ویژه ها

روزنامه شرق نوشته:به نظر می‌رسد «عباس آخوندی» خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می‌کند. احتمالا وی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ فکرهایی در سر دارد و با شعار «ایده ایران» پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**اگر پیشنهاد مذاکره را رد کنیم، ترامپ به ایران حمله می‌کند

روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم «حسن بهشتی پور» نوشت: «سفیر اسبق آمریکا در قطر از حمله ترامپ به ایران برای رای‌آوری مجدد گفته و انتخاب آبرامز را به همین دلیل دانسته اما متقاعد کردن ترامپ توسط آبرامز و پمپئو با این استدلال که آمریکایی‌ها هرگز رئیس‌جمهور زمان جنگ را از کاخ سفید بیرون نمی‌کنند، از آن ادعاهایی است که اصلا منطبق با واقعیت نیست. همانطور که در گذشته بوش در مقطعی سه‌ماهه منتهی به پایان دوران ریاست‌جمهوری به سومالی حمله کرد با این تصور که در انتخاب مجددش موثر واقع شود درحالی‌که اتفاق خاصی نیفتاد و کلینتون پیروز انتخابات شد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «در این وضعیت تحمیل یک جنگ پرهزینه به ملت آمریکا جز ایجاد مشکلات بیشتر و اینکه مردم را نسبت به ترامپ سرخورده‌تر کند، عایدی دیگری نخواهد داشت. ولی طبق معمول باید آماده هرگونه ماجراجویی از طرف ترامپ باشیم و این یک اصل اساسی است و نباید خوش‌خیال باشیم که آمریکا در هیچ شرایطی به ایران حمله نمی‌کند که ممکن است شرایطی هم به‌وجود بیاید...در صورتی که واقع‌بین باشیم دولت ترامپ در ماه‌های آخر دنبال مفری است که شاید بتواند از طریق مذاکره و گفت‌وگو با ایران به جایی برسد وگرنه از طریق جنگ جز اینکه اوضاع را آشفته‌تر و بدتر کند، نتیجه دیگری برایش نخواهد داشت».

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه نباید درباره عدم حمله ترامپ به ایران خوش خیال باشیم، تاکید کرده که اگر واقع بین باشیم، به پیشنهاد مذاکره بیشتر فکر می کنیم. این در حقیقت تکرار همان دوگانه مشهور «یا جنگ- یا مذاکره» است. دوگانه ای دروغین که هیچ نسبتی با واقعیت ندارد.

طیف اصلاح طلب در سالهای گذشته با خوش خیالی تاکید کرد که «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است» . این طیف با غفلت از اصل واقع بینی مدعی شد که «دولت های بعدی آمریکا نمی توانند از برجام خارج شوند»! و «مردم آمریکا اجازه نمی دهند که رئیس جمهور بعدی از برجام خارج شود»! و «مقامات آمریکایی قول داده اند که به تعهدات خود عمل کنند»! و «آقای اوباما را فردی مودب و باهوش دیدیم»! و...

اتفاقا این حامیان برجام بودند که با خوش خیالی و امتناع از واقع بینی، موجب شدند تا قیمت دلار ۸ برابر شود و سکه ۱۱ برابر گران شود و قیمت مسکن ۶۰۰ درصد افزایش یابد و پراید ۹۰ میلیونی در بازار عرضه شود و...

اکنون سالهاست که گزینه حمله نظامی به ایران از گزینه های روی میز مقامات آمریکایی حذف شده است. اما نه به جهت امضای برجام بلکه به دلیل ایثار مدافعان حرم و ازخودگذشتگی حافظان امنیت و قدرت دفاعی بی نظیر ایران و تلاش های شبانه روزی «حسن طهرانی مقدم» ها و «قاسم سلیمانی» ها.

نشان به آن نشان که دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پهپاد متجاوز و پیشرفته «ترایتون» را به قعر دریا فرستاد و ترامپ پس از لاف زنی در نهایت با دستپاچگی از ایران تشکر کرد.

و نشان به آن نشان که غیورمردان نیروهای مسلح- در اقدامی بی نظیر پس از جنگ جهانی دوم تاکنون-  پایگاه آمریکایی عین الاسد را موشک باران کردند و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند.

مذاکره برای آمریکا صرفا ابزاری برای رسیدن به همان اهدافی است که نتوانسته با جنگ و تحریم به آن دست یابد. هدف از مذاکره از نگاه مقامات آمریکایی، از کارانداختن توانمندی های استراتژیک طرف مقابل است.

در این میان وعده رفع تحریم ها و گشایش اقتصادی صرفا در حد «وعده نسیه» کاربرد دارد. با اینکه دولت های اوباما و ترامپ در آزمون برجام مردود شده و این توافق خسارت های بزرگی به کشور وارد کرد، اما متاسفانه طیف اصلاح طلب همچنان اصرار دارد که این خسارت محض مجددا تکرار شود!

** تشر زدن به اسرائیل، تاثیر منفی بر اقتصاد ایران دارد

«محمود میرلوحی» عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: «اتفاقی که روز جمعه در شورای امنیت سازمان ملل رخ داد، یک خرق عادت و نقطه عطف در تاریخ این شورا بود...  آنچه طی سال‌ها سیاست‌ورزی در عرصه بین‌الملل و با توان سربازان دیپلماسی کشور به دست آمده حاصلی نیست که به ثمن بخس داده شود. بلکه لازم است با هوشمندی و حزم از آن مراقبت کرد. ما می‌توانیم با دیپلماسی درست و حمایت از آن حتی این آرای ممتنع را در آینده به مخالفت قاطع تبدیل کنیم و رقم‌زننده پایان هژمونی امریکا باشیم».

میرلوحی همچنین در مصاحبه با شماره امروز روزنامه آرمان گفت: «ما نمی‌توانیم برای جریان رقیب فرش قرمز پهن کنیم و بگوییم بیایید و هر سه قوه برای شما، مگر قبلا نداشتند؟ مگر همین جریان مجلس هفتم و هشتم و نهم را در اختیار نداشت؟ مگر دولت‌های نهم و دهم در اختیار همین جریان نبود؟ در آن دوره زمانی دولت و مجلس همه در اختیار این گروه بود. چه کردند!؟ عملا دولت هشت‌ساله این طیف منجر شد کشور هزینه بدهد. این پیشنهادات برخی دوستان مساله دقیقی نیست. ملاحظه می‌کنید که این عزیزان موضع‌گیری می‌کنند و منجر به گرانی ارز می‌شود و بعد تقصیرات را به گردن دولت می‌اندازند. آنها فکر می‌کنند به آمریکا و اسرائیل تشر می‌زنند اما فضا را ناآرام می‌کنند و برجام آتش را می‌زنند و آثار این موضع‌گیری‌ها و حرف‌ها را در بازار و اقتصاد می‌بینید این حرف‌ها برای ما به صرفه نیست».

در سال ۹۶ و در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، حامیان روحانی مدعی بودند که اگر آقایان رئیسی یا قالیباف در انتخابات پیروز شوند، وضعیت کشور بحرانی شده و این بحران موجب می شود که قیمت دلار ۵ هزارتومان شود.

روحانی در انتخابات ۹۶ پیروز شد. دولت آقای روحانی در برجام ماند ولیکن قیمت دلار تا آستانه ۲۵ هزارتومان افزایش یافت. آن ادعای دلار ۵ هزارتومانی کجا و این دلار ۲۵ هزارتومانی کجا؟

چندی پیش روزنامه اصلاح طلب اعتماد در اعترافی دیرهنگام با انتقاد از رویکرد منفعلانه دولت در سیاست خارجی نوشت: «پرسش این است دوستانی که پیشنهاد مذاکره می‌دادند و به آن اصرار داشتند، چرا ضمانت اجرای آن را مورد توجه خود قرار ندادند؟  اگر قرار بود که وارد برجام شویم، باید فرض می‌کردیم که چنانچه طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ما چه باید انجام دهیم تا از ترس عمل ما، طرف مقابل به تعهداتش ملتزم باشد؟ به نظرم بسیاری از افراد درک درستی از ماهیت روابط بین‌الملل و سیاست واقع‌گرایانه ندارند و روابط بین‌الملل را به گفت‌وگو و صلح‌خواهی تقلیل می‌دهند، در حالی که روابط بین‌الملل در اصل متکی به قدرت است و بس».

میرلوحی در مصاحبه مذکور، اظهارات ضداسرائیلی را عامل تضعیف اقتصاد ایران نامیده است. این در حالی است که اولا رژیم اسرائیل، رژیمی کودک کش و جعلی است. ثانیا در دنیایی که قانون جنگل بر آن حاکم است، نشان دادن ضعف عواقب خطرناک و تاسف باری به دنبال دارد.

چندی پیش «میر محمود موسوی» دیپلمات سابق و برادر یکی از سران فتنه در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود: «کشورها روابط خارجی خود را براساس اصول تعیین می کنند. ممکن است یکی از این اصول آرمان ها و ارزش ها باشد که در جای خود بسیار مهم و محترم است، اما آرمان ها و ارزش ها در تفسیرها و نظریه پردازی های اکثر بزرگان حوزه سیاسی زیرمجموعه منافع ملی قرار می گیرد. آنچه تعیین می کند ایران با دیگران رابطه داشته باشد حتما باید با در نظرگرفتن منافع ملی باشد...آنچه از سوی برخی کشورها شاهد آن هستیم از این دست است. عمان از رابطه با اسرائیل در کنار آرمانی که شاید ضعیف تر جلوه کند، منافع خود را دنبال می کند؛ منافعی که می خواهد در خدمت کشور باشد».

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا چندی پیش گفته بود: «اگر ایران می‌خواهد مردمش غذا بخورند باید به حرف آمریکا گوش کند. اکنون ایران باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد مردمش غذا بخورند، یا نه»!

مقامات آمریکایی بارها مدعی شده اند که ایران باید رفتار خود را تغییر داده و مانند یک کشور نرمال (عادی) رفتار کند یا عواقب سخت آن را بپذیردحال سؤالی که در این مورد پیش می‌آید این است که معیار نرمال و غیرنرمال بودن یک کشور چیست و آیا خود آمریکا، کشوری نرمال است؟ !

آمریکایی‌ها با گستاخی و وقاحت مردم ایران را تهدید به گرسنگی می‌کنند و می‌گویند اگر می‌خواهید شکمتان سیر باشد باید به خواسته‌های ما تن دهیدحال خواسته های آمریکا چیست؟ کاملا مشخص است. نابودی کامل توان موشکی و دفاعی، نابوی کامل و ابدی توان هسته ای و دیگر مولفه های قدرت ساز علمی، دست کشیدن ایران از مبارزه با تروریسم در منطقه و قطع حمایت از محور مقاومت و در نهایت به رسمیت شناختن رژیم کودک کش اسرائیل.

نکته قابل تأمل اینجاست که برخی اصلاح طلبان نیز با این پروژه ضدایرانی همصدا شده اند.

** «عباس آخوندی» کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در ۱۴۰۰

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «آخوندی به امید خاکستری ها؟؛ به نظر می‌رسد عباس آخوندی خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می‌کند» نوشت: «از گفت‌وگوی چند روز پیش عباس آخوندی با خبرآنلاین می‌توان حدس زد که احتمالا برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ فکرهایی در سر دارد و با شعار «ایده ایران» پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت...پررنگ‌ترین کنش سیاسی او در سال ۸۸ رخ داد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آن سال مشاور میرحسین موسوی و از رؤسای ستاد انتخاباتی او بود که بعد از اتفاقاتی که در آن انتخابات افتاد، در جلسه اعضای ستادهای کاندیداها با مقام معظم رهبری شرکت کرد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «آخوندی در مرداد سال ۹۲ از سوی حسن روحانی به‌عنوان وزیر راه‌وشهرسازی به مجلس معرفی شد و توانست رأی اعتماد نمایندگان را به دست آورد، اما سه سال طول کشید تا مجادلات او با مجلس شروع شود. نمایندگان به آخوندی روی خوش نشان نمی‌دادند و سه بار در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ استیضاحش کردند، اما هر بار او توانست به دولت برگردد  اما در مهر ۹۷ دولت و رئیس آن را نیز تاب نیاورد و استعفا داد».

شرق در ادامه نوشت: «آخوندی معتقد به اقتصاد بازار آزاد است و رسانه‌های اصولگرا او را «جاده‌صاف‌کن لیبرالیسم» و «محروم‌ستیز» و «وزیر میلیاردی» می‌دانند. آخوندی از منتقدان مسکن مهر نیز بود...اشتراکات آخوندی با اصلاح‌طلبان بسیار است و در انتخابات سال ۸۸ تا آخرین گام همراه اصلاح‌طلبان در کنار میرحسین موسوی ماند اما درحال‌حاضر او خود را اصلاح‌طلب نیز نمی‌داند و ترجیح می‌دهد روشنفکر باشد».

این روزنامه اصلاح طلب در این گزارش که بیشتر به آگهی تبلیغاتی شبیه است، به کارنامه آخوندی هیچ اشاره ای نکرده است.

این روزها درد و رنج بسیاری از مردم مربوط به حوزه مسکن است. اکنون بیش از هفت سال از عمر دولت روحانی سپری شده و ۵ سال و اندی از این مدت، مربوط به دوره وزارت آخوندی است. وی در دولت هاشمی نیز مدت ۴ سال وزیر مسکن و شهرسازی بود. به استناد آمار و ارقام موجود، در آن دوره نیز بخش مسکن با افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت مواجه شد.

وعده توخالی اجرای مسکن اجتماعی، عدم تکمیل مسکن مهر و توهین به خانوارهای ساکن در مسکن مهر، بی توجهی به نوسازی بافت های فرسوده،  عدم برخورد جدی با سوداگران زمین و مسکن،  بی توجهی به مطالبات کامیون داران، عدم توجه به ساخت و نوسازی مسکن روستایی، قراردادهای مسئله دار خرید هواپیما،  کاهش روند جذب بار و مسافر توسط ناوگان ریلی، توسعه کند قطارهای سریع‌السیر و برقی، سپردن ۱۰ ساله  طبخ غذای راه‌آهن ایران و شرکت‌های وابسته به یک شرکت اتریشی، دفاع از رویکرد غلط و لیبرالی آزادسازی قیمت ها و...از جمله نقاط ضعف جدی کارنامه آخوندی در وزارت راه و شهرسازی است.

در آذرماه سال گذشته،   «مهدی آخوندی» فرزند عباس آخوندی به اتهام «کارچاق کنی» و تخلفات مالی بازداشت شد. پسر آخوندی در وزارتخانه ای که پدرش در رأس آن بود، با دریافت مبالغی از بعضی پیمانکاران برای آنها در وزارتخانه دستور گرفته یا کارسازی می کرد.

«محمد علی نجفی» شهردار اسبق اصلاح طلب تهران و معاون سابق روحانی، در دوره های گذشته همواره جزو نفرات اصلی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در محفل های فعالین اصلاح طلب بوده است.

حالا عباس آخوندی هم در این فهرست قرار گرفته است. شایسته سالاری در طیف اصلاحات همین است. نجفی ها و آخوندی ها همیشه در صدر لیست اصلاح طلبان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 203
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 68
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    161 3
    ولا تاریخ نشون داده ایران تنها از خیانت از درون ضربه خورده وهیچکس بغیر ایرانی به ایرانی خیانت کرد
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      69 4
      در طول تاریخ چند صدساله اخیر ایرانیان همیشه در دوجبهه جنگیده اند یکی با متجاوزان خارجی ودیگری با منافقین داخلی که صدای متجاوزان خارجی بوده اند البته بیشترین ضربه را از منافقین داخلی خورده اند وای کاش روزی ملت بزرگ ایران جزای منافقین داخلی طوری دهند که برای همیشه از ایران بروند
    • minax IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      43 3
      دقیقا از درون در حال ضربه خوردن است!!!! امریکاییها نیازی ندارند به ایران حمله کنند!!! از زمان شروع تحریمها خیزشی دومینو وار در کل شهرهای ایران شروع شد که شعارشان سه کلمه بود! نفروشید! گران کنید! افزایش نقدینگی ! نفروختن که احتکار میاورد گران کردن هم قدرت خرید مردم را بشدت کاهش میدهد افزایش نقدینگی هم کاهش ارزش پول ملی و افزایش تورم واقعا نیازی نبود به ایران حمله کنند! چقدر سرباز در ایران دارند
    • آریایی اصیل IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      14 26
      من عاشق مذاکره با آمریکا هستم
    • ناشناس US ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      21 3
      مرگ یبار شیون هم یه بار بگین حمله کنه توانایی اداره کشورو ندارن یه سره هی امریکا حمله میکنه بزا حمله کنه کشتین ما رو
    • SE ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 2
      از امثال حسن بهشتی پور
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      10 15
      خروج از برجام و ساخت بمب اتم بهترین پاسخ و تو دهنی به امریکا و متحدانش است.
    • بنده خدا IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      15 0
      متجاوزان داخلی همین اختلاس گران ودزدان هستن که به طبقه کارگرجامعه باتمام توانشان ضربه می زنن
    • عیوضی IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      15 14
      به این پمپ وزیر تریپ بکوئید اگر میخواهید مردم آمریکا غذا بخورد اینقدر پول مردم آمریکارا برای ارباب تان یهودو صهیونیست خرج نکنید .کورخواندید این شما هستید برای ته مانده غذای مردم ایران خودتان را به آب وآتش می زنید...
    • مهدی IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      منافقین از کفار بدترند. چه داخل ایران چه در مدینه زمان پیامبرص . کی باشه جنگ خندق وخیبری ریشه منافقان وآبزیرکاه را از کشوربر کنیم .
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      0 0
      درپی آشنایی با جهانخواران هستند اما با نام آشتی با جهان
  • سید IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    53 11
    جُبن و واهمه اصلاح طلبان تهوع آور از ببر پوشالی آمریکا مثال زدنی است!
    • آرش IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      15 30
      فقط می تونم بگم لعنت بر مشرق که جز تفرقه فکنی کار دیگه ای بلد نیست. کسی که از خودش هیچی نداره سعی می کنه دیگران رو بر هر دلیلی سرکوب کنه. نمی دونم چرا شما رو جمع نمی کنن
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      10 4
      مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    43 0
    کار به هیچی ندارم تو صفحه اول روزنامه شرق زده آخوندی داره برا ریاست جمهوری آماده میشه؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخحححححححححخخخخخخخخخخ
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      38 1
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جا دارد این ادعای روزنامه شرق و عباس آخوندی را جک قرن بنامیم
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      24 2
      آخوندی باید محاکمه بشه
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      24 1
      من که واقعا خوشحال میشم ایشون کاندیدا بشه، چون به هر شهری که بره، مردم ساکن در مسکن مهر، با چوب و سنگ ازش استقبال خواهند کرد.
    • امیر IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      در افتخارات آخوندی همین بس که چند سال وزیر مسکن ایران بود و با افتخار گفت حتی یک مسکن هم درست نکردم.
  • افشار IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    25 41
    اتفاقاعامل اصلی تما م گرانیها نبود برجام و مخالفان آن است از همه مهمتر عامل اصلی خروج امریکا از بام و تحریمها است و بود دولت در شکست فرجام هیچ تقصیر ی ندارد
    • ماریه IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      25 4
      اقای افشار عزیز اولا فرجام نیست برجام هست دوما خود ظریف و عراقچی اعتراف کردن که برجام هیچ سودی برای کشور نداشته - شاید هم تو بهتر از ظریف عراقچی از بقول خودت فرجام اطلاع داری - اگر هم اینطوره بهتره از این اطلاعات فرجامی خودت کمی هم به ظریف عراقچی منتقل کنی ثواب داره
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      31 2
      دولت رو گاگول های چون تو بر سر کار آوردن.
    • من IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      10 1
      چی میگی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      14 5
      جدی؟ پس عامل گرونی های زمان هاشمی رفسنجانی چی بود؟
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      7 7
      برجام=خسارت محض
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      9 1
      روحانی و ظریف باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
  • حامد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    38 22
    ایران یکی از مهم ترین پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را با بیش از ده موشک هدف قرار داد و در هم کوبید آمریکا به ایران حمله نکرد. اما مغز یک اصلاح طلب آن قدر کوچک است که خیال می کند باید با ترامپ مذاکره کرد که به ایران حمله نکند
    • مسعود IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      30 1
      مغزشون کوچیک نیست اتفاقا تک تک حرف هاشون هدفمند هست، اگه حرف های ظریف یا روحانی رو بررسی کنی به این میرسی منم اول فکر میکردم اینا نمیفهمن بعد دیدم نه تک تک کلمات روانشناسی شده و پیام دار برای داخل و خارج است من به اینها مشکوکم خیلی هم مشکوکم به خصوص ظریف که دوستانی در رابطه با راکفلرها و صهیونیست ها داره
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      6 6
      آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      4 1
      مسعود تو حیفی داداش نذار اطلاعاتت رو همه متوجه بشن
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    21 3
    خخخخخخخخخخخخخ اگر سر جوانانمان را به ضحاک ماردوش(رژیم آمریکا) ندهیم حمله می کند - کودن بی بوته ی بی مقدار؛ کاوه آهنگر تاریخ ایران زمین جواب تورا در عمق تاریخ ایران و در نوشته های حکمای ایران عزیز داده اند. مشخصا آن قدر بی سواد هستید فقط بلدید از این کشور به لمبانید. مردک بی آب رو مگر ایران به این بزرگی محل طویله های سعودی است که ترامپ و ... با پیام یوزگی و چراغ سبز شما ها به وطنم جرئت نگاه داشته باشد - همراهی با سربازان جنگ روانی رسانه ای دشمن حکمش معدوم شدن شما ستون پنجمی ها است . کم نمک رو زخم مردم بپاشید و حیا کنید به آغوش ملت برگردید.
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      4 4
      با شعار و ادعا چیزی درست نمیشه
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      3 0
      تاریخ و حکمتهای ملی در نظر شما شعار است - با نفی حکمتهای بقای ملت ایران بجای نخواهید رسید -
  • حاج قاسم IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    24 22
    ما تا زمانی که بمب اتم نداشته باشیم امریکا گزینه نظامی را بر نخواهد داشت مسخره بازی نیست جنگ با چهار تا موشک نمیشه بازدارندگی ایجاد کرد ای کاش نظام به هرچه زودتر بمب اتم را بسازد تا دیر نشده چون به احتمال زیاد امریکا جاهای حساس را بمباران خواهد کرد باید هرچه زودتر تا دیر نشده بمب اتم را بسازیم
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      33 12
      رفیق باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم، طبق فتوای رهبر بمب اتم حرام است
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      24 11
      رفیق باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم، طبق فتوای رهبر بمب اتم حرام است
    • US ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      6 4
      افرین، امریکایی ها فقط زبان زور میفهمند. صدی پنجاه مردم امریکا حرام زاده هستند. دختر و پسر از دوران دبستان و دبیرستان با هم هستند، روابط ازاد. من پنجاه سالست که در امریکا زندگی میکنم.
    • ایرانی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      0 0
      معلومه حتی تا سیکل هم نخوندی... خیلی خیلی بیسوادی قدر خودتو بدون مثل تو خیلی کم پیدا میشه
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    19 7
    اقایان اصلاح طلب موافقان سینه چاک مذاکره لطفا شفاف بگوئید برویم مذاکره برای چه ؟ قبل از برجام هم همین را میگفتید که اگر مذاکره نکنیم جنگ میشود درصورتی که اقای اوباما در ان زمان گفت دیگر تحریمهاامریکا علیه ایران اثری ندارد و جامعه جهانی در مورد تحریمها ما را حمایت نمیکند اما بالاخره شما مذاکره را به هر نحوی به ایران تحمیل کردید حتی اداب مذاکره را بلد نبودید هر چه را انها(امریکایها) در خواب هم نمیدیدند بطور یک طرفه به انها دادید اما دریغ از گرفتن یک امتیاز بخاطر منافع ملی ایران ،اول گفتید سیب وکلابی برجام را بچینیم اما وقتی دیدید کلاه سرتان رفته است گفتید خب حالا از سایه برجام استفاده کنیم وجدانا کدام سایه ... شدید ترین نوع تحریمها که از بطن سایه خود برجام علیه ایران استفاده گردید امروز دوباره میگوئید مذاکره البته بگوئید مذاکره یا تسلیم کدام مد نظر تان میباشد اینکه مردم در این هشت سال فهمیده اند شما و منتخب شما در پست مدیریت اجرایی کشور هیچ هنری ندارید تردیدی نیست و میخواهید نا مدیریتی و بی تدبیری خود را پشت مذاکره پنهان کنید حتی در مذاکره هم هیچ هنری نداشتید حتی نتوانستید تحریم های دارویی و دارو های بیماری های صعب العلاج را علیه مردم ایران بردارید بقیه پیش کش قدمتان ... این میدانیم که در فرصت باقی مانده دولت مورد حمایت تمام قد شما بجای پاسخگویی فرا فکنی و فرار رو به جلو خواهید کرد اما در مجلس یازدهم جوابتان را از مردم گرفتید مطمئن باشید با این جنگولک بازی ها و دوقطبی سازیها در انتخابات ۱۴۰۰ هم هیچ سرانجامی نخواهید داشت مردم ایران دارای فهم و شعور سیاسی میباشد و میدانند که نتیجه اعتماد به شما شد اختلاس های روز مره اقا زاده گری ژن خوب ایجاد فاصله طبقاتی و از این دست خدمات ناهنجار که روی دست مردم گذاشتید و فرار از پاسخگویی و متهم کردن دیگران!!!
  • رسول US ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    21 0
    خدایا بحق مادرمون صاحب عزای اربابمون ریشه استکبار و نفاق و وادادگی و تزویر و فساد رو بخشکان از کشورمون، ایران محب علی و ائمه
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    26 4
    خاک بر سر تمام اصلاحات چی های وطن فروش.
    • مجید IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      1 5
      ادبیات شما فضولگراها بهتر از این نیست .
    • فواد IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      4 2
      منم با شما موافقم از این طیف کثیفتر وخائن تر خودشونند اینا عوامل انگلیس تو ایرانند خائنینی در لباس روشنفکر خیانت خیانت عملکرد اینها در تمام ادواری که در راس حکومت بودن
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    20 4
    چرا جریان اصلاحات این همه روی طبل پوچ مذاکره میکوبد برای اینکه یکی یکی دست آوردهای چهل ساله استقلال کشور را چوب حراج بزنند بعد بگویند حمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    14 1
    ایران هر چه میکشد از مشتی وطن فروش و خود فروش میکشد از مسئولینی که دزدی کردن و فرار کردند ما اگر کار این افراد را برای یک بار شده طومار شان را بپیچیم میخواهد در هر پستی مقامی یا خواه شخص عادی باشد بر خورد کنید و مصلحت را بگذارید کنار دشمن با تمام قوا هم بیاید هیچ غلطی نمی تواند بکند مردم اگر صداقت و یک رنگی ببینند تا پای جان می ایستند همانطور که با تمام وجود تا حالا ایستاده اند
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    14 1
    گل بود به سبزه نیز اراسته شد مردم ایران از دولت حسن روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان چه خیری دیدند که حالا بخواهند از یک لیبرال غربگرای تمام عیار توقع داشته باشند اخوندی و دیگر اصلاح طلبان اول منافع غرب برایشان مهم است دوم منافع غرب و رنجیده نشدن غربیها برایشان مهم میباشد سوم منافع غرب و مذاکره برای منافع غرب برایشان مهم میباشد اینها هیچ اعتقادی به منافع ایرانیان ندارد
  • ناشناس NO ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    14 1
    یک احمق فقط می تواند دراین فرصت کوتاه ریاست جمهوری اش که مخصوصا می خواهد درانتخابات بعدی نیز شرکت کند دست به حمله ای بزند که عاقبت ان برهم زدن اوضاع اقتصادی وامنیتی جهان است وعاقبت ان نیز نامشخص وتیره وتاریک وخطرناک است وحتی امریکا اگربخواهد ازجنون ترامپ سواسنفاده کند وایرادات را به پای اوبنویسد نیز کاری احمقانه است زیرا سیاست واعتبارش درجهان به افو ل می رود وباید پاسخ دهد که چرا یک مجنون سکاندار حکومتش است .هرچند ترامپ همیشه تهدید می کند ولی عمل نمی کندواشخاصی چون بن سلمان وامیرامارات خطرناکتر واحمق ترین سیاستمداران جهان هستند.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    12 4
    امام خمینی (ره) وامام خامنه ای بارها فرموده اند با امریکا باور نکنید مکر دراین چند سال اقایان اصلاح طلب ندیدن که امریگا هیچ غلتی نمی تواند بکند هشت جنگ عراق ایران در برجام خلاصه امریکا نمی تواندبا ایران بجگندد دلاور مرادا ارتشی وسپاهی مثل شیرازیها حاج قاسم سلیما نیها وبسیجیان دلاور هنوز هست،
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    22 1
    یعنی 1408 میخواد بیاد بگه افتخارم اینه یه آجر روی یه آجر نگذاشتم
  • عبدالله IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    16 1
    بعضی ها به خاطر مشتی دلار ، آیات خدا را ندید می گیرند و پشت گوش می اندازند. از این دسته جماعت ، تایید دشمن شماره یک خدا (یهود) هیچ بعید نیست...
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    15 1
    آره ارواح دومین عمه اش .حمله ! ترامپ ؟!
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    16 5
    اقای عباس اخوندی سابقه درخشانی داره مسعول ستادانتخاباتی رییس فتنه بوده ازلینها هم که بگذریم به خاطربیرپن اوردن فرزند دلبندش از زندان که به اتهام دزدی تحمل کیفرمیکند سعی داره رییس جمهوربشه وبه نظرمن تاییدصلاحیت هم میشه چون کارنامه اش پاک پاک است وبه نظرمن بالی صدمیلیون رای میاره هرچند جمعیت کل کشور۸۵ میلیون است
  • مهدی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    17 6
    این فاسدها از یک طرف می‌دزدند واز طرف دیگر دل ملت را از حمله آمریکاییها می‌لرزانند اینها در نوکری برا آمریکا از شاه هم بدترند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    13 6
    ما ترسی ز حمله نداریم
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    12 1
    رئیس جمهوریهای آمریکا ازبعداز طالبان دیکه اهل جنگ نیستندوتا بهانه ای نداشته باشند نمیجنگند-ضمنا به بهانه بمب اتم وبمبهای شیمیایی هم دیگه نمیتونند وارد جنگ بشوند چون درافعانستان وعراق دنیارا فریب دادند تا جنگیدند
  • ماریه IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    18 1
    اصلاح طلب ها همیشه توهم جنگ دارن هر وقت هم رای می اورند می گویند ما سایه جنگ را از سر کشور دور ساختیم . اخر عاقبت اصلاح طلبی سر از انگلستان در اوردن هست
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      21 1
      ما چقدر بدبختیم که امثال اخوندیها رئیس جمهور این مملکت بشن .
  • مهین پرست IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    14 0
    هیچ وقت و هیچ وقت به نامزد های اصلاح طلب در انتخابات رای ندهید وضعیت کشور را نگاه کنید این ها می خواهند اینطور جا بندازند که مذاکره با امریکا باید انجام شود فلان می شود فلان من یک سوال دارم چرا امریکا پهپادش را زدند هیچی نگفت این بخاطر قدرت ایران است همش بخاطر رهبر بزرگ ایت الله خامنه ای که خداوند عمرش را دراز کند برخلاف شما ها که می خواهید کشور را تسلیم کنید اون بخاطر سود های که خودتتان می برید که اشکار است می خواهند برای خود از پول مردم امپراطوری پولی و مالی خود را شکل دهند زنده باد ایران زنده باد خامنه ای زنده باد سپاه ارتش
  • حمید IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    15 0
    آقا یه سوال چطوری میشه اینا رو به عنوان خیانت کار محاکمه کرد ؟ با این تصمیمات ی که میگیرن؟ جایی هست بشه شکایت کرد ؟ یا اینا رو پیگیری کنه ؟
  • مهدی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    10 0
    ترامپ غلط زیادی کرده و کاسه لیسانش هم خودشون را خراب نکنن مشت آهنین ملت ایران برای تو دهنی ترامپ و کاسه لیسانش هست
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    6 0
    ای ترسو
  • هیچکس IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    10 6
    آمریکا عددی نیست که حمله کنه 40 سال پیش که ما هیچی نداشتیم نتونس حمله کن حالا میتونه حمله کنه بله همین موشکا هست که آمریکا ازش میترسه، ما اگه اسراییل رو موشک باران کنیم تو چند ساعت با خاک یکسان می شود خاک بر سر هرچی آدم ترسو هست. اگه شما بی عرضه ها زمان جنگ با عراق بودید ما هیچگاه موفق نمیشدیم. علت همه ضربه های زمان جنگ هم همین اصلاح طلبای ترسو و وطن فروش بود از اون هاشمی بگیر تا این فسقلیا
  • عباس IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    3 1
    فقط یک سوال کدام دولت در ایران باعث شد پایه های تحریم نضج بگیرد
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      خاتمی ، چطور بود جوابم
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    11 0
    کسی از جنگ پترسانید ک امید داشته باشه ماکه خدا خدامونه کی بشه امثال شماها فرار کنید برید بلکه وضع مملکت بعد از جنگ خیلی بهتر از الانه با نبود امثال شماها
  • sm IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    14 0
    بی خیال کم مردم رو بترسونید صدام رو خودتون علم کردید امریکا هم روش مردم چیزی برای از دست دادن نداریم
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    3 0
    بسسسسه دیگه...
  • ایرانی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    12 0
    آش به همین خیال باش آمریکا حمله کردن به ایران رو با خودش به گورر میبره .این همه شعار شعار به کار و زندگیتون برسید ایران و آمریکا تا قیامت هم جنگ نمیکنن
  • علی NL ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    10 0
    آخوندی بخاطر تخلفات بسیار زیاد داره فرار به جلو میکنه
  • Ali IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    12 0
    هرچه ایران بدبختی میکشه از دست همین دولتمردان ترسو ؛فاسد و غرب زده است. همانطور که رهبر فرمودن مخ آمریکا نه اسرائی و نه عربستان و نه هیچ کشوری هیچ غلطی نمی تواند بکند امسال اینها اگر در بدنه نظام نباشند ایران گلستان می شود
  • مریم IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    10 0
    همش جوسازی و جنگ روانیه. در اصل یه فرار رو به جلو واسه آمریکا و حامیان خارجی و داخلیشه. اگه میتونه جنگ با ایران رو تجربه کنه. زهی خیال باطل. خخخخخ
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    11 0
    به حق علی همیشه آواره باشید تا همیشه گدایی کنید... و به نتیجه نرسید
  • طوفان IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    15 0
    جناب آخوندی چند سال هست داریم چوب افراد نادان وسبک مغزی مثل شما با این نظریات واهی می خوریم دست از سر این مردم بردارید به عیش و نوش خودتان بپردازید لطفا خفه شید
  • ناشناس IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    12 0
    چه رویی دارند این اقایون با اگر اگرهاشون . شما اگه میتونی قتصاد رو درست کن ،ول کن این حرفا رو . ترامپ اگر حمله کرد با ادمای کاردان طرف هست ،ما نگران اون نیستیم. خسته شدیم از این همه اگر اگر کردن شما.
  • عبادی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    11 4
    پس این نتیجه رامیگیریم که ترامپ قماربازقصدخودکشی داردما، مردجنگیم وازجنگ هراسی نداریم بسم الله
  • ناشناس IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    9 0
    چقدر حرفای احمقانه،خائن
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    11 1
    ترامپ غلط می‌کند با دهن افساد طلبان بخواد حمله کند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! روانی ها.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    8 4
    خیالتان راحت. آمریکا از جنگ با ایران میترسد و کشورهای حاشیه خلیج فارس هم مخالف حمله اند.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    10 0
    مرگ بر افساد طلبان.!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    10 0
    لعنت خداوند برهرچه اصلاح طلب است پدر مردم رادر آوردند وباز هم دهن باز می کنند وحرف میزنند اینها توله های شیطان هستند .اینها هم مثل شیطان بزرگ از هر لوله ای می لولند تابرشکست خودشان سرپوش بگذارند ویرانی اقتصاد کشور در دست همین بچه شیاطین شیطان بزرگ است والا اگر کار دردست نیروهای متعهد وانقلابی بود این سرنوشت ما نبود
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    11 10
    اینهمه شهیدندادیم که بر سر میز صبحانه کاری ترامپ شیطان بنشینید ومذاکره کنید.!!!!!!!! پنبه را از گوشتان خارج کنید آقا فرمودند نه مذاکره میکنیم نه جنگ می‌شود.!!!!!!!! مفهموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 0
    انشاالله که حکومت پشنهاد را رد میکند......
  • محسن IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    12 2
    هرکی ب اصلاح طلب ها رای بده شعورش کمتر از شعور الاغه.
    • کامران IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      1 6
      توکه هنوزاینقدرادب نداری ودریک رسانه عمومی به حداقل نصف جمعیت ایران میگی الاغ دیگه چه توقعی ازت میشه داشت؟ یعنی اگرکسی نظرش باتویکی نباشه الاغه؟ ولی بدان وآگاه باش که الاغ شخص شخیص خودتی که نه شعورونه ادب ونه فرهنگ داری. مشرق جان لطفابدون سانسورودخل وتصرف چاپ کن.اینهمه ازاول تاآخرنظرات توهین کردن چاپیدی یک نظرهم مخالف نظرات همفکرانت بچاپ.اتفاقی نمی افته.اینجوری حداقل دوستان فکرنمیکنن که همه مخالف اصلاحات هستندوموافق اصولگراها
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      6 1
      عزیز دیگه کسی نه به اصلاح طلب رای می دهد نه به اصولگر روز گار مردم سیاه کردن فقط دنبال منافع خود هستند
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 0
    حضرت علی ع فرمودند بزرگترین گناه ترس است
  • زهرا US ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 2
    آقایون اصلاح طلب بسه دیگه چقدر بیچاره ترمان میخاهید بکنید دیدیم که برجامتان چه کرد .از مذاکره حرف نزنید میخاهید کشور را دودستی تقدیم امریکا کنید خیالتون راحت بشه .بگذره این یکسال شرشون کنده بشه
  • م IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    5 0
    آخوندی بدترین وزیر نابودی مسکن مهر از افتخارات این وزیر اشغال کننده جایگاه وزیر است او یک سیاستمدار فرصت طلب است که تیپش بیشتر شبیه وزرای زمان طاغوت است نه جمهوری اسلامی مایه ننگ کشور بوده وهست که کسی چون آخوندی و زیرش باشد
  • یک جانباز IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 4
    آرزوی من این است که آمریکا خریت کند و به ایران حمله کند, نتیجه.. با موشکباران اسراییل تمام مهاجران ان سرزمین را بلافاصله خالی و دیگر برنمیگردند و آمریکا و اروپا تمام پایگاههای خود را از منطقه برده و برای, پنجاه سال به منطقه نخواهند آمد و مردم نفس راحتی خواهند کشید سوم. اصلاحطلبان روز اول حمله همگی به غرب فرار خواهند کرد و ملت ایران هم نفس, راحتی خواهند کشید و ما تعدادی, شهید و مجروح خواهیم داد, که بر افتخاراتمان اضافه خواهد شد
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 0
    عجب عتیقیه ای میخواه بشه نامزد
  • مصطفی باقریان IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 0
    در رابطه با حمله امریکا لطفا خیال پردازی یا توهم سازی را کنار بگذارید
  • محمدرضا شفیعی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    3 0
    یا علی، جواب مشت را با مشت میدهیم
  • احمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    5 0
    آخوندی اول تکلیف گندکاریهای خودش و پسرشو بده بعد بیاد در صحنه کاندیدایی ریاست جمهوری خائن که فقط اسرائیل و آمریکا نیست کسی است که حتی به نساختن یک خانه افتخار کرد پوست کلفتی خرفتی
  • ناصر US ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 4
    کسی نمیخواد امریکا به ایران حمله کنه ولی ۲ راه بیشتر نیس یا مزاکره یا جنگ وقتی تو راه پیشرفتیم چرا مزاکره نکنیم
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      2 3
      ازکی تا حالا مذاکره با آمریکا شیطان بزرگ شده پیشرفت؟!
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    5 0
    بریم با ترامپ لعنتی که سردار سلیمانی رو به شهادت رسوند مذاکره کنیم بی غیرتها
  • ناصر US ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    اگه جای دولت بودم ملتو متحد میکردم
  • حقدوست IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    5 0
    به میرلوحی ها باید گفت برید بمیرید کسی نیاز به تصمیمات و نظرات شما ندارد ، کل منافع برجام رو کنار ضرر های ان مخصوصا به مردم کنار هم بگذارید مثل قطره مقابل دریاست اما این قشر ترسو و راحت و قدرت طلب و منفعت طلب دائما به فکر گمراه کردن مردم باج گیری و گرو کشی از داخل و امتیاز دادن به خارج است تا فقط خود را از خطر سقوط و حذف حفظ کند اینها در حال چراغ سبز نشان دادن به امریکا برای اقدامات و فشار بیشتر هستند تا بتوانند اهداف و سیاستهای خود را به کشور تحمیل کنند ، باید با این میر ساده لوحان میر خاعنان و میرهوگ های داخلی به شدت برخورد شود و لااقل جواب دروغ ها و سیاهنمایی ها و فریب افکار عمومی و تبعات و خسارات ان حداقل در این یک دهه را پس دهند
  • ناصر US ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 1
    از دولت میخوام این ۳ ماه به امریکا چراغ سبز نشون بده اگه ترامپ احساس کنه برنده انتخابات نیس جنگ میشه
  • حزب الله IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    6 4
    غلط کرده با تو خائن وطن فروش نوکر و ارباب بی جیره و موجب داخلی ات
  • ایرانی IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    3 0
    ترس ریشه ذلت است، برخی برای مقداری آب و علف به هر ذلتی تن می دهند، معلوم است این بزذلان در 8 سال دفاع عزت در ایران نبوده اند که غیرت ملت ایران را ببینند.
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 0
    لعنت خدابر آخوندی خائن که مسکن مهر وساکنین آن وکسانی که ثبت نام کرده بودند رو بدبخت کرد بی غیرت سرمایه دار غرب پرست باعث شد بعد ۶سال هنوزخیلی ها واحدشون رو تحویل نگرفتن ومسکن مهر داره ویران میشه کوچکترین امکاناتی ندارن حتی پارک جلوی مجتمع ما رو فروختن به یک سرمایه دار به جاش ۲۰تا مغازه نیمه کاره ساخت وام گرفت وخداحافظ تبدیل شده به محل زادوولد سگها وجولان معتادین.لعنت خدا وخلق خدا وآه همه ما مسکن مهری ها تاابد بدرقه راه آخوندی وآخوندی های غرب پرسته .نفرین برکاسه لیس های غرب صهیونیست وهابی اوانجلیست شیطان صفت.
  • شایان IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    این چرا یکی به نعل میزنه یکی به میخ . ما بالاخره نفهمیدیم منظورش از تشر زدن به اسراییل به نفع مردم ماست یا به ضرر.
  • وطن پرست DE ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 2
    در مظلومیت همرزمان حاج قاسم همین بس که رسانه های اسما ارزشی درمقابل خط لو رفته مذاکره اصلاحطلبان درانفعال کامل بسر می برند و با بازنشر خط حنگ روانی اصلاحلبان رو مخ مخاطب خودشون راه می رن. حاج قاسم شرمنده ایم
  • ایران NL ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    میوه فروش چه مغازه و چه ماشینی از کشاورز هندونه و خربزه میخرن برچسب نمیزنن جدیدا رو بارشون.. کیلویی هزار تومن میارن به مردم میدن کیلویی هفت هزار تا نه هزار تومن ..بعضی کاسبها با همکاری وارد کننده ها موبایلیا هر کوفتی با ارز چهار هزار تومنی دولت میگیرن اون اویل به جای اینکه کمک دولت کنن..بعد احتکار میکنن تا با ارز بیست هزار تومنی به مردم بفروشن..یعنی به جای پنج مییون میفرشن سی میلیون.جنسی هم که با ارز دولت تولید میکنن به جای اینکه به مردم بدن میرن کشورای دیگه هم مرز از مرز رد میکنن تا ارز بیاد تو جیبشون..دولت به خدا مقصر نیست..هر چی گدا گشنه میخواد با دزدی پولدار بشه..دولت دیگه چیکار کنه..بابا خیلی زیادن مثل آفت.من کارگر ساختمانم به خدا قسم دارم می بینم که بعضی مردم میخوان از بدبختی بقیه کره بگیرن..که برن خارج ..بدبختا اونجام اونا حسابشون نمیکنن..جز مردم خوب و مهربون ایران هیچ جای دنیا یه چنین مردمی خوب نداره..
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 0
    ترامپ به هفت جد آباد آشغال میخندد که به ایران نگاه چب کند
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 3
    به فرموده خمینی کبیرآمریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 0
    لعنت برهرچی اصلاح طلب خائن وبیغیرت ومزدوروهمه طرفداراشون.انشاالله همه این کثافتها به زودی به جرم خیانت به کشورمحاکمه میشن ،مخصوصاآخوندی پست فطرت
  • محمد IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    برخی باصطلاح اصلاح طلب خون مردم رو کردن تو شیشه حالا دارن با این کار هاشون رو مخ مردم میرند.خدا بر پدر و مادر و همه ابا و اجداشون لعنت . تو رو خدا فقط برید گم بشید این ۸ سال بلایی که سر این مملکت نیاوردید دیگه نبود . با این کار دولت اصلاحات مردم ترکمنچای و گلستان وامثال اینها رو فراموش کردند .به اندازه ۴۰ سال انقلاب در این دولت دزد .منافق . جاسوس .رانت خور . اختلاسگر . فاسد .جانی . دلقک . کاسه لیس . بزدل . احمق .وطن فروش . بود ...
  • بی نظیر IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    اگر من قدرتی داشتم تمام این دولت مردان دزد رو اعدام میکردم که هم مردم و هم رهبر عزیز راحت مشدند و ایران یک پارچه میشد بس دروغ بس دزدی چقدر دیگر تحمل کنیم
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    معلوم میشه برخی جز گرا دادن وظیفه ای و دلبخواه دیگری ندارند . مثل اگر اینجور نشه تحریم میشیم و آنجور نکنیم حمله میکنه . ما که از ابتدای انقلاب مواجه با حملات آمریکا به انواع مختلف بوده ایم . هر عمل بر ضد انقلاب و کیان ایران با طرح و حمایت آمریکا همراه بوده .. از کودتا و شورش در چند نقطه کشور در اول انقلاب و نوژه . جنگ هشت ساله . ساقط کردن هواپیمای مسافربری . حمله به ناوچه و اسکله نفتی و جنگ نفتکش ها . طبس . مناففین . گروه های ضد انقلاب در شهرهای مرزی . داعش . جاسوسی . تحریم ها . شهادت سردار سلیمانی . و...... آنچه میتوانست کرد و آنچه نکرد نتوانست ِ. دیگر از چه باید نگران باشیم
  • صفا DE ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    این آقا میلیاردی میخواهد رئیس جمهور شود مبارکه
  • سجاد IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    اصلاح طلب یا هرچی به هر حال چنین اعجوبه های هیچ جای دنیا پیدا نمیشه . هر جای دنیا بودند تا حالا مردمش هزاران بار اونها رو رو اعدام کرده بودند .
  • سجاد IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    برخی اصلاح طلب ها رفیق قافله و شریک دزد هستند .
  • سجاد IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    آخوندی پس فطرت
  • خ IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    ای نامرد ترامپ اگه میخوای بزنی اول ما زودتر هم بزن که نبودن تواین دنیا بهترازبودن است راست میگی هرچه زودتر چیزی نداریم ازدست بدیم
  • حسن IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    من‌مافقم
  • جلیل رسولی IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    سی سال است این اصلاح طلب های مزدوروخائن درراس تمام امورکشورهستن وروزبه روزکشورفقیرترمیشودومردم نفهمیدن که اینهاچه خیانت هاوجنایت هایی که نکردن.درصدراسلام دریکی ازجنگ هایی که معاویه باحضرت علی(ع)راه انداخت،معاویه دردلش ترسیدکه مبادامردم خورشیدتابان اسلام رابشناسندوبه معاویه پشت کنن وباامیرالمومنین بیعت کنندکه عمروعاص فهمیدویک حرکتی کردکه معاویه مطمئن شودمردم بی دین ترازآن هستن که بخواهندبدانندعلی(ع)کیست وبعدبه معاویه گفت تامااین مردم راداریم باکی ازحضرت علی وذوالفقارش نداریم
  • رضا IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    دلتون خوشه تحریم ها آخرین سنگر که بورس هم بود شکست داده
  • 2 IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    فکر کنم ادم دیگه تو کشورمون نیست که اخوندی بخواد رییس جمهوربشه هنوز میخوای ازاین سبکتر بشی برو جمعش کن بهت نمیاد همون پست قدیمیت هم نمیشناختن تورا
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    مثل اخوندی زیاد داریم اقای اخوندی دوره پست ومقام گرفتن وچپاول بیت المال تموم شده یک نگاه به دادگاههای این دوره بنداز به حمدالله داریم میریم بسوی پاکسازی اجنبی پرستها انقلاب برای مستضعفین بود نه برای به قدرت رسیدن امثال شما
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    سلام بهتر است آقای آخوندی به عملکرد خودش در جایگاه که قبلا بوده فکر کنه به خدا یکی از عوامل گرانی مسکن ایشان است .
  • فرامرزمیرسالاری IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    آخوندی احمق.اهای اصلاح طلب های دزد و دروغ گو یادتون رفته شهید سلیمانی چی گفت.اون لحظه که گفت ترامپ قمار باز بیا مرد این میدان منم.یا آقای دکتر احمدی نژاد داخل کشور آمریکا گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.ما هم سرباز شهید سلیمانی هستیم.وهنوزهم ریاست جمهوری ایران فقط احمدی‌نژاد را به رسمیت میشناسیم.شما برید گمشید
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    آخوندی خودش را برای انتخابات 1400 آماده می کند در دوران سربازی سال 56 دوستی داشتیم اصفهانی همیشه این جمله را تکرار می کرد زرشک هسته داره گوشت کوب دسته داره
  • احمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    نه رابطه با امریکا و نه مذاکره با امریکا، نفعی برای ایران دارد. ما غذاییکه منظور امریکاست نمیخواهیم و گرسنگی را ترجیح میدهیم. امریکا و اسرائیل دشمنان همیشه ایران و انقلابند و کسانیکه عرضه وجرات ایستادن در برابر انها راندارند، چرا برای دیگران تصمیم میگیرند و از طرف دیگران نظر میدن. به هیچ عنوان خون شهدا و شهدای مدافع حرم را نمیگذاریم پایمال شودو مطیع امر رهبر خواهیم بود. امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • iran IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    خلاصه آقایان اصلاح طلب باید تمام تلاش اشون رو بکنند تا ایران و ایرانیان رو تحت هر بهانه ای تسلیم آمریکا کنند !!! و برجام چای ها و ترکمنچای های بعدی رو برای نسل های ایران تحمیل کنند.! شرم بر شما ستون پنجمی های دشمنان ایران زمین !
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    چه غلط ها!! ترامپ خر کیه !و شما نوکر های ترامپ نفس های آخرتون را بکشید!! برید به جهنم
  • امید IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    آمریکا اگر به فرض محال اگر ما هیچ دفاعی در برابر آمریکا نکنیم در هنگام حمله با شلیک اولین گلوله به سمت ایران نفت به بشکه ای ۵۰۰ دلار خواهد رفت و این یعنی فروپاشی اقتصاد جهان .حالا تصور کنید با قدرتی که کشورمان دارد در همان ساعات اولیه به راحتی تمام پایگاه های امریکارا منهدم کند و ناوهای اسباب بازیشان را غرق کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟؟؟ مطمئن باشید ایران در حال حاضر غیر قابل حتی تهدید است آمریکا نقشه بسیار خطرناکتری دارد و آن تبدیل ایران به جزیره فساد مالی است که متاسفانه تا ۷۰ درصد موفق شده و این یعنی حفظ ایران بعنوان امنیت منطقه و در عین حال فلج از نظر اقتصادی.
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    چه بهتر.حمله‌ کنه.
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      غلط میکنه حمله کنه.!!!
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    5 0
    وقتی بی کفایتی اصلاح طلبان برای مردن محرز شده آنها به ترساندن مردم از جنگ روی آورده اند همان سیاستی که چهار سال قبل برای انتخابات انجام دادند و گفتند اگر به روحانی رأی ندهید جنگ می شود و خیلی از مردم هم از ترس جنگ فریب اصلاح طلبان را خوردند و حالا هم همان رویه سابق را پیش گرفته اند به تیتر روزنامه شرق نگاه کنید که نوشته در صورتی که ایران مذاکره نکند(تسلیم نشود)، ترامپ به ایران حمله خواهد کرد
  • ربیعی IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 2
    اگر قرارباشد از کدخدا بترسیم چرا انقلاب کردیم بهتر بود مثل عربستان گاو شیرده ،بخشی از هزینه های تسلیحاتی آمریکا واسرائیل تامین می کردیم .
  • سعید CA ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    آخوندی و ریاست جمهوری خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ،،،، وا ویلا بازم خندم میگیره خخخخخخخخخخخخخخخخخ آی دلم وای دلم خخخخخخخخخخخ
  • علی ذاکری IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام بخدا قسم گرسنگی ازمذاکره باشیطان بهتره بخدا درهم بکوبید آمریکاازمنطقه باار دنگی ییندازیدبیرون بایدازامام حسین درس بگیریم تن به ذلت ندیم
  • محبوبه IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    یعنی بی شرف تر از این اصلاح طلبان وجود داره!!!!؟؟؟؟؟؟ خائن تر از این جماعت وجود داره؟؟؟؟؟ خدا لعنتتون کنه. بازم دارین دم از مذاکره میزنین. شما که مردم به روز سیاه نشوندین... البته بر هیچ کسی پوشیده نیست نقشه های شوم شما
  • اسماعیل هاشم زاده IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    درسته سه تا فرزندم در سنین سی وسه. وبیست وهشت. وبیست وهفت بیکارنند ومجرد ومدام با من بازنشسته درگیرنند به هر حال زور را قبول نداریم از جانب هر کشوری میخواهد باشد
  • SE ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    اگر مردم امروز خود سفون اصحالات را نکشند فردا دیر خواهد بود
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    زر میزنی مشرق... میخوایی مردم و.تحریک کنی و بجون هم بندازی
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      توهین نکن.!!! کسی به آخوندی رای نمیده.!!!
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      توهین نکن. درود بر مشرق واهالی مومن مشرق. خداقوت. خسته نباشید.
  • رضا هاشمی IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    این اصلاح طلبها چون بیشترشون عقیده و دین کامل و مستحکمی ندارن به وعده های الهی ایمان ندارن و حرف و تصمیمات شون برپایه ترس و تزلزل ه. متاسفانه برخی از معتقدین و متدینین یا بیشترشون هم از سواد کافی برخوردار نیستن و گاها با تعصب از اونطرف بوم میفتن. اگه این دو دسته کار رو به متدین های باسواد و غیر متعصب و جهادی و شجاع و مخلص، بدهند،کشور آباد میشه
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    اصلاح طلبان و کارگزاران برای دروغگویی چیزی کم ندارند روزی شعار میدادند اگر به هاشمی رای ندهید آمریکا به ایران حمله می کند روزی شعار اصلیشان این بود برجام سایه جنگ را از ایران درور کرد حالا نوکران کاسه لیس آنها خجالت نمی کشند با این که خودشان میدانند مردم حرفشان را قبول نمیکنند باز هم دروغ می گویند حکایت ملاست که گفت بچه ها آش نذری می دهند خودش هم باورش شد
  • ورکانی IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    امریکا و اروپا مثل سگند اگه جلوشون شل بیایی و تسلیم بشی جری و گستاخ می شوند ولی اگه با دست خالی هم جلوشون وایستی عقب نشینی می کنند
  • علی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    آمریکا هیچ غلطی نمی کند این تشرها فقط برای باج خواهی هست و برخی قلم به دستان ناآگاه یا مزدور پادوهای کاسبی در این مواقع هستند
  • تقی IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 1
    اولا من در خواست میکنم از برادران سپاهی و ارتشیان عزیز دیگر تشر به اسرائیل نزنن که اینجا یک عده ممکنه ناراحت بشن دوم اقای پمپئو ما سر سفر از شما یانکی ها بهتر غذا می خوریم چه غنی و چه فقر شما نگران مردم خودتان باشید
  • ارش IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 3
    خوب مذاکره کنن بره تا عقلآ تحریما برداشته بشه و فشار افتصادی کمتر بشه .فقر و اقتصاد خراب از جنگ بدتره .
  • ناشناس IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    4 0
    ما مردم ایران باید باهم متحد باشیم گول منافق ترسو را نباید بخوریم پوست ولایت باشیم از آمریکا هم نترسیم ماخدا را داریم و امام زمان عجل الله تعالی را پس به لطف خدا قوی هستیم همه مجبوریم باهم باشیم تا همیشه پیروز باشیم
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 4
    تصحیح میکنم باید پشت ولایت باشیم
  • Kia IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    سلام چه عجب یکی حرف درست زذ درود بر شما
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    یک عده تو دلشون قند اب میشه از این وضعیت که کشور در تنش تحریم باشه بهترین فرصت برایشان هست که دزدی غارت کنند بعد بگویند باعث این وضعیت تحریم
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    اگر تحریم های قبل از برجام ادامه داشت و همان گشایش کوچک بعد برجام هم ایجاد نمیشد دلار ارزان میشد؟ سکه هم الان زیر هزار تومن؟
  • ایوب IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    خدا لعنت کند خا؛نین به ایران و مردم را خدا لعنت کند خائنین به خون شهدا را خدا لعنت کند خائنین به خون سرا دار سلیمانی را .وزیری که افتخار کرد به این که یک آجر روی هم نداشت حالا میخواد مملکت درست کنه .اقای آخوندی شما چه گلی به سر مسکن و شهرسازی و راه زدی که حالا بخوای مملکت ودرست کنی مارا به خبر تو امید نیست لطفا شر مرسان شما و طیف رئیس تان برید دست خدای مهربان انشاالله که امثال شما تو جمهوری اسلامی ایران مسؤلیت ده تا گوسفند هم نداشته باشند چه رسد به سرنوشت هشتاد ملیون انسان و یک سرزمین
  • ...... IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    خدا ازتون نگذره که اینقدر راحت پا روی خون سردار می‌گذارید و باقاتلش میخواید مذاکره کنید نتیجه برجام عزیز تر از جانتون چیشد غیرت و عزت ایرانی کجا رفت؟دستم بشکنه که به شما رای نمیدادم
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    تا چهارتا لاشخور آماده خور بیسواد مثل اینا برای ایران تصمیم گیری می کنه وضعیت فعلی و بدتر هم خواهد بود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ایران قدیم نیست که توسری خور باشه موشک برابر موشک
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    آدم این قدر ترسو اصلا آمریکا نمی خواد به ایران حمله کنه که جرات این کار نداره دوم اینکه هم اینا هزار بار از آمریکا بدتر هستند بچه هامون یا خرزادههاشون تو همون کشورها هستند
  • کیا IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام دوستان. بعضی ها فکر میکنن جنگ ۲۰۲۰ مثل جنگ عراق هست .لطفا یکم مطالعه کنید. این پیام رو نگه دارید دوماه دیگه. اولا خطر جنگ جدی هست بدون شک اسرائیل حمله میکنه با حمایت USA یهودی ها شانس پیروزی در جنگ با سپاه ندارن .دوما امریکا در زمان جمهوری خواه ها بودجه ارتش بالا میبرن و مشکل اقتصادی اونا با ایران فرق میکنه ۱ درصد اگه تو usa تورم بشه میگن اقتصاد ورشکسته هست .سوم منم قبول دارم امریکا خیانت و جنایات بزرگی به ایران کرده . فرماندهان و وزرا غرب دارن نقشه حمله به ایران را میریزن چون ترامپ شانس پیروزی انتخابات نداره . غربی ها پیشتر از ۱سال تدارک حمله میریزن .و سردار سلیمانی رو ترور کردن سردار سلیمانی نخبه جنگی بود و تجربه زیادی داشت ترور سلیمانی ضربه مهلکی به ما وارد کرد. سرداران باقری سلیمانی و سیاری مثلث طلایی ایران بودن ترور سردار سلیمانی خسارت بزرگی زد .و الکاظم وزیر عراق به ما خنجر زد جای سلیمانی به ترامپ لو داد.هزینه حمله به ایران را عرب های دشمن پرداخت میکنه .در آخر ما به قدرت تسلیحاتی بزرگی رسیده بودیم افتخار میکنم به سپاه ما باید اگه جنگی بشه سپاه رو حمایت کنیم و تو این جنگ بیشترین خسارت به عرب ها میخوره .چون بیشترین نیرو های دشمن تو خاک آنهاست و هدف موشک های سپاه میشن .خاورمیانه باز بر میگرده ۱۰۰ سال پیش عرب های بیشور عواملش هست .جنگ سختی در پیش هست .اینو از ته دل میگم نه بسیجی هستم نه سپاهی ولی علاقه قلبی زیادی به سپاه پاسداران و رهبر دارم مرگ بر آمریکا اسرائیل و روسیه .
  • saeed IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    اقای پومپ+گو ما بدون مذاکره با شما غذا میخوریم و زندگی میکنیم و امنیت داریم چون کشور بزرگ و قوی هستیم کشاورزی و صنعت داریم و نمی توانید آب و غذای ما رو حذف کنی...مثلا میخوای کشاورزی و دامداری ما رو تحریم کنی که نمی تونی یا صنعت دارویی داخلی که داروی کرونا ساختیم یا فضایی که ماهواره داریم یا تسلیحاتی که بیشتر از توان کشورهای منطقه است (اصلاح طلبان عزیز جنگ اصلی در زمین است جنگنده بیشتر حکم پشتیبانی داره دریایی ایران هم اینقدر قویه که این همه کشور یک ور جلوی ما وایسادن و امارات از ترس میره زیر دست اسراییل)؟..ایران رو با امارات و کشورهای زیر پونز نقشه عوضی نگیر اونها قدر یک استان ما نیستند..سگی که پارس می کنه پاچه نمیگیره... ولی خوراک خوبی در توالت ها و چاه های فاضلاب ما ایرانیها برای شما هستش که با فشار قوی پمپاژ کنی...به سایزت هم میخوره...
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • ناشناس IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    خدا خیرتان بدهد مملکت که بازیچه نیست که بدست بگیرند و حزب بازی کنند که فلانی اصولگراست وفلانی اصلاح طلب است مسئولیت باید بدست کسی باشد که هم عزت ایران را حفظ کند وهم به فکر مردم ایران باشد نه به فکر منافع خودش واطرافیانش آمریکا واسرائیل هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند با توان باهم بودن ایرانی جماعت به قدرت خدا مگر ایرانی چی کمتر از یک آمریکایی واسرائیلی دارد که به خواهد بله قربان گوی آنها باشد خداوند حافظ کسانی باشد که همانند شهید سلیمانی صادقانه خدمت می کنند
  • ناشناس IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    مردم ما وملت ما ملتی شجاع است وازترسوهای بزدل درهررده ای بیزاربوده وآنان رامنفورومنزوی میداند!.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    آخوندی کیه؟! کسی بهش رای نمیده.!!!
  • خالدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    خاک برسر اصلاح طلیان که همشون جاسوسن برید بمیرید مرگ بهترااز زندگی دربرابر غربیها خاک برسرتون
  • حسین IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    ترامپ غلط میکنه با تو
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    شما حاضرید ناموستان را هم بدهید تا با شیطان مذاکره کنید.۸سال کشور در اب نمک مذاکره با شیاطین خواباندید این شد وضع مردم .پررو تر از شما افساد طلبان روی کره زمین پیدا نمیشه فقط ارزو میکنیم ۱۴۰۰زودتر بیاید وشما گورتون گم کنید .۱۰۰سال کشور عقب انداختید .در ضمن اخوندی باید محاکمه شود
  • علی علوی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    حمله می کنه ! بیچاره هایی که از سایه ی خودشونم می ترسن . اگه سیاستمدارنماهایی مثل شما با حرفشان گرا بدهید ، کدخداتونم شاید هوس حمله کنه . اون وقت مواظب باشید قورتتون نده . احتمالا با یاد آوری روز تاریخی ۲۸ مرداد به یاد خدمت صادقانه ی آمریکاییها ، این افاضات را می فرمائید . آدم چه قدر میتونه پررو و نا آشنا به تاریخ این کشور دردکشیده باشد ؟ دیگه وقتشه که کوله بارتونا ببندید و با سیاست بافی و غرض ورزی خداحافظی کنید .
  • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    بعضی وقتها کاشف بعض هیچیه. عصاره ی اصلاح طلبان هم از مذاکره با آمریکا می گوید . یه ۸ سال دیگه هم کشور را معطل مذاکره کنید کی به کیه .بعدا جواب نسل های آینده و تاریخ و فطرتتونا چی میدید ؟
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    یک نیست جلواین آخوندی رابگیرد حرف زیادمیزن
  • سعید IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    آخوندی در اندازه یه وزیر هم نیس ، اشتباه میکنه فکر ریاست جمهوری میکنه ، دیدیم مدیریتشون تو حادثه قطار تبریز مشهد ، آخوندی باید محاکمه بشه
  • اگاهی نسل جدید IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    سرتیتر این روزنامه کاملا مورد تایید اکثریت ۹۰درصد ملت ایران میباشد،اون عده که ساز مخالف میزنند،بدنبال گل الود کردن اب وفرصتی برای سواستفاده کردن وضربه زدن به دولت وپیشرفت کشور هستند،نه دلسوز کشور وملت!
  • حسن IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    خدایا از امثال بی هویت های مانند اقای بهشتی پور این سینه چاک برجا م دروغ گوی تحریف گر بیزاریم
  • شهریار IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    رژیم کودکش اسرائیل ااصلاح طلبانو پیاده نظام خودش میدونه.اصلاح طلبان نامه زدن به دشمن که ایرانو تحرییم کنه‌.اختلاس قاچاق کارچاق کنی فساد گوشه ای کوچک از خیانت افساد طلبانه
  • شهریار IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    به یاری خدا دست اصلاح طلبان رو میشه.و ملت دارن مطلع میشن.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    باچه رویی میخوادثبت نام کنه.خیلی آدم بایدپرروباشه
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    اصلا ترامپ وترامپ طلبان بمیرند ما مذاکره نمی کنیم هیچوقت.!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    پیشنهاد مذاکره بخوره توسر افساد طلبان وترامپ شیطان که لنگه همند.!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    ماهی راازاب میترسانند ای وای آیا این اقای اخوندی ازبزرگان مابوده ایا ایشان وزیری درجمهوری اسلامی بوده باید به ایشان عرض کنم اقای محترم شهادت را دراسمان زمین جستوجو میکنیم
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    اخوندی در وزراتش در دولت روحانی موفق نبود حالا می خواهد ریس جمهور بشود ءستاخی را ببین!!!!
  • حسين DE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    اين يارو آخوندى روشنفكره؟ واقعاً ؟
  • عاشق سردار دلها IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    امریکا هیچ وقت به ایران حمله نخواهد کرد مگر اینکه ما موشکی وا نیروهای مقاومت وا سپاه را تقدیم آنها کنیم همان کاری که صدام کرد موشکی را داد بعد با خاک یکسان شد در این زمان حمله قیر ممکن است چون با حمله آمریکا به ایران اولا اسرائیلی بر روی نقشه جهان نخواهد ماند دوما هیچ پایگاه نظامی وا هیچ سرباز امریکایی وا هیچ ناوی در خاورمیانه باقی نمی ماند همه با خاک یکسان خواهد شد .
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    رجال سیاسی خواهشاً تصمیم رابه خود مردم واگذارکنید، ما را به خیر شما امید نیست شر نرسانید، نه شما توان مذاکره با آمريکا را دارید نه مذاکره با آمريکا سودی دارد، ما ملت ایران ونه شما رجال سیاسی، هشت سال در برابر تمام دنیا ایستادیم، صد سال دیگر هم می ایستیم و در برابر هیچ قدرتی گردن کج نمی‌کنیم
  • امیر IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    امریکا دیگه کشورو نابود کرد چی از جونمون میخاد چرا باید خودش فقط قدرت داشته باشه؟
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    سگ زرد برادر شغاله
  • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    یعنی بازم رای ؟؟
  • حیدر IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    برجام بد نبود ولی شما نمی خواهید مردم آرامش داشته باشند.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    باز حالم بد شد تهو" از اصلاح طلب
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    ما مدیون خون پاک شهدا و مقاومت دلیرانه مردم هستیم نه باغ گلابی برجام.دولتمردان درس بگیرند
  • آفرین IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    آمریکا هیچ غلطی نتونسته بکنه، هر چی اتفاقه مسئولین آوردن سرمون.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    مردک
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    اینا رو نمیرن این سری هر کی به این گروه رای بده شک نکنید یا مغز نداره یا هم منافقه مردم از چی میترسونید عامل بدبختی مردم شمایید منافقه های نامرد اگر این سالها حرفای رهبر گوش می‌کردید این نمیشد
  • FR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    باید ایران یک حمله پیش دستانه محدود بکنه تا آمریکا باور کنه ایران یک کشور قدرتمند هست و بعد از آن بصورت برابر به مذاکره بشینه ایران مسائل خود با آمریکا را عزتمندانه حل کنه چون کش دادن بیشتر حل معظلات با آمریکا به ضرر اقتصادی ایران هست در درازمدت صدمات غیرقابل جبران به اقتصاد کشور وارد میکنه
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    با ارزو بهترینها . انشاالله یک اینده خیلی خوب پیشرفته داشته باشیم
  • ب IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    ننگ بر خائنین این مملکت
  • Nm IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    هنوز نیامده ، چکش را برداشتید پس معلوم است ترسیدید
  • بسیجی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام . منافقین در تیتر زیر 2 کد برای امریکا فرستاده است . اگر پیشنهاد مذاکره را رد کنیم 1 - ترامپ به ایران حمله می‌کند/ 2 - تشر زدن به اسرائیل تاثیر منفی بر اقتصاد ایران دارد در متن نوشتار فوق به سه کدی که قبلا داده بودند اشاره شده بود. 1- نفروشید = منظورشان احتکار کردن است . 2 - گران کنید = منظورشان فشار بر مردم جهت سختی معیشت است. 3- افزایش نقدینگی = از بین بردن ارزش یول ملی .
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    هر کی از مذاکره حرف بزنه یعنی ترسیده
  • هادی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    آماده جنگیم آمریکا واسرائیل را با خاک یکسان میکنیم
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    هرکس از مادرش قهر میکنه میخواد رئیس جمهور بشه.!!!
  • US ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    سلام عیب نداره خو حمله کند خو ریس جهمور مون را کارگر جامعه میزاریم.. و امکارش میکنیم..
  • DE ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    اگر پیشنهاد مذاکره را رد کنیم ترامپ به ایران حمله می‌کند// دروغ محضه تا اصلاح تالاپچی ها در ایران هستند ترامپ به ایران حمله نمیکند زیرا اصلاح تالاپچی ها دهها برابر جنگ با امریکا به اقتصاد و فرهنگ و باور های دینی و استقلال کشور ضرر زده و خواهند زد لذا ببند او آئورت سرطانیت را کژدم .
  • علی طهماسبی IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    با تحلیل این شلمغز ها وارد گود سیاست نشوید جنگ نمیشود مذاکره نخواهیم کرد والسلام
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    با فریب ترساندن مردم از جنگ بی لیاقت ترین افراد توانستند 7 سال از مردم سواری بگیرند
  • خلیل قاسمی IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    این مشرق از اول هم است اسراییلی بودو....
  • منیر IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    چرا حمله نمیکنه .فقط از دور عربده می زنه اون هم از دهن شما ها خودفرخته ها روی پل صراط خیلی افراد منتظرتون هستن .منافقای کور دل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس