کد خبر 1108283
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
قاتل

مرد جوان که به خاطر 3 ماه کرایه عقب افتاده با زن صاحبخانه درگیر شده و او را به قتل رسانده بود پس از دستگیری مدعی شد که ناخواسته مرتکب این قتل شده است.

به گزارش مشرق، 20 مرداد، زن جوانی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن خواهر 60 ساله‌اش خبر داد. او گفت خواهرم ثریا صاحب خانه‌ای سه طبقه در منطقه نارمک است. ما هر روز با هم صحبت می‌کردیم اما سه روزی می‌شود که هر چه با او تماس می‌گیرم تلفنش را جواب نمی‌دهد. به مقابل خانه‌اش هم رفتم اما در را باز نکرد. خواهرم به تنهایی زندگی می‌کند و طبقه دوم و سوم خانه‌اش را اجاره داده است. نگران خواهرم هستم و فکر می‌کنم بلایی سر او آمده باشد، امکان نداشت ثریا سه روز با من تماس نگیرد.

بیشتر بخوانید:

همدستی ۳ برادر برای قتل شوهر خواهر

کشف جسد در بیابان

با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد و مأموران راهی خانه زن تنها شدند. آنها با هماهنگی‌های قضایی به خانه ثریا وارد شدند اما هیچ رد و اثری از زن میانسال نبود. در ورودی سالم بود و بهم ریختگی هم داخل خانه به چشم نمی‌خورد. از این‌رو مأموران احتمال دادند حادثه‌ای برای وی رخ داده باشد.

با این فرضیه تیم تحقیق به سراغ پرونده‌های اجساد افراد ناشناس رفتند. در میان پرونده اجساد مجهول‌الهویه، آنها با پرونده زن میانسالی مواجه شدند که روز 17 مرداد جسد او در حوالی کارخانه متروکه‌ای در رودبارقصران پیدا شده بود.

جسد را یک رهگذر پیدا کرده و به پلیس خبر داده بود. زن میانسال لباس خانه به تن داشت و داخل چادر و پلاستیک پیچیده شده بود. بدین ترتیب این احتمال مطرح شد که محل قتل زن میانسال جای دیگری بوده و جسد به آنجا منتقل شده است. اما از آنجایی که هیچ مدرک هویتی همراه جسد نبود، در کلاسه پرونده‌های فقدانی قرار گرفته بود.

با این احتمال که جسد متعلق به ثریا باشد، از خواهرش خواسته شد برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی برود. زن جوان با حضور در پزشکی قانونی، بلافاصله خواهرش را شناسایی کرد و بدین ترتیب راز هویت جسد رها شده در رودبارقصران برملا شد.

در ادامه تحقیقات و با کشف جسد زن میانسال، بازپرس محمدجواد شفیعی، دستور شناسایی عامل یا عاملان قتل زن تنها را صادر کرد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ثریا با کسی اختلاف نداشته و تنها اختلافش با مستأجر طبقه سومش بوده است.مرد جوانی به‌نام بابک که در پیک موتوری کار می‌کرده و به همراه زن و بچه‌اش مستأجر طبقه سوم خانه ثریا بوده است. بابک 3 ماه بود که کرایه 2 میلیون تومانی خانه‌اش را پرداخت نکرده بود و سر همین مسأله با صاحب خانه‌اش اختلاف داشت.

جنایت ناخواسته

مرد مستأجر ساعت 10 صبح دوشنبه 27 مرداد توسط مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شد. وی ابتدا منکر جنایت بود اما صبح روز سه‌شنبه زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت به جنایت ناخواسته اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم او را به قتل برسانم. سه ماه بود که درآمدی نداشتم و نتوانسته بودم کرایه‌ام را پرداخت کنم. ثریا از من خواست به مقابل خانه‌اش بروم تا در رابطه با کرایه‌های پرداخت نشده صحبت کنیم. به او گفتم پول ندارم به من مهلت بده اما ناگهان شروع به داد و فریاد کرد در یک لحظه عصبانی شدم و او را هل دادم. تعادلش به هم خورد و روی سنگ‌های مقابل در ورودی داخل خانه‌اش افتاد. هر چه صدایش کردم جواب نداد. خیلی ترسیده بودم او را به داخل خانه کشاندم و کلیدهایش را برداشتم و رفتم. عصر که برگشتم وارد خانه‌اش شدم. متوجه شدم مرده است. با خودم گفتم اگر جنازه در خانه بماند بو می‌گیرد. برای همین او را داخل پلاستیک و چادرش پیچیدم و داخل خودرو پرایدم قرار داده و به سمت رودبار قصران حرکت کردم و در نزدیکی کارخانه متروکه‌ای رهایش کردم.

بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 11
  • خواننده IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    64 1
    خدایا همه مارا عاقبت بخیر کن خدایا مارا به خودما وامگذار
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    لعنت خدا بر لابی صهیونیست ها و ترامپ و...که بخاطر حمایت از جنایتکاران و شیاطین صهیونیست اینگونه فشار اقتصادی را بر مردم تحمیل میکنند.
    • ناشناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      29 28
      شما که خوبی ؟ مثل اینکه قرصهاتو دوباره نمی خوری
    • حامد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      21 21
      دوست عزیز فشار اقتصادی دلیل نمی شه بره صاحب خانه ی خودش رو به قتل برساند. هم کرایه را نداد هم کشت.
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      24 0
      خداشفاتون بده فشاراقتصادی هم اگه علت این مواردباشه که هست بخاطربی مسئولیتی مدیران اقتصادی خودمونه
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    41 22
    بر مستاحر بد لعنت
    • ناشناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      18 51
      بر خودت و پدر و مادرت لعنت
    • سروش IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      14 6
      جناب11:22 همه صاحب خانه ها خوبند؟؟؟ جواب بده؟؟؟؟ غیر از اون آدم های منصف که صاحبخانه هستند و هواسشون به همه چیز هستکه اندکند بر جمیع کثیر صاحبخانه های چند خانه و بد و پول پرست بی رحم لعنت. فقط در حد و حدود پاسخی برای 11:22 قصدم توهیم نبود.
    • سروش IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      8 5
      ببخشید عنوان شد 11:22 که منظورم 11:29 بوده
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      25 6
      13:25 اکثر مشکلات مستاجر و صاحبخانه یا به ندادن کرایه برمیگرده یا تخریب ملک اقاجون طرف 3 ماه اجارشو نداده شما اگه کارمند باشی 3 ماه حقوق نگیری چطوری امرار معاش میکنی؟همه مستاجرا رو نمیگم و لی بعضیها واقعا ملک رو تخریب میکنند و اجاره رو نمیدن و اخر سر مظلوم نمایی میکنن
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    32 0
    لعنت خدا بر مسببان اين وضع! جدال بر سر دو ميليون تومان اجاره خانه!! يك ادم بي گناه كشته ميشه و يك پدر خانواده به حبس و گرفتاري ميره!!!! ايا فريادرسي هست ؟
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    29 1
    توی شرایط کرونا (چه واقعی چه از نوع بنفش )باید هوای همدیگر را داشته باشیم تا از این فجایع به امید خدا جلوگیری شود
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    48 9
    لعنت خدا بر حرص تمام نشدنی آدمیزاد
  • سید حسین گوهریان IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    8 1
    چرا لعنت؟خدایا همه ما را هدایت تا همگان در کمال آرامش و با بود ونبود و هرگونه امکانات سرسازگاری تا آنجا پیش بریم که زندان ها خلوت و مراجع قضایی با نبود شاکیان و... روبرو وساختمان های قضایی و زندان مبدل به مراکز فرنگی و رفاهی گردد و گرنه با لعنت گفتن و مرگ دیگری را طلبیدن آرامش و آسایش و رفاه به هیچ جامعه ای محقق نمیگردد
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    24 2
    بیچاره صاحبخونه ها وقتی حقشونو میخوان میشن دیو درحالیکه اگه قاضی 3 ماه حقوق نگیره تحمل نمیکنه خیلی از صاحبخونه ها با همین اجاره خونه امرار معاش میکنند
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    17 4
    مردم دارن همدیگرو تیکه پاره میکنن رییس جمهور از مقاومت مردم ایران حرف میزنه لعنت به باعث و بانی این وضعیت
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    22 5
    این اتفاقها نتیجه تصمیم و بی تدبیری دولت و قوه قضاییه در حق صاحب خونه هاست
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    18 5
    خجالت نمی کشه ، کرایه نداده هیچ ، زده صاحبخونه رو هم کشته ...
  • صبا IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    18 3
    لعنت خدا بر عاملین گرانی ها . خونه متری چند ده میلیون یعنی چی ؟ مستاجر بینوا خواب خونه دار شدن هم نمیتونه ببینه بعد اقایان بالاشهر نشین د۰ پشتشونم با این قیمت ملک بستن.به حق محمد وال محمد قطع شدن دستای پشت پرده رو ببینیم بزودی
    • DK ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      0 0
      چون مستاجر خونه نداره باید دست به قتل بزنه؟ عذر بدتر از گناه. توی خیابون خوابیدن شرف داره به قتل و جنایت و چشم به مال مردم داشتن.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    14 2
    همیشه صاحب خونه میشه آدم بده بنده خدا سه ماه کرایه نگرفته مجبور بوده صداش رو بالا ببره وگرنه بعضی مستاجرها به روی خودشون نمیارن البته بعضی مستاجرها همشون اینطور نیستند و هستند کسایی که واقعا سر وقت اجارشون رو میدن و یک روز هم دیر نمیکنند که این افراد افراد شریف جامعه ما هستند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    31 2
    بر عباس آخوندی لعنت
    • رضا IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      11 1
      لعنت بر همه كسانيكه در مقوله زمين و مسكن ملت رو بيچاره نمودند .
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    یکی از علل وجود خانه های خالی ، وجود همین مستاجرهای بدحساب است .
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    21 4
    مردک الوات آدمکش را باید دارش بزنند.
  • حسام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    تمام بی پولی و نداری و قرض ووام های مستاجران رو صاحبخانه بدبختیکه با کار مضاعف و در طول سالها جمع کرده خانه ای را برای کمک به وضع بد اقتصادیش تهیه میکند باید بپردازد ایا این اقای مستاجر بیکار اشنا و فامیلی نداره ازش قرض بگیره و همه فشار رو به صاحبخانه نیاره حداقل یکماهشو میداد
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    14 1
    دردناک است هم برای صاحبخانه هم مستاجر
  • DK ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    لعنت بر مستاجر
  • ناشناس IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    کشتن که راه حل نیست صاحبخانه مطالبه حق خود را نموده پاسخ مستاجر توجیه عقلانی ندارد
  • علی خان IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    مستاجر خوب نداریم حیف خونه نیست اجاره بدی چندر تومان . من صد تا خونه هم داشته باشم اجاره نمیدم .یارو ۲ تومن اجاره میده فکر میکنه خونه را خریده .بعضی ها الکی جو ندن دارید برید بهشون مفت اجاره بدید ی ماه پول قبض را ندم اخطار قطع میزنند اونوقت طرف از اجاره بگذره زرشک .کار درست حسابی نداری زن نگیر پول نداری زندگی تشکیل نده به جهنم که نمیتونی به درک یارو واسه سیگار و مهمونی پول داره واسه دادن حق دیگران جفتک میندازه، یارو پول نداره واسه بچه بستنی بخره واسه اینکه بچه نمیخوام واسه من ایراد میگیره .
  • رضا IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    اسم صاحبخانه ها متاسفانه بد در رفته. خیلی ها با زحمت بسیار زیاد از بسیاری لذات زندگی دست کشیدند سالها کار کردند تا صاحب یک و دو واحد خانه شدند. با بدشانسی دچار مستاجران نمک نشناس و وظیفه نشناس میشوند که نه درست و حسابی اجاره خانه ای که هر امتیاز آن خدا میداند با چه مشقتی حاصل شده است پرداخت میکنند و آخرش هم که خانه را تخلیه میکنند یه خرابه ای تحویل صاحبخانه میدند با کلی بدهی. هرچه از مستاجر گرفته باید خرج تعمیرات خونه اش بکنه. از طرفی هم بیچاره صاحبخانه فقط میخواد شرشو کم کنه گورشو گم کنه از خیر طلب هاش میگذره. یه مستاجر آشغالی هم پیدا میشه بجای عذرخواهی از تاخیر اجاره اقدام به کشتنش میکنه. طبق قانون تاخیر یکماه اجاتره، موجر میتونه درخواست فسخ قرارداد را بکنه ولی این کار را نکرده.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    اگر سهوی بوده اولیای دم یک رنج را با دردی دیگر تکمیل نکنند.فقر سخته
  • امید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    داییم یه خونه با چه مکافاتی خرید داد اجاره ماشالله همه صاحب نظر شدند که اجاره بالا نبر! ببینید این مدل ادم هارو باید جیکار کرد؟ طرف 4 سال با ماهی 2 نشست -طرفای سهروردی-بعد دیدیم 2 تا ماشین خارجی خریده و یک پیانو حدود 400 میل!-وقتی گفتند کرایه باید ببریم بالا نمیشه که همه جا عرف 6 شما میگید نداریم 2 هم زیاده؟خلاصه اطرافیان فقط به خاطر سلام علیک با طرف دارن نمیذارن کرایه ببره بالا حالا شما بگید مفت خور به این ادما نمیگن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس