کد خبر 1107524
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
سوارز

علاوه بر شکست عجیب ۸ بر ۲، شب تلخ بارسلونا با آمارهای بدی که مقابل بایرن‌مونیخ به‌جای گذاشت، تلخ‌تر شد.

به گزارش مشرق، برتری ۸ بر ۲ بایرن‌مونیخ مقابل بارسلونا در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا جاودانه شد. جاودانگی که بعدها بایرنی‌ها با ورق زدن تاریخ به نیکی از فلیک، کوتینیو، لواندوفسکی، مولر، گنبری و... یاد می‌کنند. در طرف مقابل هم سرافکندگی ابدی نصیب کیکه ستین و بازیکنانش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خانه تکانی بزرگ در بارسلونا

لوانگلسکی
قبل از بازی توماس مولر برای توصیف بهتر خط حمله بایرن به لواندوفسکی اشاره کرد و از او با نام لوانگلسکی نام برد. روبرت در شصتمین بازی در لیگ قهرمانان موفق شد ۵۰ گله شود تا رکورد جدیدی را ثبت کند. فقط کریس رونالدو بود که با تعداد بازی کمتری به ۵۰ گل رسید.

۸ تایی‌ها
این ۸ گل بیش از آنکه برای بارسایی‌ها عذاب‌آور باشد، بایرنی‌ها را خوشحال کرد و به رکوردی جدید رساند. باواریایی‌ها تنها تیمی هستند که موفق شدند در مرحله حذفی ۸ گل به ثمر برسانند و رکورد قابل توجهی را ثبت کنند.

مثبت ۳۰۰ میلیون یورو ضرر
بارسلونا در این مسابقه به لحاظ مالی هم متضرر شد. این باشگاه برای عثمان دمبله، آنتوان گریزمن و فیلیپه کوتینیو بالای ۳۰۰ میلیون یورو هزینه کرد. هزینه‌ای که در این مسابقه جز ضرر برایش چیزی نداشت. یکی که اصلاً خوب نبود و بازی نکرد، یکی تعویضی بود و عملکرد جالبی نداشت و دیگری هم در لباس بایرن با گل و پاس گل پاسخ بی‌مهری‌ها را داد. در واقع بارسا برای خرید این وینگر برزیلی کلی هزینه کرد تا آخر سر او را به بایرن قرض بدهد و برایش مشکل درست کند!

غیبت غول‌های اسپانیایی
این ناکامی که گریبان بارسا و رئال را در لیگ قهرمانان گرفته در تاریخ کم‌سابقه بوده است. این دو تیم درحالی از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باز ماندند که از سال ۲۰۰۷ تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود و هر بار یک تیم در این مرحله حضور پیدا می‌کرد.

مولر قاتل مرحله حذفی
توماس مولر موفق شد گل شماره ۲۳ خود را برای بایرن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. او حالا پشت‌سر کریس و مسی در جایگاه سوم قرار دارد. کریس ۶۷ گل زده است و مسی ۴۷ گل.

طلسم‌شکنی سوآرس در شب نحس
اوضاع برای سوآرس هم حتی خوب نیست. گلی که او مقابل بایرن به‌ثمر رساند یادآور یک رکورد ناموفقش بود. لوئیس از سپتامبر ۲۰۱۵ که‌ در ورزشگاه المپیک رم گلزنی کرد هرگز نتوانسته بود در بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان گلزنی کند. تا اینکه بعد از ۱۹۵۲ دقیقه تلاش و ۶۹ شوت در بازی با بایرن طلسمش را شکست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس