کد خبر 1107888
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
محمدباقر نوبخت نمایه

معاون رئیس جمهور گفت: هم‌اکنون در شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم به طوری که در حوزه غذا و دارو نیز اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت شامگاه دبروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون در شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم به طوری که اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند.

وی افزود: علی‌رغم شدیدترین تحریم‌ها در حال حاضر ایران به یک کارگاه بزرگ‌ ساخت و ساز تبدیل شده و پیروزی از آن ملت ایران است و تاکنون تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم و در میزان پرداختی خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز افزایش 5.9 درصدی داریم.

بیشتر بخوانید:

نوبخت هدف از سفر به استان اردبیل را پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی استان اردبیل عنوان کرد و گفت: در سفر امروز مصوب شد اعتبارات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری استان اردبیل نیز باید به صورت کامل و 100 درصدی اختصاص یابد.

معاون رئیس جمهور از الحاق شبکه ریلی اردبیل به شمال استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این لایحه را تقدیم خواهیم کرد و پروژه الحاق شبکه ریلی اردبیل به شمال استان اردبیل به ویژه پارس‌آباد و حوزه قفقاز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های جهش تولید نیز در استان اردبیل در مبنای کار قرار دارد و این پروژه‌ها نیز همراه با پروژه‌های نیمه کاره عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه دولت در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ در استان اردبیل وارد فاز محرومیت‌زدایی نیز شده است گفت: دولت در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ در استان اردبیل وارد فاز محرومیت‌زدایی نیز شده و در این راستا طرح مسکن محرومان با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

نوبخت ادامه داد: ایجاد اشتغال برای 11 هزار و 233 نفر نیز با اجرای پروژه‌های نیمه تمام در استان اردبیل در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم جوابگوی جوانان بیکار و مطالبات این قشر در منطقه باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 1
    بله چنین است! دولت احمقی که سرش را مثل کبک زیر برف می کند و می خواهد از غربی ها که دشمن قسم خورده ما هستند برای خود دوست بسازد و از آن ها «اجازه» تجارت و مثلاً صادرات نفت مان را بگیرد باید هم امروز این چنین سرافکنده باشد و بگوید غربی ها «اجازه» فروش نفت را به ما نداده اند! حرمت ملت اسلام را نزد غربی های بی دین خُرد می کنید و از آن ها اجازه می خواهید!؟ خاک بر سرتان!!!
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    اجازه ی فروش نفت را به شما ندادند، شما بی عرضه ها هم دست به جیب ایستادید و تماشا کردید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس