کد خبر 1107768
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
رئیس موساد

یک رسانه صهیونیستی از ورود رئیس دستگاه جاسوسی این رژیم به ابوظبی خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد که «یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، امروز، وارد ابوظبی شده است.

بیشتر بخوانید:

شبیه‌ترین حکومت به اسرائیل کودک‌کش +عکس

بحرین هم زمان برقراری رابطه با اسراییل را اعلام کرد

پایگاه خبری «دنیا الوطن» به نقل از کان نوشت که یوسی کوهن برای آغاز گفت‌وگوها با امارات امروز وارد ابوظبی شده است.

این در حالی است که شبکه صهیونیستی «مکان»، روز گذشته احتمال داده بود که یوسی کوهن شامگاه روز یکشبنه وارد ابوظبی شود.

این سفر پس از آن صورت می‌گیرد که ابوظبی و تل‌آویو عصر روز پنجشنبه با نظارت آمریکا اعلام کردند که روابط خود را به طور کامل عادی‌سازی کرده‌اند.

یوسی کوهن جزو افرادی است که در شکل‌گیری روابط تل‌آویو با ابوظبی و علنی کردن آن نقش بسزایی داشته است. طبق گزارش برخی رسانه‌ها، او بارها برای اتمام توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی به ابوظبی سفر کرده است و این با توجه به این است که او روابط قوی و مستحکمی با شاهزادگان و مقامات امارات دارد. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه از یوسی کوهن به خاطر کمک به توسعه روابط این رژیم با شیخ نشین‌ها بسیار تشکر کرده بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mjp IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    چقدرمردم امارات بی غیرت وبی تفاوت هستند؟؟؟ یبارتوعمرمون ندیدیم این اماراتیهامثل مردم شجاع بحرین وقطیف عربستان یه سر وصدایی حداقل راه بندازن.. فقط بنازم به مسلمانهای درستکارپاکستان ک همیشه توصحنه حاضرندحیف ک. دولتش زیادهمراهی نمیکنه.. واخراینکه ال زائد وهابی زاده ی یهوده و مردمی ک بی‌تفاوت باشندازاینامنافقتر وترس ترند..
  • محمدجوادپاکسرشت IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    بی بخارترین والبته بزدل ترین مردم روی زمین اماراتی‌ها شکم پرست هستندکه جرات مخالفت ندارند. خاک توسراون آدمی ک اسمش رومسلمان میزاره ازاین لحظه به بعدتوامارات سرمایه گذاری میکنه دقیقامثل اینه ک تواسراییل سرمایه گذاری کرده باشه. چقدرشبیه ابوجهل ومعاویه وعمروعاص هستندسران امارات وعرعرستان وهابی زادهای نجس وخیانت کارتون
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 3
    آقا این چرا باید زنده برگرده اسرائیل؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس