کد خبر 1108299
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
استکی: کاش پول ویلموتس به فوتبالیست‌هاى خودمان می‌رسید /این پول را به 100 ورزشکار ایرانی بدهند زندگی‌شان تغییر می‌کند

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص پرداخت غرامت سنگین به ویلموتس، گفت: کاش این پول‌ها را به فوتبالیست‌های خودمان می‌دانند و عیبی هم نداشت.

به گزارش مشرق، علیرضا استکی در خصوص پیگیری دور جدید تمرینات دو المپیکی بوکس کشورمان در شهرهای محل سکونت‌شان، اظهار داشت: از 15 مرداد دور جدید تمرینات آماده سازی دو المپین در شهرهای‌شان آغاز شده و بچه‌ها به مدت 21 روز تمرین می‌کنند و یک هفته استراحت دارند. برنامه تمرینی کادر فنی را برای مربیان استانی سیدشاهین موسوی و دانیال شه‌بخش تشریح می‌کنیم و آنها تمریناتشان را زیر نظر این مربی‌های انجام می‌دهند.

وی افزود: یک تشکر ویژه از مربیان استانها دارم که زحمات فراوانی را برای پیشرفت ورزش بوکس کشورمان می‌کشند. این مربیان و مسئولان بوکس استانها هستند که با تلاش و کوشش باعث رشد بوکسورها به درجات بالای می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

وکیل فدراسیون فوتبال: زمان قرارداد با ویلموتس باید به سابقه بد او توجه می‌شد

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد شرایط دو المپین بوکس کشورمان عنوان کرد: از نظر آمادگی فنی و بدنی بچه‌ها نسبت به قبل از عید افت کرده‌اند و باید هر سریعتر به شرایط مطلوب بازگردند. در رابطه با آغاز اردوهای تیم ملی بوکس جلسه‌ای را به حسین ثوری رئیس و حمید قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس خواهم داشت تا در مورد اینکه از چه تاریخی اردوها را استارت بزنیم به جمع بندی برسیم. سپس با مسئولان وزارت ورزش رایزنی می‌کنیم از چه تاریخ قطعی تمرین ملی‌پوشان را استارت بزنیم. البته این تمرینات با تعداد مربیان و بازیکنان محدود که پزشک نیز حضور داشته باشد و تست روزانه تب سنجی نیز انجام شود. 

وی ادامه داد: تمرینات تیم‌های ملی چون در فضای سرپوشیده برگزار می شود کمی شرایط را برای آغاز اردوها سخت کرده است که البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات را می توان شروع کرد. برهمین اساس باید مسئولان برای آماده‌سازی المپیکی ها هزینه‌ بیشتری کنند.

استکی در خصوص پرداخت غرامت سنگین به ویلموتس، خاطرنشان کرد: کاش این پول‌ها را به فوتبالیست‌های خودمان می‌دانند و عیبی هم نداشت. با اینکه سالهاست این تبعیض بین فوتبال و سایر رشته‌های دیگر را می‌بینیم، ولی ناراحتم که چرا این پول‌ها به اسطوره‌های فوتبال ایران نرسید. این پول، پول خون شهداست، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم. یک اجنبی رکب می زند و ما را مسخره می کند، طرف هیچ زحمتی و نتیجه ای نداشت و میلیون‌ها دلار و یورو را غرامت گرفت، چرا باید این گونه پول بیت‌المال را هدر دهند؟ این پول را اگر به 100 ورزشکار ایرانی طراز بالا و تاپ قهرمان المپیک و جهان می دانند زندگی‌شان تغییر می‌کرد، این پول حق این بچه‌ها بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    فوتبالیست ها کم میگیرند که کاش این پول هم به اونها میدادند؟؟؟کاش با این پول ورزشگاه میساختند
  • علی BR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    امان از ادم طمعکار اقلا می گفتی ای کاش به مربیان می رسید اقلا می گفتی به رشتهای دیگر میرسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس