اصلاح طلبان نمایه

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید عارف و موسوی لاری با استعفا از ریاست و معاونت ریاست این شورا از خود رفع تکلیف کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش «فردا»، روزی که محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری استعفا داد خیلی از سیاسیون گفتند «او قصد جدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد.» مزیت عارف قطعی بودن تأیید صلاحیتش است اما با وجود عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم، بسیاری از اصلاح‌طلبان آسیب رجوع دوباره به عارف را بیشتر از منفعتش می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

اعتماد: بازی‌های اصلاح‌طلبان برای مردم نخ‌نما شده است

دوگانه نبوی _ نوری؛ پایان ایده اصلاحات برای اداره کشور

غلامرضا انصاری عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره عزم محمدرضا عارف برای نامزدی در انتخابات و استعفای او از ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری گفت: معتقدم نخست باید تکلیف شورای عالی سیاست‌گذاری مشخص شود. بزرگان جریان اصلاحات و دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب باید زودتر درباره ادامه کار این شورا یا نهاد جایگزین آن تصمیم بگیرند.

وی افزود: انتقاد من به آقای عارف و موسوی ‌لاری آن است که آنها نباید به این شکل از شورای عالی سیاست‌گذاری استعفا می‌کردند. پیش از این استعفاها باید تدبیر لازم برای سرنوشت شورا یا نهاد جایگزین اندیشیده می‌شد. در واقع آقایان عارف و موسوی لاری با استعفا دادن و کنار رفتن از خود رفع مسئولیت کردند حال آن‌که این کار، مشکلی را حل نکرد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت یادآور شد: وقتی تکلیف نهاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان مشخص شد ما باید مشخص کنیم که با چه معیارها و ویژگی‌هایی می‌خواهیم وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شویم. بنا به صحبت‌های بزرگان به سمت حمایت از نامزدهای غیر اصلاح‌طلب و عاریتی سوق پیدا نمی‌کنیم.

وی افزود: اگر نامزد اصلاحات از شجاعت، جسارت، توانمندی و برنامه شفاف برای عبور از بحران برخوردار نباشد مردم قطعاً اقبالی نشان نخواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    بالاخره یه روز خشم ملت ایران جریان ضد ایرانی اصلاحات رو گور به گور می کنه.
  • عبدالله مومن IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    گنجشک از درخت پرید و به او گفت ، مواظب خودت باش که می خواهم بروم !!! هههههههههههههههههههههههه
  • سید IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    و باز هم سربالایی و خستگی اسب های گاری و مابقی ماجرا !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس