکه صرفا استفاده کنندگان انگلی هستن (عذرمیخوام اگه این کلمه رو اوردم اما حقیقت محض است )
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    2 0
    کاش هر گزارش بدون کارشناسی رو منتشر نکنید تا به اعتبار حرفه ایتون لطمه نزنه. داخل هر برنامه ای یا کرک گذاشتند و یا سریال آن رو که به راحتی میشه نرم افزارها رو استفاده کرد. من خودم 5 سالی هست که همه نیاز نرم افزاریم رو از همین شرکتها تامین کرده ام و البته تا 90 درصد هم موفقیت آمیز بوده
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    2 0
    حرف مفت من که لرد 2013 تا حالا ایرادی نداشته
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    3 0
    واقعا تعجب میکنم که سطح سواد و آگاهی نویسنده مقاله تا چه حد پایینه !!!!! واقعا برای سایت با این اعتبار جای تاسف داره، به شخصه ازگردو استفاده میکنم و در اجرای نرم افزار ها هیچ مشکلی ندارم و به راحتی دی وی دی های مجموعه رو رایت و یا در داخل هاردم کپی کردم ، میدونم که خیلی از مجموعه های دیگه مثل لرد و مورچه و... هم همینطور هستند در مورد این که میگید بعد از یک ماه نرم افزار ها غیر فعال میشه، احتمال میدم به این سطح دانش کامپیوتری که از خودتون نشون دادید احتمالا برنامه ها رو به درستی نصب نکردید و نتونستید کرکشون کنید
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    1 0
    منم چندین ساله دارم استفاده میکنم
  • نا شناس ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    3 0
    با سلام بسیار ناراحتم ،که روزنامه نگاری که باید آگاهی را در مردم بالا ببرد و حرف هایش بر پایۀ علم باشد،اینقدر بی سواد است و با اسم آوردن کالای دیگران به کار آن ها لطمه می زند و نمی داند چون گذاشته برنامه ها آپدیت شوند از کار افتادند،و ایراد از مجموعه کینگ نیست.بلکه ایراد از شما روزنامه نگار بی سواد است.
  • روح اله ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    3 0
    سلام. میدونی استفاده از واژه کلاهبرداری در تیتر این خبر و نسبت دادنش به این شرکتها میتونه برای شما جرم باشه. شما که نه سواد داری نه دین و نه شرف بهتره به دکونت بچسبی و در علوم رایانه دخالت نکنی. ایکاش یکی از این شرکتها تیترت رو ببینه و ازت شکایت کنه به خوردن بیفتی. من امروز به کینگ و لرد اطلاع میدم.
  • امید ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    2 0
    بنده بصورت تخصصی از یکسری از نرم افزارها استفاده میکنم که بنا به احتیاجم باید اورجینال تهیه کنم که کار بسیار دشوارییه...اما شاید حدود 5 ساله از مجموعه های نرم افزاری که شما در مقالتون ذکر کردین استفاده میکنم حتی تو یک مورد هم به مشکلاتی که شما فرمودین برنخوردم چرا با بی اطلاعی نام چند شرکت رو زیر سوال میبرید واقعا شرم آوره...
  • روحش شاد ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    2 0
    با سلام اين اظهارنظر فقط واسه بازديد بيشتر از سايت بوده - مثل اينه كه الان من بگم نويسنده بعد از درج اين نظر توسط يكي از شركت هاي نامبرده به قتل رسيده . . . . . . . . . روحش شاد
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    2 0
    چرا چرت میگید خیلی هم عالیند شما تمهیدات امنیتی رعایت نکردید مثلا نباید نرم افزار ها آپدیت کرد. ابتدا نکات ضروری نصب بخونید بعد. بهدش هم می خواستید با 30 هزار تومان آپلو هوا کنید!!!
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    2 0
    خاک تو سر این کارشناس . حداقل یک دونه از این پک ها رو میخریدی ، استفاده میکردی . بعد میومدی این چرندیات رو می نوشتی . نویسنده این مقاله احتمالا رشته تحصیلیش دکتری نرم افزار کامپیوتر هم هست . مگه نه.....
  • محسن ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    سلام وقت بخیر بنده از لرد 2007 تا امروز خریدهری کردم و کالکشن همشو دارم استفاده هم کردم هیچ مشکلی نداشته و نداره و بیایات شما فقط در مورد نسخه های یکی دوسال اخیر و در مورد معدود برنامه هایی مثل ویندوز صدق میکنه که البته این مشکل مایکروسافت بود که تا زمان انتشار این مجموعه های نرم افزاری کرک و لایسنس نهایی خودشو منتشر نمی کرد ضمن اینکه مزایای لرد نسبت به گردو قابل بحث نیست هنوز لرد نخریدم و منتظرم بیاد بازار در حالی که بیشتر از یک ماهه گردو و کینگ در بازار موجود می 1393/10/26باشد
  • حمید ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    1 0
    با عرض سلام بنده هم از کینگ هم از لرد و هم از گردو استفاده کرده ام . اگر با دقت به راهنمایی هایی که می کنند توجه شود نصب و استفاده برنامه معمولا مشکلی ندارند. علی ایحال بنده خیلی خیلی ازشون راضی هستم.
  • حسن ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    2 0
    لطفا پرت و پلا نگوئید
  • حسن ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    1 0
    لطفا پرت و پلا نگوئید
  • حسن ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    لطفا پرت و پلا نگوئید
  • خوشحال ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    0 0
    هرازگاهی از این لطیفه ها بگذارید، سطح سواد هم وطنانمان را نمایش می دهد.
  • حامد ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    1 0
    به هم توهین نکنید، ایشون نظرشو گفته ولی نباید اسم شرکت یا مجوعه رو بیاره چون الان دیگه همه راحت شدنو به هم تو تلویزیون و مطبوعات فش میدن ایشون هم ترسی نداره و خیالی نیست. باشد که رستگار شوید.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    من چهار ساله دارم استفاده میکنم و هیچ مشکلی ندارم اگه بلد نیستد کامل نصب کنید بدید یک بچه دو ساله نصب کنه واستون مطعصفم که یک همچین فکردی میکنید لطفا.لطف کنید دیگه از این فکرا نکنید.
  • رضا ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    ببخشید ها شما یک غلط دیدگاهی بزرگ مرتکب شدید خوبه کوروکورانه ومقرضانه قضاوت نکنید
  • ابراهیم ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 0
    دوست عزیز میدانید همین مطلبی که نوشتید وبه شرکت ها تهمت زدید اشکال شرعی دارد ونوعی گناه است بنده خودم 2سال از مجموعه لرد استفاده می کنم وتاحالا مشکلی نداشتم واطمینان دارم که نخواهم داشت اگر راهنمای نصب ونکات ضروری آن را مطالعه می کردید این مطلب را نمی نوشتید لطفا اول از یکی از همین مجموعه ها که به گفته ی خودتان کلاهبرداردند استفاده کنید .
  • رئیسی ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    با سلام . و حضور در شفره علم و دانش عزیزان. رعایت کپی رایت امری پسندیده است اگر بر خسب قواعد باشد. 1- استفاده از لوح فشرده مرغوب ضد خش 2- استفاده نکردن از هارد دیسک بنجل چینی و رم و cpu و مادربورد. وقتی همه نامرغوب هستند کپی رایت و خرید اصل برنامه مزیتی ندارد. شاید باور آن مشکل باشد من در سال 1378 یا یک سال بعد آن دو عدد cd با مارک tdk خرید کرده ام هنوز خوب کار می کنند . و حال آنکه آنچه را که امروز از بازار می خریم تا خانه نرسیده از بین می رود . نگهدار همه شما خدا . آباد باد ایران عزیزمان
  • خوش خنده ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    1 0
    من 1 ساعت 12 دقیقه خندیدم
  • امید ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    2 0
    دوستان واقعا من که متاسفم واسه اینای که هی میگن اشکال شرعی .برن فقط یه نرم افزار با قیمت 50 دلار خریداری کنن اونوقت میفهمن چه خبره .واقعا دمشون گرم اینای که کپی میکنن تا همه بتونن استفاده کنن
  • ابراهیم ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    خداییش از اون ضاویه نگاه کنید،من از بودن این مجموعه ها خبر نداشتم و فقط لرد رو میشناختم،حالا میتونم برم تو سایتاشون عناوین رو چک کنم،ببینم کدوم از اینا بیشتر ب کار من میاد،اونو بخرم،اینجوری ببینید: ما همه ایرانیا مفهوم پچ و کرک رو میدونیم،پس باور نمیکنیم و با کامنتهایی که بعد از خودن این مطلب میذاریم خودمون تبلیغ میکنیم،ب این شکل هم هزینه تبلیغات تو سایتهای معتبر داده نمیشه(سایتهایی که تبلیغات جز کارشون نیست) هم اونایی که اطلاعاتی ندارن با اطمینان ب حرف چندین کابر خبره میرن و مجموعه ها رو خریداری میکنن.
  • احمد ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    واقعیت نداره اکثر نرم ازارها بطور کامل مشکل نداره تحلیل بسیار آبکی و غیرکارشناسانه بود.
  • مصطفی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    1 0
    نخیر اینجوریام که میگید نیستش! همونجور که اکثر نظرات مخالف این گزارشه منم باهاش مخالفم چون اگه از نظر کارکرد نرم افزار بخای حساب کنی مشکلی ندارن تقریبا از 2006 به اینور از کینگ و لرد استفاده کردم. گردو هم دیدم کارشو. اکثرا مشکل expire و ... ندارن جز یه سری برنامه های خاص که اونم خیلی محدودن. تنها مشکلشون بحث کپی رایته که اونم باید بگیم کجا کپی رایت داره تو این کشور رعایت میشه که حالا این چندتا مجموعه رعایتش نکردن؟ اگه اینجوریه که یه ویندوز حدود 100 دلار قیمتشه پس چرا با 5 هزار تومن یا نهایتا 10 هزار تومن میشه سی دی ویندوز خرید؟ بالفرض هم که اینا یه مشت نرم افزار دانلودی رو کردن تو دی وی دی (که اینم بعیده) خب چه اشکالی داره؟ یکی اومده اینکارو کرده و بقیه لازم نیست کلی پول و وقت صرف دانلود از اینترنت لاک پشتی کشور کنن. ضمنا اگه قرار باشه گیر بدن باید به سایتای دانلودم گیر داد و همه رو از دم جمع کرد چون اونا هم هیمنارو رو سایت میذارن دیگه؟ اینجوری نیست؟
  • ناشناس ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 0
    اصلا چنین مشکلی تا بحال به وجود نیومده چندین ساله که دارم از اینگونه مجموعه نرم افزارها استفاده میکنم از همه شرکتها هم خرید کردم(کینگ،گردو،لرد،....)همشونم بدون مشکل کار کردن تازشم مگه توی ایران راهی جز این داریم؟ اصلا خود شما که خبرگزاری هستید واسه کامپیوترهاتون آفیس 400 دلاری یا ویندوز 200 دلاری خریدید؟
  • راهی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    3 1
    من سالهاست که دارم از این مجموعه ها استفاده می کنم.تا حالا هم به همچین مشکلاتی برنخوردم-تحقیق لطفا
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    3 1
    فقط یه چیز می تونم بگم که نویسنده این مطلب کاملا بی سواده
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    2 0
    چقدر خوبه که وقتی میخوایم یه مطلبی یا موضوعی رو بیان کنیم، قبلش تحقیق کنیم و راجع به اون موضوع اطلاعات کافی داشته باشیم. گذاشتن یه مطلب توی فضای مجازی اگه درست نباشه به راحتی باعث بوجود اومدن شایعه میشه!!!! من 5 ساله از یکی از این مجموعه ها استفاده می کنم و تاحالا همچین چیزی رو که شما میگید ندیدم و به مشکل هم نخوردم. شاید من بلدم فایل کرک رو اجرا کنم ولی شما بلد نیستی. به هر حال میتونید این مطلب رو توی قسمت طنز سایتتون قرار بدید!!!!
  • ناشناس ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    2 0
    یه سوال از نویسنده ی این مقاله آیا خود نویسنده که این مقاله رو نوشته میره نسخه های اصلی این نرم افزار ها رو خریداری میکنه یا میره همین مجموعه نرم افزاری هایی که به قول خودش کلاه بردارن رو میخره ما تو ایران هیچ چاره ای نداریم و مجبوریم از این مجموعه نرم افزارهای کرک شده خریداری کنیم چون تحت تحریم هستیم و اگه قراره از این نرم افزارهل استفاده نکنیم سر هیچ یک از دستگاه هامون حتی ویندوز هم حالا نصب نیست چون خود ویندوز هم کد و سریالی خریدنی داره و ادارات حالا باید به شکل سنتی کار بکنند. امیدوارم این مطلب رو از سایتتون حذف کنید چون مایه ی ننگه هم واسه شما و هم واسه کل ایرانیان
  • محمد ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 1
    اقا درست میگه اورجینال نیست که بعد 1ماه یا مدتی افتضاحش در میا د ..مثل دانلود منیجر...بالاخره هرچی پول بدی اش میخوری البته یک چیز به دوستان بگم هر برنامه ای رو نصب کردید چون اورجینال نیستند در هیچ زمانی به هیچ عنوان اپدیت نکنید چون به محض نسب و اتصال شرکت سازنده متوجه تقلبی بودن برنامتون میشه سریع اونو از کرک خارج میکنه و حتی ممکنه با ارسال ویروس کل ویندوز شما رو مشکل ساز بکنه ...پس شما تا وقتی که اپدیت نکرید و میتونید از اون برنامه استفاده بکنید... موفق باشید
  • امیر علی ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    الان که چی ؟ شما ناراحت قیمت ارزان هستید یا اکسپایر شدن نرم افزار ها ؟ کاملا غیر منطقی و غیر علمی هست این نوشتار !! من لرد 2012 رو خریداری کردم و تا الان استفاده میکنم و مشکل خاصی نداشتم البته باید دقت داشت که به جز انتی ویروس ها سایر نرم افزار ها انچنان تغییرات قابل توجهی در ان ها صورت نمیگیرد که حتما کاربر هر چند ماه یا سال به سال این پک ها رو خریداری کنه . برای کاربر معمولی شاید بتوان گفت 70 درصد نرم افزار ها قابل استفاده نیست ، پس هر شخص میتونه بر حسب نیاز خود بسته نرم افزاری مورد نظرش رو خریداری کنه . تو بازار بسته های هم هست که شامل پلیرها ، ابزار ویندوز ، نرم افزار های رایت و پرکاربر د میباشد .
  • احمد تربند ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    با سلام و خسته نباشید با نظر شما موافق هستم چون که این نرم افزار ها کرک های آنها بوسیله ویروس های تروجان و win32 هک شده که به مرور زمان سیستم کاربر را کنده و عمر قطعات آن را پایین می آورد چگونه وقتی سرعت سیستم عامل خود را می بینید کلافه می شوید و می خواهید ویندوز دستگاه را عوض کنید که هر دفعه این عمل تکرار شود از عمر سی پی یو و رم و هارد می کاهد مراقب باشید که این ویروس ها هم می تواند اطلاعات شخصی شما را به سرقت ببرد
  • متخصص ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    نرم افزارهای تریال اگر کرک شده و به سایت اصلی شان وصل نشوند مدتها کار می کنند
  • مسعود ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    خدایی دمتون گرم روحیمون شاد شد به شخصه و دوستم که کنارمه داریم می خندیم
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 1
    سلام گیریم اینجوری که شما گفتید باشه اولا مردم خودشون دنبال چیز ارزون هستن دوم همین نرم افزارهای بدون کرک رو کسی بخواد دانلود کنه هزینش بیش از این چیزاست
  • امین ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    2 1
    سلام،خاک بر سر کسی که این مطلبو گذاشته واقعا...من سال هاست دارم از مجموعه لرد استفاده میکنم و هیچ مشکلی هم نداشتم و به هیچ عنوان به مشکلاتی که شما گفتین بر نخوردم،به امید روزیکه حسودیتون نشه!
  • امیر ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    1 0
    به نظرم هرکی این مطلب رو نوشته هیچ دانشی از کامپیوتر نداره چون اساسا این ارائه کننده های مجموعه نرم افزار از گول زدن مشتری پولی در نمیارن چون ما هیچ موقع ارزش واقعی نرم افزار رو درک نمیکنیم که پول بابتش بدیم در واقع اونا از کرک کردن نرم افزار پولی و سواستفاده از تولید کننده دارن پول در میارن. برای ما که امکان خرید نرم افزارهای مهمی مثل آفیس و فتوشاپ و اتوکد و ... با قیمت های چند صد دلاری نداریم خیلی کمک بزرگیه که این شرکت ها کرکش می کنن و با 5-6 تومن بهمون میدن. مرسی لرد و گردو و...
  • ناشناس ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    1 0
    لطفا تا بیشتر به سایتتون توهین نشده این مقاله رو حذف کنید!!!
  • فرهاد تراختوری ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    3 0
    مجید دلبندم ، این بسته های نرم افزاری یه دفترچه راهنما دارن که اگه خوب مطالعه اش کنی ، نحوه تنظیم فایروال رو برات توضیح داده ، با فایروال میتونی جلوی برقراری ارتباط نرم افزارهای کرک شده رو با نت بگیری اینطوری هیچ مشکلی پیش نمیاد و حداقل یکسال میتونی ازشون استفاده کنی
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    3 0
    واقعا برای نویسنده ی این مطالب متاسفم همیشه با قصد و نیت هدفمون خراب کردن بقیه اس من چندساله دارم ازهمین برنامه ها(لرد) استفاده میکنم هیچکدوم سریالش منقضی نشده و مشکلی هم نداشتم
  • وحید ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    4 1
    آقا بس کنید خداوکیلی این از زرنگی ما ایرانی هاست . دمشون هم گرم از لرد و کینگ مخصوصا تشکر میکنم من یه فتوشاپ و هزاران بار نصب کردم و هیچ وقت مشکل پیدا نکردم. خیالتون هم راحت اونایی که نرم افزار و مینویسن اول پولش و در میارن که اگه بعدا کرک شد دیگه براشون مهم نباشه در ضمن ایران خودش نرم افزار بزنه هیچ غول کرکر و هکری هم نمیتونه کاریش بکنه یه بازی دادن از یه ارگانی به بچه ها بازی و باید نصب کنی به اینترنت وصل بشی کد هاردت رو تو سایت ثبت کنی کد فعال سازی بگیری این و کسی نیست یا خیلی کم میشه که پیدا بشه واسه کرک یا هک بازی . من از گروه پرند و لرد تشکر میکنم که واقعا خدمت دارن میرسونن دمتون گرم
  • hamid ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    1 1
    باسلام هرجندشایدنظرشمادرست باشداماچون ایران عضوبازارتجارت جهانی نیست پس کپی رایت نرم افزارهای خارجی مشکلی بوجودنمیاره درضمن اینگونه شرکتهاچندین بارازمراکزمعتبرلوح تقدیردریافت کرده اند خودمن شایدنزدیک به شش هفت ساله ازمجوعه های لرداستفاده میکنم ومشکلی تاحالانداشتم ودیگه اینکه لوح های آموزشی داخل بعضی پکیج هاواقعادرخورتحسین هستن واماشمادوست عزیزهیچکس نمی تواندبرای خریدمثلامجموعه ادوبی چندهزاردلارپرداخت کندپس آنچه که عرف است استفاده ازهمین پکیج هاست روزخوش
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    3 0
    از بالا دارم نظرات رو میخونم منفجر شدم از خنده همه به نوبه خود به یه شکلی به نویسنده این مطلب ابراز ارادت کردند!
  • جوان ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    1 5
    بخش اعظم این بسته های نرم افزاری مربوط به آنتی ویروس ها - فایروال ها و بدافزار یاب ها هستند نرم افزارهائی که همه کارشناسان آی تی هیشه هشدار میدهند ویروس یاب های کرک شده ضرری بیش از منفعت برای سیستم های کاربران خواهند داشت قطعن این اطلاعات را کارشناسان شرکت های نرم افزاری لرد کینگ گردو و..... دارند ولی برای سرکیسه کردن خلق الله همچنان حق به جانب این نرم افزارها رو در بسته های خودشون میگنجانند که البته واضحه که در سایه این نرم افزار ها شما بخوانید خرابکارها صد ها نرم افزار و خدمات جورواجور به کاربران ارائه میدهند اینها تبعات تحریمه که که کاربر ایرانی را عادت داده که ویندوز یک و نیم میلیون تومانی را هزار تومان بخره و حالشو ببره فقط خود خدا میداند که شرکت های نرم افزاری سالیانه چند میلیارد دلار بازار ایران را از دست میدهند بهتره بگوئیم چند میلیارد دلار در ایران ضرر میدهند ( چیزی که خودم تجربه کردم زمانی که از این نوع انتی ویروس ها استفاده میکردم اغلب کامپیوترم کند بود و پهنای باند اینترنتم مصرف میشد الکی برای اپدیت شدن مرتب هم سیستم هشدار ویروسی بودن میداد و بین 20 تا 30 روز یک مرتبه مجبور به نصب جدید ویندوز بودم اینک که از این انتی ویروس ها استفاده نمیکنم حدود دو ساله ویندوز تعویض نکردم )
  • بنده خدا ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    4 1
    چقدر مهندس داشتیم اینجا ههه
  • as IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    0 1
    از این چرند تر تا حالا نخونده بودم
  • بهرام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 2
    خبر سایت کاملا درست است متاسفانه برخی جاهل هستند و نمیدونند خبر صحت دارد
  • بهرام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 1
    متاسفانه برخی اصلا نفهمیدند، منظور نویسنده خبر، چی بوده است دلم میخاد از بی سوادی مردم گریه کنم
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    لرد عالیه و حرف شما الکی هست من 5 سال دارم از نرم افزاراش استفاده میکنم جالبه توی کشوری که از اسمون و زمین تحریم هستیم برای استفاده باید از این روش ها استفاده بشه
  • اکبر IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    الان دیگه قیمت مجموعه نرم افزاری ارزان نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس