کد خبر 1107842
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
مشکل جدی تیم‌های بسکتبال برای بستن قرارداد

به دلیل قطعی نبودن برگزاری فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، باشگاه‌ها فعلا در دو راهی بستن یا نبستن قراردادهای جدید با بازیکنان هستند.

به گزارش مشرق، در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال ایران مهرام تهران پس از بازگشت مجددش به لیگ، به واسطه جذب ستارگانی چون صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه و ... همانند ادوار گذشته از مدعیان اصلی قهرمانی بود، اما بخاطر شرایط نامعلوم برگزاری لیگ جدید، فعلا هیچ قراردادی را برای فصل پیش رو نبسته است.

البته مهرام تنها باشگاهی نیست که بخاطر وضعیت پیش آمده توسط ویروس کرونا از فعالیت در این زمینه خودداری کرده است، بلکه سایر باشگاه‌های صاحب نام نیز با این مشکل رو به رو هستند.

بیشتر بخوانید:

لغو مسابقات بسکتبال جام حذفی تهران

همایون ایزدپناه مدیرفنی باشگاه مهرام تهران نیز درباره قراردادهای این تیم برای فصل جدید گفت: فعلا در حال مذاکره هستیم و تا کنون هیچ قراردادی نهایی نشده است، باید شرایط را بررسی کنیم تا تصمیمات نهایی گرفته شود.

او در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی باشگاه مهرام برای بستن قراردادهای جدید چیست؟ توضیح داد: دو هفته پیش بود که جلسه برنامه ریزی لیگ برگزار شد و آیین نامه لیگ هم به تازگی دست ما رسیده، اما تا ۲۲ شهریور هم فرصت نقل و انتقالات است که سعی می‌کنیم برای این موضوع برنامه ریزی کنیم. البته ان‌شاءالله که اصلا لیگ برگزار شود، چون فعلا نمی‌دانیم بازی‌ها آغاز می‌شوند یا خیر. شخصا با این شرایط فکر نمی‌کنم لیگ شروع شود. 

ایزدپناه افزود: به هر حال فدراسیون هم باید یک شرایطی را فراهم کند که تکلیف باشگاه‌ها و بازیکنان مشخص شود، اگر ما قرارداد ببندیم و لیگ برگزار نشود تکلیف چگونه خواهد بود؟ من فکر می‌کنم خود فدراسیون هم به این موضوع اشراف کامل دارد و پیگیر یک راه حل برای این موضوع است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس