دبیر: کشتی چه فرقی با فوتبال دارد که لیگش برگزار می‌شود؟/ با این وضعیت در المپیک مدال نخواهیم نگرفت

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی‌گیران حدود ۸ ماه است روی تشک نرفته‌اند و با این شرایط در المپیک مدال نمی‌گیریم.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر در حاشیه مراسم افتتاح سالن نوسازی شده مهندس توفیق جهانبخت، گفت: لطف خدا بود که این بازسازی انجام شد. اینجا شناسنامه و قباله کشتی است و همه کشتی‌گیران اینجا تمرین کرده‌اند. جدا از اینکه فضای فیزیکی اینجا درست شد، باید مربیان و کشتی‌گیران نیز اینجا جمع شوند.

بیشتر بخوانید:

واکنش محمد بنا به شکست مقابل ویلموتس

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: متاسفانه بی‌تدبیری طی سال‌های گذشته انجام شده و دیواره صخره‌نوردی پشت پنجره سالن باعث شده هوا گردش نداشته باشد و همه اذیت شوند. دوستان در فدراسیون کوهنوردی قول دادند تا پایان شهریور اینجا را تخلیه کنند. الوعده وفا. قرآن هم می‌فرماید اگر وعده می‌دهید عمل کنید. این سالن حیف است و امیدوارم این قول در موعد مقرر عملیاتی شود.

وی درباره بحث ارائه مجوز برای شروع تمرینات و مسابقات کشتی گفت: دیشب با دکتر نمکی جلسه داشتیم و از کادر زحمتکش درمانی کشور قدردانی کردیم که توفیق خدمت به مردم نصیب‌شان شده است. درباره بازگشایی لیگ و تمرینات صحبت شد و قرار شد جلسات بیشتر با حضور وزیر بهداشت تشکیل شود.

وی تاکید کرد: با این وضعیت کسی از کشتی در المپیک مدال نخواهد گرفت. کشتی‌گیران نزدیک 8 ماه است روی تشک نیامده‌اند در حالیکه کشورهای دیگر کارشان را شروع کردند. مگر کشتی چه فرقی با فوتبال دارد که لیگ آنها آغاز شده است. در این موضوع جدی هستیم و امیدواریم با برگزاری جلسات دیگر مشکل حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس